Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af abx »

lol, slap dog af. Taler da ikke til dig som en idiot. Jeg troede du snakkede om episoden før kampen med håndtrykket. Der synes jeg på ingen måde at Evra bare nærmere sig Suarez' niveau.

Du snakkede bare om en anden episode, deri lå misforståelsen. Ingen grund til at snakke om idioter osv.. Men det er da rart at du fik anledning til at ytre dig om mit generelle niveau på boardet, som du åbenbart synes er meget lavt. Du er sgu en flink mod :)

Guardiola skrev:
abx skrev:Hvor er det præcis at Evra ryger ned i Suarez niveau? Er du godt klar over hvor lavt det niveau er? Evra er jo ikke i nærheden af det. At Evra river Suarez i armen fordi han i utilfredshed med at Suarez ikke giver hånd - er ikke ensbetydende med at Evra går ned på Suarez niveau.
Hvis du gad læse mit indlæg ville du også kunne se, at jeg skriver at han skal passe med ikke at falde ned på samme niveau. Og at det referer til, at han opsøger Suarez i spillertunnellen hvilket udartede sig til håndgemæng, idet Suarez ikke var interesseret i at tale med Evra. Har intet skrevet om situationen med det manglende håndtryk i den sammenhæng.

Lad være med at tale til folk som idioter Abx. Ellers ryger jeg også ned på dit niveau.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Hvis du kommer med generelle antagelser om folks meninger og indlæg, ville jeg foreslå dig at læse folks indlæg igennem først - så du rent faktisk forstår, hvilke meninger der bliver givet udtryk for. Og du falder nøjagtig i på samme måde igen her. Hvor i alverden skriver jeg om dit generelle niveau på boardet, endsige min mening herom?

Du skrev et indlæg, som ingen sammenhæng havde med mit. Og spørger i øvrigt om, hvorvidt jeg ved hvor lavt et niveau Suarez er på, som om jeg er totalt idiot.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af abx »

Jeg kommer ikke med generelle antagelser. Jeg snakkede om håndtrykket før kampen. Jeg havde ikke set situationen i spillertunnellen, så jeg gik ud fra at der var tale om det ret så omtalte håndtryk.

Det var tydeligvis et spørgsmål om 2 forskellige episoder. Det synes jeg ikke du skulle gør så stort et nummer ud af, og begynde at skrive om mit niveau og at jeg anser dig om værende en idiot. Mit afsæt var håndtrykket, som jeg ikke synes Evra dummede sig på samme måde som Suarez.

Hvis du nu bare havde skruet en anelse ned for retorikken, og blot nøjes med at indse at vi skrev om to vidt forskellige situationer - så var alt det her ikke nødvendigt.

En fuldstændig unødvendig overkill fra din side.

Lad os nu bare komme videre, vi har en kamp om 55 minutter.
Guardiola skrev:Hvis du kommer med generelle antagelser om folks meninger og indlæg, ville jeg foreslå dig at læse folks indlæg igennem først - så du rent faktisk forstår, hvilke meninger der bliver givet udtryk for. Og du falder nøjagtig i på samme måde igen her. Hvor i alverden skriver jeg om dit generelle niveau på boardet, endsige min mening herom?

Du skrev et indlæg, som ingen sammenhæng havde med mit. Og spørger i øvrigt om, hvorvidt jeg ved hvor lavt et niveau Suarez er på, som om jeg er totalt idiot.
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Wow, Newcastle får klø i dag! Adebayor og Saha er on fire!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Abx
Det var dig, der tog den skarpe retorik i brug over for mig. Og dig, som ikke havde læst, eller forstået, hvad du rent faktisk kommenterede på - hvilket adskillige andre bruger i øvrigt også med det samme kunne gøre dig opmærksom på. Det reagerer jeg på. Hvis du rent faktisk havde læst de indlæg du kommer med faktiske konklusioner på, samt stiller ledende spørgsmål om hvad jeg ved på, vil du se at det ingen sammenhæng, overhovedet, har med det håndtryk du åbenbart hiver frem.

4-0.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Guardiola skrev:Luis Saha, forstod aldrig rigtig, hvorfor han ikke blev et hit i United
Skader. Ellers var han blevet et stort hit.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Flax_Generous skrev:
Guardiola skrev:Luis Saha, forstod aldrig rigtig, hvorfor han ikke blev et hit i United
Skader. Ellers var han blevet et stort hit.
Ja. Det må være det Flax. Syntes han har et stort potentiale. Han er rigtig god, når han er god. Men hans bundniveau er ikke så højt, hvilket nok også - tror jeg - er en del af forklaringen.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg ved ikke hvorfor Suárez' opførsel skal blandes ind i det.
Fordi det er kernen i hele affæren. Når Suarez tydeligvis ikke gide at lægge låg på situationen - nevermind give en halvhjertet beklagelse eller undskyldning - så kan jeg ikke se, hvorfor Evra skal opføre sig gennemført høvisk og respektfuldt overfor ham. Evra har jo forsøgt at være voksen ved at give ham hånden.
Evra skal jo bare ryste på hovedet og grine af Suarez. Han er jo trods alt vinderen de to i mellem. Det var jo Suarez, der blev idømt mange spilledages karantæne, og det var Suarez, der tabte kampen. Der kunne en 31-årig anfører vel vise en smule mere overskud.

Men fair nok, så er det heller ikke værre.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Guardiola skrev:Luis Saha, forstod aldrig rigtig, hvorfor han ikke blev et hit i United
Han var - under omstændighederne - et hit IMO. Han havde IMO en andel i, at United fik endt sit 4 års ligatørke fra 2003 til 2007, da Saha slog Nistelrooy af og det gav United et meget mere bevægeligt og fleksibielt offensivt, hvor især ROnaldo nød meget af dette krydret med en blomstrende Rooney og Giggs.

Men som Flax siger, så var skaderne for uholdbart. Det var jo komisk til at sidst, for der skete vel 3-4 gange, hvor han blev skadet under opvarmningen til kampene.

Men hanst alent var stort. HAn kunne det hele i angriberemnet. Han var hurtig, stærk, beggefodet og bevægelig samt god i luftspillet og teknisk dygtig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Ahhhhhhaaaaahahahhaahaaha, Liverpool!

Har sjældent set et så ringe hold stille op til noget som helst. Gerrard anonym som altid, José Enrique med pumpet brystkasse og heldig at undgå gult, og så var der resten, der løb forvirret rundt i ring.

Det var en sjov tur på Tir na nÓg.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

Messi1987 skrev:[youtube]80Oed8OT4vw[/youtube]

Var på Evra side til at staret med, men har skiftet side.
Hvis det der skal bevise, at det var Evra, der nægtede at give hånd, så er det sgu ramt ved siden af, IMO. Man kan jo tydelig se, at Evra fører hånden fremad mod Suarez for at give hånd. Det kan godt være, at Evras hånd hang lavt til at starte med, men han fører den jo op til suarez, hvor suarez så går videre til næste og dermed nægter at tage imod den. Synes kun, at det er suarez apologists, der kan spinne den der til at være Evras skyld.

kom først ind i kampen, da der var spillet 5 min. men haha til den Evra tackling på Rio.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Der er ingen af dem der viser noget tydeligt initiativ eller nogen stor lyst til at udføre det håndtryk der. De er sgu lige gode om det i min bog.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Helt, helt tydeligt, at Suárez nægter at give Evra hånden. Men hvad bilder han sig også ind at være offer for racisme?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:Helt, helt tydeligt, at Suárez nægter at give Evra hånden. Men hvad bilder han sig også ind at være offer for racisme?
Ja, det er ret tydeligt, at Suarez ignorerer Evra. Det er lidt utroligt så langt Liverpools fans er villige til at gå for at forsvare Suarez' racisme. Deres selvbedrag kunne danne grundlag for et godt studie i gruppepsykologi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Bob bob. Det ser nu heller ikke ud som om, at Evra er synderligt interesseret i det håndtryk. Han lader hånden hænge, indtil sidste sekund, og bliver efterfølgende arrig. Men det forsvarer ikke Suarez. Han er en cunt, uden lige. Men det ændrer ikke på min opfattelse af Evras efterfølgende ageren. Han har sgu heller ikke meget ære af kampen i går. Men hans tackling af Rio, den bidrager alligevel til underholdningsværdien.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster