Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Berardi, dammit.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

13 sejr i træk til Juve. Dejligt.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Ligaen er deres, det er vildt. Det er fordi at Allegri er gået tilbage til 5-3-2-1.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Guardiola »

Vildt nok, at Higuain har næsten dobbelt så mange kasser som nr. 2 på topscorerlisten. Og det glæder mig i øvrigt at se, at Bacca også ligger rimeligt til.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Kunne han dog ikke bare have haft scoret 1 mål mere..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af A$AP »

Tello laver ballade i sin første kamp for Fiorentina, har været manden bag flere store chancer indtil videre. Stadig præcis samme måde han spiller på, det er bare effektivt i dag mod Bologna.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Skydefinten »

Man-love..
Moratta & Pogba
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af A$AP »

Andre der glæder sig til topkampen 20:45? Både Napoli og Juve stiller med stærkeste hold. Det bliver interessant at se Pogba og Dybala i sådan en kamp her, og så bliver det bare interessant at se hvad Napoli kan gøre overfor Juve, jeg tror sagtens at de kan slå dem i aften. Og så er det endnu bedre, når man er neutral.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:Andre der glæder sig til topkampen 20:45? Både Napoli og Juve stiller med stærkeste hold. Det bliver interessant at se Pogba og Dybala i sådan en kamp her, og så bliver det bare interessant at se hvad Napoli kan gøre overfor Juve, jeg tror sagtens at de kan slå dem i aften. Og så er det endnu bedre, når man er neutral.
Bookmakerne har sat linjen til over/under 2 mål. Det er aldrig et godt tegn, hvis man vil underholdes. Jeg forventer en taktisk og lukket affære, hvor begge hold kan acceptere uafgjort.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af A$AP »

Storken skrev:
A$AP skrev:Andre der glæder sig til topkampen 20:45? Både Napoli og Juve stiller med stærkeste hold. Det bliver interessant at se Pogba og Dybala i sådan en kamp her, og så bliver det bare interessant at se hvad Napoli kan gøre overfor Juve, jeg tror sagtens at de kan slå dem i aften. Og så er det endnu bedre, når man er neutral.
Bookmakerne har sat linjen til over/under 2 mål. Det er aldrig et godt tegn, hvis man vil underholdes. Jeg forventer en taktisk og lukket affære, hvor begge hold kan acceptere uafgjort.

Jaa, jeg tror faktisk vi får det modsatte. En kamp der bliver meget underholdene, med to meget direkte hold. Jeg håber i hvert fald at Napoli fortsætter som de hidtil har gjort, så bliver det en god kamp. Måske har jeg bare for høje forventninger til kampen..

Det er i i hvert fald en god mulighed for Serie A at få noget godt PR og sådan noget, da man nok vil have mange flere seere til aftens kamp fra hele verden end normalt. Måske det faktisk kunne være godt for Serie A og italiensk fodbold, med en Napoli sejr i dag.
Senest rettet af A$AP lør feb 13, 2016 10:34 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Guardiola »

Kedelig kamp, synes jeg. Mange tekniske fejl. Ikke god propaganda for italiensk fodbold. Kan godt forstå Napoli er sure på dommeren

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af A$AP »

Det har i høj grad været en kamp om midtbanen, Allan og Jorginho har spillet lige op med Juve's midtbane. Første halveg har virkelig også fået mine øjne op for Pogba's defensive spil, jeg så noget af det i finalen. Han er vist den spiller med de fleste ball recoveries i første halveg. Forhåbentligt der bliver åbnet op i anden halveg.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Juveeeee!!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Sådan tager man førstepladsen!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Billede
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 84 gæster