Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev: Forskellen er jo tydelig. Cahill blev linket til de fleste klubber, da han var ekstremt billig. Luis Suarez har jo på intet tidspunkt været billig, og derfor har linket nok været mere møntet på hans præstationer og ikke pris.
Men igen, det var bare rygter, ikke andet. På intet tidspunkt har vi budt på ham eller noget. Og vi bliver altså næsten på daglig basis, meldt interesserede i en håndfuld spillere. Det betyder ikke, at den pågældende spiller er noget helt speciel.
Jbninc skrev:Jeg sætter da ingen kriterier for, hvornår man er en klassespiller eller ej. Det er jo et definitionsspørgsmål. Jeg gav det blot som et eksempel på, at han har vist, at han kan sætte mange folk af i en kamp - og så lige mod Manchester United - ikke Blackburn.

Hvornår kommer det link med Heskey?
Det er da underligt, at du siger du ikke sætter kriterier for, om man er klassepsiller eller ej. Samtidig poster du så en youtube video, hvor han afdribler, og det er dine ord, fem Man Utd spillere. Fordi han har gjort det en gang, så er han en speciel spiller, noget særligt eller klassepiller, kald det hvad du vil. Heskey skal have gjort det samme, hvis han har så er han en klassespiller. Det giver ingen mening, men her er en youtube video, hvori Heskey fremstår som en klassepsiller!.

[youtube]toeSHvfxuL8[/youtube]
Senest rettet af Visca El Barca tirs feb 07, 2012 4:52 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jbninc skrev:Jeg tror, at vi er grundlæggende enige i, at han ikke er verdensklasse. Hvem er det egentligt, der har kaldt ham det herinde?
Ham her. Og sikkert også en masse retarderede Liverpool-fans (og ja, det er en pleonasme).

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Det er da underligt, at du siger du ikke sætter kriterier for, om man er klassepsiller eller ej. Samtidig poster du så en youtube video, hvor han afdribler, og det er dine ord, fem Man Utd spillere.
Nu må du til at styre dig. Jeg har aldrig sagt, at det var et fasttømret argument for, at han var en "speciel" spiller, som du putter i munden på mig. Det var blot for at vise, at han besidder driblefærdigheder. Hvorfor putter du ord i munden på mig?

Visca El Barca skrev:Fordi han har gjort det en gang, så er han en speciel spiller, noget særligt eller klassepiller, kald det hvad du vil. Heskey skal have gjort det samme, hvis han har så er han en klassespiller.
Det har jeg jo aldrig skrevet. Det er jo kun noget, du siger.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Ha Ha endnu en fantastisk diskussion med Jbninc, hvor han starter med at bruge en hel masse argumenter, når man moda-argumenterer, så skal man langsomt over i mudderkastning.
Du poster en youtube video, for at bevise han har store evner som store dribler?. Jeg har lige postet en video, hvor Heskey også afdribler nogle forsvarsspillere, betyder det også at han er dirblestærk?. Da jeg nævner Heskey, så svarer du da netop ved, at jeg skal finde en youtube video, hvori han afdribler fem Man Utd spillere?.

Anyways, Suarez får en hel del at arbejde med, ikke som du siger, lidt. Hvis man alene kigger på tabellen og ser at Liverpool har scoret 28 mål, så kunne man da få den ide, at man som angriber ikke får nok at arbejde med i Liverpool. Jeg skriver hvorfor det er er sandt, Flax skriver det ligeså.

Men ja ja, lad det nu ligge, jeg mener slet ikke Suarez er noget særligt, eller en speceiel spiller. Han har en speciel evne til at være provokerende og usympatisk, men thats it. Han er dygtig ja, men der er intet i hans spil, som skiller sig ud fra de andre topspillere. Han er f.eks. ikke at målscorer, eller en der skaber mange mål eller en playmaker, eller en særlig stærk dribler. På driblefront er han ikke bedre end Pedro f.eks.

Og det var det sidste fra mig i denne diskussion. Så må du godt ligge og rode rundt i hvad du nu finder på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Ha Ha endnu en fantastisk diskussion med Jbninc, hvor han starter med at bruge en hel masse argumenter, når man moda-argumenterer, så skal man langsomt over i mudderkastning.
Det er jo fordi, at du fabrikerer argumenter fra min side, som du så modargumenterer. Når man gør dig opmærksom på, at man aldrig har sagt det - ja, så svarer du ikke. Det er så dumt, at man skulle tro, det var løgn. Mine stuebirk har fandeme en højere intelligenskvotien end dig.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Dytrax »

Rolig nu, ingen grund til at trække det ned på det niveau. Det er forståeligt at man godt kan hidse sig lidt op i kampens hede, men ligefrem at trække lighedstegn imellem din stuebirk og Visca's intelligens synes jeg alligevel er at stramme den.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Endnu engang, det er flot Jbninc. Fantastisk diskussion, som ender i et personligt angreb, det er i øvrigt ikke første gang.

Det er også flot at du tager nogle linjer ud af en helt tekst, så man ikke får hele kontekst med. Jeg skriver at han ikke er særlig driblestærk, du svarer så at han er, og poster en youtube video for at bevise eller underbygge din påstand. Derefter svarer jeg så, at selv Emile Heskey kan komme til at fremstå som en verdensklassespiller, hvis man bedømmer ham ud fra nogle enkelste youtube videor. Du svarer så, at hvis jeg kan finde en en youtube video med Heskey, hvor han afdribler fem Man Utd spillere, så må jeg meget gerne finde den og sådan kan vi blive ved.


Derudover har du en hel masse argumenter, hvor du ikke har dine facts på plads, f.eks antal assist, når jeg mod-argumenterer dette, så ser du fuldstændig bort fra det fodboldmæssigt, men går over til personlige angreb ( hvilket ikke er første gang du gør det, når man er uenig med dig). Igen, det er flot klaret af dig, det må jeg sige.

Det er velkendt, at du var havnet på min ignore-liste, efter nytår, starter jeg altid med en frisk, og du blev fjernet. Ret hurtigt indså jeg, at det var en forkert beslutning, og derfor havnede du igen på listen. Det er desværre bare sådan, at selvom man har en person på sin ignore liste, så kan man stadig læse vedkommendes indlæg, hvis andre citerer dem, eller hvis man tager et kig på fora, uden at man er logget ind. Du vælger så at svare på mine indlæg ( oftest i en diskussion jeg har med en anden), selvom du åbenbart mener jeg ikke har meget intelligens at rykke rundt med. Det forstår jeg ærlig talt ikke, en opfordring til dig, hvorfor lad dog være med at svare på mine indlæg, hvis du mener at du har en meget højere intelligens end mig?

Dine indlæg og dine argumenter er oftest meget svært at tage seriøst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Nå, måske man skulle begynde at kigge efter "tærske langhalm" på Googles billedsøgning...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Nå, måske man skulle begynde at kigge efter "tærske langhalm" på Googles billedsøgning...
Og resultatet er http://www.google.dk/search?hl=da&q=t%C ... 4gTX5Zj7Cw
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:
Visca El Barca skrev: Jeg er med på, at Suarez er dygtig, ingen tvivl om det, men noget specielt, det er han ikke.

Arrrhhhhhh...

IMO er han en verdens klasse spiller. Hans teknik og driblinger er fremragende, + han strålede til VM og Copa Americana: endda best player of the copa Americana.

Men det er ok at i andre ikke synes om ham, det forandrer ikke hans klasse i min optik.
Og når *alt* er sagt i denne sag står jeg ved min udtalelse ovenfor.. både det at Suarez ER en verdensklasse spiller OG at det er ok at i andre ikke synes om ham, det forandrer, som sagt, ikke hans klasse i *min* optik.

'nuff said!

Min signatur er vigtigere fordi...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Det er her, I skal enes om at være uenige.

Jeg tager et kig på tråden i morgen for personlige angreb. Er netop kommet hjem, så er for træt nu. Jbninc og Visca, jeg vil foreslå jer begge at lade den ligge, og tjek jeres PB i morgen.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

@ SpillerSomMessi

Der er ikke et gram misundelse i mig over Suarez. Bevares, han er da dygtig, men du siger, at han kan ting, som ingen United spillere ikke kan. Må jeg spørge om du kender noget til Rooney eller Nani? Suarez er slet ikke i nærheden af en Rooney, når denne er i topform (Desværre er han for svingende, men i topform er Suarez overhovedet ikke i nærheden af Rooney. Når Rooney er i topform scorer og kreerer han alt for United). Nani er IMO et større teknisk vidunder end Suarez, og han scorer flere mål og skaber flere assist end Suarez. Hans tekniske niveau anser jeg hellere ikke ti lat være bedre end Nani.

Desuden er det mig en anelse uforståelgit, at du kan kategorisere Suarez som verdensklasse? Hvad har manden vist på den helt store scene? Er han i samme klasse som David Silva, Iniesta, Cesc, Xavi, Messi, Ronaldo, Robben, Sneijder, som har bevist deres klasse? Hvis ja, er jeg meget uenig. Verdensklasse-kategorien er et meget eksklusivt ord at benytte til de allerbedste, og jeg anser slet ikke Suarez i den kategori. Langt fra endnu.

Igen, han er dygtig - men du gør ham jo til Messi næsten. Der skal udføres meget, før man i min verden kan tituleres som verdensklasse.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Visca og Jbninc. Tjek PB.
Og så slår jeg lige generelt et slag for den ordentlige tone herinde. Vi holder et utroligt højt sagligt niveau på vores forum, med få personangreb. Sådan skal det vedblive at være, hvilket alle bærer et ansvar for. Skolelærer (børnehavepædagog) over and out.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Vi holder et utroligt højt sagligt niveau på vores forum, med få personangreb
Enig. Personangrebene er for det meste rettet mod Mourinho og Pepe, hvilket vel er helt ok...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Bestemt Skydefinten. Og der går jeg gerne forrest - because they are worth it.
For lige at uddybe, uden at gøre det hverken banalt eller omsonst. Vi vil være uenige her på forum, hvilket er godt og skaber interessante diskussioner. Men gå efter bolden herinde, ikke manden. Skrider det først med personlige tilsvininger, når man er uenige, er det svært at genoprette.

Mou og Pepe. Gå efter dem alt hvad I vil. Jeg holder mig heller ikke tilbage. Det er vores forum og "minisamfund" jeg værner om, når jeg siger at de personlige angreb ikke hører hjemme herinde.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster