Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Konstruktivt svar ftw.

Underholdene kamp, dog uden de store præstationer. Ret underligt. Chelsea lavede et hav af personlige fejl, og United kan ikke finde ud af at slutte angreb. Og så dømmer Webb til tider yderst skørt.
Manuel Neuer? Der er jeg uenig. Neuer er IMO ikke andet end en shotstopper. IMO besidder han slet ikke den dominerende skikkelse i feltet, som verdensklasse målmand har. Desuden er han stadig for svingende.

Og drop nu de der nedladende attitude, du ofte har i dine svar, Daluigi. Hvis du er uenig, så kom med et mere konstruktivt måde at fremføre dine argumenter på. Hvis De Gea var Barca-keeper, ville du med garanti have jizzed in your pants over ham og kalde ham for den ny verdens bedste keeper.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Tænk sig at jeg skal belæres omkring takt og tone på et forum af en mand der netop har fremført ovenstående... Rystende.

De Gea mangler netop alle de kvaliteter du starter med at ridse op. Dertil er Neuer LANGT mindre svingende end De Gea

Og så skriver jeg også "potentielle niveau"... Ikke hans nuværende... Som De Gea dog også er et pænt stykke fra. Mon ikke du gerne havde set De Gea være en shot stopper da i røg ud af CL eksempelvis? Mon ikke...
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Nu er Neuer også 25, de Gea 21, så det har jo også noget at skulle have sagt mht. stabilitet...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af fidanho »

Billede

Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Umenneskelig redning:
[youtube]EaZPzAah48E[/youtube]
:eek:

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Må det være starten på noget stort for De Gea. Han har overhovedet ikke vist - bortset fra nogle enkelte episoder - hvor god han er, og hvorfor der blev betalt 18 millioner pund for ham.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Jeps, undede ham meget den redning. Godt for ham. (Men skidt for Linde-manden :lol: )
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Få nu armene ned før du skriver sådan noget vås. Han kommer aldrig op på Neuers potentielle niveau
Hvor er det du og andre køber jeres krystalkugler henne? Jeg vil også have en.
Skydefinten skrev:Jeps, undede ham meget den redning. Godt for ham. (Men skidt for Linde-manden :lol: )
Jo, men han vidste, hvad han gik ind til, da han skrev under med Manchester United.
# 23 skrev:Når De Gea får sit fysiske spil på plads, så bliver han uden tvivl verdens bedste i mange år. Hans talent er helt kolossalt.
Jeg tror også, at han går hen og bliver en af de bedste. Dels hans talent og specielt det miljø, hvor han befinder sig i i Manchester United. Spændende, spændende keeper.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Frimpong's Twitter er god underholdning at følge:

'If I ever get Racially Abused I wouldn't think f telling the FA.....I would rather tell my mum'

'Terry Hugging Ramires....Well done John You learning'

'What is superbowl?? Isit some sort of special cereal Bowl or something???'

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Chelsea-klynk efter United-brag

Chelsea-manager Andre Villas-Boas utilfreds med dommer Howard Webb. Men United-manager Alex Ferguson var også utilfreds med kendelserne i søndagens topkamp

Ikke uventet har der været masser af debat om dommer Howard Webb efter søndagens Premier League-brag mellem Chelsea og Manchester United - en kamp, der endte 3-3 efter Chelsea-føring på 3-0 i begyndelsen af anden halvleg.

Men gæsterne fra Manchester kom tilbage i kampen via bl.a. to straffespark, hvoraf det ene må siges at høre til i den billige ende af kategorien, da Branislav Ivanovic ifølge Webb nedlagde Danny Welbeck i feltet.

Forkert beslutning
Wayne Rooney scorede efterfølgende til 2-3. Og det ærgrer man sig naturligvis over i Chelsea, hvor manager Andre Villas-Boas har fundet den store klynk frem.

- Det andet straffespark var meget, meget tvivlsomt. Jeg ved ikke, om Howard Webb stod i den rigtige vinkel til at træffe beslutningen, eller om det måske var linjedommeren, der traf beslutningen, men det var meget uheldigt at dømme det.


- Jeg ved ikke, om det var kompensation for noget i første halvleg, men det var en forkert beslutning. Og det er generelt skuffende, at dette skulle ske. Det var en tvivlsom kendelse, som i sidste ende ændrede kampens gang, siger Villas-Boas og fortsætter:

- Vi forventer at have topdommere i topkampe, men det sker ikke for os for tiden, siger Villas-Boas, der også følte sig snydt, da Chelsea tidligere på sæsonen tabte den omvendte kamp på Old Trafford med 1-3 efter bl.a. to United-mål, der kunne være annulleret for offside.

- I begge kampe mod United med top-topdommere forventer man, at det er perfekt. Men i disse to kampe har de haft en direkte indflydelse på resultatet, siger Villas-Boas.

Fire straffespark
En statistik fra Infostrada giver i øvrigt lidt guf til de fodboldfans - fra især Liverpool - der mener, at Webb favoriserer United. Webb har nemlig dømt Manchester United 30 gange i Premier League. I de 30 kampe har han fløjtet 11 straffespark, heraf de ni til Manchester United.

United-manager Alex Ferguson var dog heller ikke tilfreds med kendelserne i søndagsbraget. Ferguson mener, at United var det bedste hold, havde fortjent sejren og i øvrigt burde have været tildelt fire straffespark og ikke 'kun' to.

- De to ikke dømte straffespark i første halvleg blev retfærdiggjort. Men vi kunne have fået fire i alt, siger Ferguson til Sky Sports og retter kritikken mod linjedommerne, ikke Howard Webb.

- Ashley Young blev trukket ned i feltet, lige foran linjedommeren, men han gav det ikke. Jeg forstår det ikke - hvor får de dem fra?, siger Ferguson, der dog roste sine spilleres evne til at komme tilbage i kampen.

- Det er en stor bedrift af vores spillere. Jeg synes, vi var langt bedre end Chelsea. Det var stort af holdet, og det var en rigtig god kamp. For en neutral tilskuer var det en fantastisk kamp, siger Ferguson.
Endnu engang er det dommeren man snakker om efterfølgende, efter en topkamp i europæisk fodbold, fedt nok!.

Jeg kan desuden slet ikke forstå, at folk betragter Howard Webb som en af de bedste dommere i verden eller den bedste i England. Manden er efter min mening en virkelig ringe dommer, en mand som i næsten hver kamp han dømmer, kommer i centrum, det er bare ikke godt nok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Jeg forstår virkelig Cfcs klynk denne gang. United var kampen igennem ikke et bedre hold, imo. De skabte chancer, men det gjorde Cfc også, endda større, virkelig ærgerligt for dem.

Jeg personligt er glad for at United ikke tabte, da de er de eneste der kan tage mesterskabet fra City.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mine damer og herrer... *drum roll*

Tonight we welcome back mr. Suarez.

Lad ham så komme ind og vise hvad han kan med fødderne!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Jeg forstår virkelig Cfcs klynk denne gang. United var kampen igennem ikke et bedre hold, imo. De skabte chancer, men det gjorde Cfc også, endda større, virkelig ærgerligt for dem.

Jeg personligt er glad for at United ikke tabte, da de er de eneste der kan tage mesterskabet fra City.
United ikke et bedre hold? United dominerede IMO fuldstændig kampen på Broen. Det var da kun manglende skarphed og endnu værre, elendig skarphed af de forreste, at United ikke kørte den hjem plus det at Evra er i fantastiske gavehumør for tiden og gav to håbløse mål væk.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

SpillerSomMESSI skrev:Mine damer og herrer... *drum roll*

Tonight we welcome back mr. Suarez.

Lad ham så komme ind og vise hvad han kan med fødderne!
Og det han viste med fødderne var at sparke Scott Parker ned. Jeg hader Suarez som en i helvede. Manden er så direkte usymaptisk. Han tog bolden med hænderne, dommeren dømmer korrekt frispark, hvor han derefter storsviner dommeren til og lader det kendte italienske håndbevægelse som om, han ikke har gjort noget.

Gud, hvor slet ikke kan tage synet af Suarez. Direkte ulækker spiller.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster