Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

Hvad fanden??!! Den havde jeg dog alligevel ikke lige set komme - også selvom Dortmund har en overflod af klasse off.midtbanespilere. Men hvem skal han dog slå af?
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Kan det tænkes at Pep vil spille med en falsk 9er?så man smider en af de store og tunge ud.?
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Skydefinten »

Sikke et tidspunkt det bliver smidt på...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Sv: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Kan det tænkes at Pep vil spille med en falsk 9er?så man smider en af de store og tunge ud.?
Sidder og tænker nøjagtig det samme! Götze har også de sidste landskampe spillet falsk 9'er. Götze bliver nok Peps nye projekt Messi.

Neuer
Lahm - x - Dante - Alaba
Martinez - Schweinsteiger
Muller/Robben - Kroos - Ribery
Götze

Hold nu kæft et vanvittigt hold.

Men jeg er sgu lidt skuffet over Götze. Men af hvad jeg kan forstå, så har Mario Götze været kæmpe Bayern-fan fra barnsben af, så det kan måske have overtalt ham. Men det er jo ikke fordi, at livet i Dortmund var trofæløst samt gråt og kedeligt.

Nu vender Bayern tilbage til deres klamme mentalitet med, at de vil støvsuge konkurrent for deres talent fremfor selv at producere dem. Hvis de også henter Julian Draxler og Robert Lewandowski, så har de da næsten udryddet ligaen for al modstand inden kampene er startet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sv: Bundesligaen

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Kan det tænkes at Pep vil spille med en falsk 9er?så man smider en af de store og tunge ud.?
False Nein

[youtube]bcYppAs6ZdI[/youtube]

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Dortmund har bedt om politibeskyttelse til dagens træning klokken 16.30 af frygt for vrede fans. #BVB #Götze
De går til den...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
emo skrev:Kan det tænkes at Pep vil spille med en falsk 9er?så man smider en af de store og tunge ud.?
Sidder og tænker nøjagtig det samme! Götze har også de sidste landskampe spillet falsk 9'er. Götze bliver nok Peps nye projekt Messi.

Neuer
Lahm - x - Dante - Alaba
Martinez - Schweinsteiger
Muller/Robben - Kroos - Ribery
Götze

Hold nu kæft et vanvittigt hold.

Men jeg er sgu lidt skuffet over Götze. Men af hvad jeg kan forstå, så har Mario Götze været kæmpe Bayern-fan fra barnsben af, så det kan måske have overtalt ham. Men det er jo ikke fordi, at livet i Dortmund var trofæløst samt gråt og kedeligt.

Nu vender Bayern tilbage til deres klamme mentalitet med, at de vil støvsuge konkurrent for deres talent fremfor selv at producere dem. Hvis de også henter Julian Draxler og Robert Lewandowski, så har de da næsten udryddet ligaen for al modstand inden kampene er startet.

Jeg skal ikke kunne sige, om han er Bayern fan eller ej. Det er dog ikke derfor han skifter, hvis man skal tro hans egen træner. Han skifter kun af en grund, den hedder Pep Guardiolas tiltrædelse i klubben til sommer.
"The reason Gotze is leaving? He is the favorite transfer of Guardiola," Klopp told reporters.

"So if it's anyones fault it's mine. I cannot make myself 15cm smaller and learn Spanish! Gotze wants to work with this extraordinary coach that is Guardiola.

"I cannot preach football of quick transitions and now start playing Tiki Taka."

KILDE: http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... gned-gotze
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Quaresma »

Shit, hvor kan Dortmund bare spille god fodbold. Deres kombinationsspil må næsten være det bedste i Europa pt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Quaresma »

Jeg håber satme ikke, at Madrid får fingrene i Klopp. Han er så småt gået hen og blevet min yndlingstræner, for fuck hvor gør han sit arbejde godt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Kubala »

Er Bayern i stærkeste startopstilling??

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Quaresma »

Lewandowski er efterhånden på top-3 af de bedste angribere i verden. Hans teknik er fremragende, hans blik for spillet ligeså og hans afslutninger er uovertrufne.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:Er Bayern i stærkeste startopstilling??
Nope, langt fra. De har lavet syv ændringer siden Barça-kampen.

Men Bayern har den breddeste trup, jeg nogensinde har set, så det er i grunden næsten ligegyldigt.
Senest rettet af Quaresma lør maj 04, 2013 7:10 pm, rettet i alt 1 gang.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:
Kubala skrev:Er Bayern i stærkeste startopstilling??
Nope, langt fra. De har lavet syv ændringer siden Barça-kampen.

Og Dortmund??

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:
Quaresma skrev:
Kubala skrev:Er Bayern i stærkeste startopstilling??
Nope, langt fra. De har lavet syv ændringer siden Barça-kampen.

Og Dortmund??
De sparer også nogle spillere. Bender, Reus, Hummels og Piszczek startede på bænken, mens Gündoğan startede inde, men blev skiftet ud efter nogle minutter, fordi han mærkede noget ubehag. Götze sidder jo som bekendt udenfor med en skade, så det er langt fra to hold i stærkeste opstillinger.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

Kubala skrev:Er Bayern i stærkeste startopstilling??
Nope. Følgende spillere er ikke med og nogle af dem slet ikke på bænken:

Piszczek, Hummels, Bender, Götze, Reus, Lahm, Dante, Schweinsteiger, Martinez, Robben, Muller, Mandzukic og Ribery.

Men de er stadigvæk en fin kamp.

@Quaresma.
Klopp er dne mest geniale træner længe. Ikke måske fagligt ment, men bare hans person. Han virker som en vanvittig sej hyggefætter, som du bare vile elske at være i selskab med. Jeg tror, hvis jeg spillede under hma, ville jeg altid ofre mig 100 procent for ham. Man kan bare se, hvor meget hans spillere elsker ham. Han er ikke bare en træner, han er deres ven. Så fedt at se på. Han er den fuldstændige diamentrale modsætning af Fabio Capello. Både angår filosofi men også mandskabspleje.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster