Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Han er da udmærket, men så vel heller ikke mere. Om ikke andet er han skadet så ofte, at det er umuligt at vurdere, hvor god han kunne have været. Måske endda god nok til at spille for en storklub.
Det har du for så vidt ret i, men han har fra starten af sine 20'ere været en komplet forsvarsspiller og hans talent har været tydelig.

Lige bortset fra at han har været med i en CHL finale og var med til at vinde året før, så kan det diskuteres om Liverpool har været den rigtige klub. Jeg ved ikke om han bare ikke er robust nok eller Liverpools tekniske stab ikke er gode nok til at dosere træningen, men jeg er sikker på hvis han havde været Brasser eller spanier så ville hypen omking ham være enorm.

...men nok om ham, hans chance om at blive en verdensstjerne er nok forbi nu og denne tråd er ikke den rette til at diskutere ham, men jeg tror der desværre går lang tid før vi ser en forsvarsspiller så komplet og elegant. Pique er nok den som er tættest på.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

7:10 inde i videoen hvis I missede Aggers skud mod Bolton.

http://www.soccer-blogger.com/2012/01/2 ... son-video/

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Damn! Han kan sgu godt finde ud af at hugge til en bold! Det havde vel været en stor kandidat til årets mål, hvis den var gået i kassen, den der!

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Må nok være det bedste mål jeg har været vidne til hvis den gik ind. 2:17

[youtube]UX56uwvYxQI[/youtube]

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Nidzo7 skrev:Må nok være det bedste mål jeg har været vidne til hvis den gik ind. 2:17

[youtube]UX56uwvYxQI[/youtube]
Mener du det seriøst?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

# 23 skrev:
Nidzo7 skrev:Må nok være det bedste mål jeg har været vidne til hvis den gik ind. 2:17

[youtube]UX56uwvYxQI[/youtube]
Mener du det seriøst?
Ja. Kan du nævne nogle langskudsmål du har set LIVE på fjernsyn eller på stadion, der har været sparket bedre? Har selv kun to eller tre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]dwEZdDGWZKQ[/youtube]

... ;-)

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Det var også en af de to mål :glad: :

Off-topic: Er der en tråd med de bedste mål?

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Nidzo7 skrev:
# 23 skrev:
Nidzo7 skrev:Må nok være det bedste mål jeg har været vidne til hvis den gik ind. 2:17

[youtube]UX56uwvYxQI[/youtube]
Mener du det seriøst?
Ja. Kan du nævne nogle langskudsmål du har set LIVE på fjernsyn eller på stadion, der har været sparket bedre? Har selv kun to eller tre.
Jeg kan nævne ROnaldos Porto-mål i 2009, Van Bronckhorst i VM 2010 (vildt du lige tog den op BG92), Rooneys mål mod Newcastle i 2004, Beckhams mål mod Grækenland i 2001, Messis mål mod Getafe, Rooneys saksemål mod City, Aggers langskudsmål mod West Ham.

Så jo, jeg kan nævne en del. Synes ikke der er noget helt spektakulært over kolarovs forsøg der. Det er bare hårdt sparket og lige på målet. Ikke noget oppe i krydset eller lignende eller sådan møglangt væk fra.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Tilbage til Agger diskussion for en lille stund. Selvfoelgelig taeller hans mange skader imod ham, men naar han er fit, saa er han ligesaa god som de bedste. Jeg kan ikke se, hvad det er han mangler i sit spil?. Han er stor og staerk, god i luftspillet, god mand mod mand og saa er han tenknisk paa et meget hoejt niveau. Der er ikke mange forsvarsspillere som er saa god med bolden i foedderne som han er.

I aar mener jeg helt klart han er an af de allerbedste CBs i P.L. Han har spillet 18 ud 22 kampe, og i den tid har han vaeret meget staerk. Jeg kan ikke pege paa en eneste CB i P.L, som har spillet bedre end Agger. Jeg mener ogsaa at det kun er hans skader ( og altsaa ikke fodboldevner) som har staaet i vejen for ham og et stoerre hold end Liverpool. Han er 27 aar gammel, og hvis det viser sig at han er kommet sine rygproblemer til livs, saa ville jeg elske at se ham i Barca. Han er nemlig en af de faa CBs , som er gode nok til at spille for os.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Enig med dig i meget af det du skriver. Men jeg kan nu godt nævne et pr stykker, der har klasse til Barca, der er bedre end Agger. Tvivler dog på om at de ville passe lige så godt ind, som en Agger. Han minder mig om Pique, god teknik, gode diagonal bolde, stærk en mod en osv.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Hvis Agger ikke var så meget skadet gennem sin karriere, er jeg sikker på, at han i dag var Barca eller Real-spiller. Fantastisk fodboldspiller, som vi danskere kan være stolte af.

Som Visca siger det, så har han haft en flot sæson i år. Problemet er bare, at han er omringet af nogle talentløse spillere på sit hold (Læs: Spearing, Skrtel, Henderson), som til tider har udstillet ham nede bag i. Han kunne IMO sagtens kunne spille for Barca. Og det at han er venstrebenet gør ham IMO endnu mere attraktiv.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Nidzo7 skrev:Enig med dig i meget af det du skriver. Men jeg kan nu godt nævne et pr stykker, der har klasse til Barca, der er bedre end Agger. Tvivler dog på om at de ville passe lige så godt ind, som en Agger. Han minder mig om Pique, god teknik, gode diagonal bolde, stærk en mod en osv.
Ud fra profilen "en teknisk dygtig klasse midterforsvar", så kan jeg inderligt kun pt. se Thiago Silva være bedre end Agger. Agger er en af de allerbedste tekniske midterforsvarer.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

... Piqué? Nu er han efterhånden ved at komme op i omdrejninger igen, og en Piqué i form er i mine øjne den bedste centerback i verden. Ja, bedre end Vidic. Ja, bedre end Kompany. Ja, bedre end Thiago Silva. Piqué er efter min bedste overbevisning så komplet en midterforsvarer man overhovedet kan finde; stærk i luften, men alligevel ganske tilstrækkeligt med fart, balance og adræthed, en dygtig tackler, hamrende intelligent, hvorfor han også har en placeringsevne i høj klasse og er god til at markere, dygtig til at læse spillet, god med bolden for fødderne, et godt blik for spillet og også relativt målfarlig. Det han mangler på fysikken i forhold til Vidic, Kompany og Silva, gør han klart op for med sin fantastiske spilforståelse og forudseenhed.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Har Agger ikke siddet på bænken en del i sin Liverpool-tid, selv når han har været fit for én gangs skyld?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster