Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Bayern har bare frygteligt mange strenge at spille på. Og frygteligt mange af deres spillere kan afgøre kampene på egen hånd.. De er lidt unfair. Men okay, vi har Messi - og hvis Messi er i form, skadesfri og i hopla humør, så er Barcelona meget unfair.
Præcis. De kan spille alle slags fodbold. Så det bliver spændende at se, hvordan de vil angribe Barca. Om de vil spille kujonfodbold eller byde Barca til dans. Jeg håber på sidstnævnte, for så kommer der en vanvittig god kamp ud af det.

Messi får brug for hjælp mod Barca i hvert fald. For som sagt, hvis Barca stiller op med Iniesta på kanten og Pedro, så er der ingen trussel i dybden, hvorfor Bayern vil lukke ned centralt og heraf gøre betingelserne meget svært for Messi at kunne udfolde sig. For hvis der er noget Bayern har forbedret i denne sæson så er det deres defensive organisation. Den er blevet knivskarp.

Så Alexis - Messi - Tello ville IMO være den bedste starter i den første kamp. To hurtige spillere, der søger i dybden for at sprede Bayerns forsvar og give plads til Messi.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Quaresma »

Helt ærligt så er jeg mere spændt en nervøs. Jeg har nemlig vitterligt ingen idé om styrkeforholdet mellem Bayern og Barça, og det tror jeg faktisk ikke, at der er nogen herinde, der i realiteten har.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Kubala »

The only thing we have to fear is fear itself - Franklin D. Roosevelt, beskriver meget godt frygten. Men jeg frygter ingen, og du siger det meget godt Quaresma, at ingen af os, kender med sikkerhed styrkeforholdet imellem disse to klubber. Jeg er spændt på at se, hvad udfaldet bliver, og taber vi, så tror jeg også, at Bayern vinder hele lortet. Samtidig vil jeg ikke være lige så skuffet, for så har vi tabt til et bedre mandskab.



Dog vil jeg også sige, at Pep kommer til, at leve op til enorme forventninger fra næste sæson af, hvis de vinder CL. Stakkels Pep, hvis det ikke starter godt for ham i Bayern.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

Ingen kender jo reelt styrkeforholdet mellem nogen. Især i de store kampe, er det småting som kan gøre en kæmpe forskel.

Men, skal vi nu alligevel prøve at se på Bayerns styrke, så slog de sidste år et væsentligt bedre spillende Madrid hold ud i semifinalen. Et Madrid hold som slog os ud. Og Bayern er kun blevet bedre siden.

Det bliver 2 vanvittige (og gode) kampe, det er jeg sikker på.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

zqa skrev: Men, skal vi nu alligevel prøve at se på Bayerns styrke, så slog de sidste år et væsentligt bedre spillende Madrid hold ud i semifinalen. Et Madrid hold som slog os ud. Og Bayern er kun blevet bedre siden.
Slog os ud af hvad? ;-)
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

- ud. Bare slog os.
#jesuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Quaresma »

zqa skrev:Ingen kender jo reelt styrkeforholdet mellem nogen. Især i de store kampe, er det småting som kan gøre en kæmpe forskel.

Men, skal vi nu alligevel prøve at se på Bayerns styrke, så slog de sidste år et væsentligt bedre spillende Madrid hold ud i semifinalen. Et Madrid hold som slog os ud. Og Bayern er kun blevet bedre siden.

Det bliver 2 vanvittige (og gode) kampe, det er jeg sikker på.
Det er bare flueknepperi. Vi kan vist godt blive enige om, at vi har et lidt bedre begreb om, hvor vi er i forhold til f.eks. Madrid.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Ingen kender jo reelt styrkeforholdet mellem nogen. Især i de store kampe, er det småting som kan gøre en kæmpe forskel.

Men, skal vi nu alligevel prøve at se på Bayerns styrke, så slog de sidste år et væsentligt bedre spillende Madrid hold ud i semifinalen. Et Madrid hold som slog os ud. Og Bayern er kun blevet bedre siden.

Det bliver 2 vanvittige (og gode) kampe, det er jeg sikker på.

Det er også rigtigt i og for sig, men vi har jo ikke mødt dem siden 2008/2009 i en betydningsfuld kamp. Det er det, som jeg snakkede om, og det styrkeforhold. Vi har jo mødt Real, så vi ved nogenlunde, hvordan det forholder sig med dem. Det er så også rigtigt, at vi ikke har mødt Dortmund, men Dortmund ser jeg ikke som så stor trussel, som Bayern eller Real. Dortmund er også gået lidt ned formmæssigt siden gruppespillet, og jeg tror, at det bliver endestation for dem, her mod Real. Men jeg håber, at jeg tager fejl. Alt er jo relativ, men jeg spekulerede bare.

I øvrigt tror jeg også, at det bliver to super gode kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Piquénbauer »

Puha... Bayern viser godt nok skræmmende styrke inden kampen på tirsdag. Lad os håbe de bliver lidt for overmodige!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Puha... Bayern viser godt nok skræmmende styrke inden kampen på tirsdag. Lad os håbe de bliver lidt for overmodige!
... no worries.

Troede de spillede imod bundhold så var det ok, men kan se at de spillede imod et midt-hold ude, så er faktisk lidt god af dem.
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af PuyolErGud »

Man kan vel håbe deres målkvote er ved at være opbrugt.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Quaresma »

Man kan vel håbe, at Barça er et en smule bedre hold end Hannover 96.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Bundesligaen

Indlæg af JonasV »

Til gengæld var Dortmund ret så uskarpe foran mål. Håber, det er flosklen om at en halvforkølet generalprøve betyder en vellykket præmiere, der gælder.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Goldenbaum »

Sidst Barca slog Bayern havde vi både Messi og Eto'o. I dag har vi et tandløst angreb, hvor Messi er den eneste sikre hånd. Ellers håber jeg på Pedro, da han har det med at score i de vigtigste kampe, mens han kan være uduelig resten af året.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af ulrich »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster