Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Problemet i det er bare, at der er to parter til at indgå kontrakten.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Guardiola skrev:Problemet i det er bare, at der er to parter til at indgå kontrakten.
Jeg tænker det skyldes indholdet i postevandet på den spanske østkyst, når nu Real Madrid er i stand til at sætte høje frikøbsklausuler, mens vi dummer os gang på gang.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Guardiola skrev:Problemet i det er bare, at der er to parter til at indgå kontrakten.
Jeg tænker det skyldes indholdet i postevandet på den spanske østkyst, når nu Real Madrid er i stand til at sætte høje frikøbsklausuler, mens vi dummer os gang på gang.
God pointe. De drikker at natpotten

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

FCBSOCI skrev:Jeg er med på din pointe, men helt ligegyldigt er det vel ikke. Frikøbsklausulen bør vel i bedste fald afspejle markedsprisen. Sat på spidsen kunne Barca have sat frikøbsklausulen på Ney til 40 mio. euro, han ville jo til PSG, så han var smuttet uanset hvad. Men så havde der jo ikke været meget at købe ind for...
Det vil altid være dejligt at kunne sætte en frikøbsklasul, og så spilleren bare accepterer. Men det er jo en del af en forhandling, og spillerne går jo ikke bare automatisk med på det. Hvis du vil have en exorbitant høj frikøbsklausul, skal du jo som arbejdsgiver betale for det, og det har man så ikke være villig til i Barcelona. Generelt vil jeg sige, at jeg synes holdningen er rigtig god ifht frikøbsklausulerne, og helt ærligt - vi fik 1,66 milliard for ham. Taget det ærgelige faktum i betragtning, at Neymar ville afsted, så har den transfer været én stor sejr. Det eneste, der er bekymrende er fra mit synspunkt, at vi ikke har haft nogle spillere til at tage over for ham, og vi blev nød til at brænde en millard af på Dembele i et absurd marked.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Hvis du vil have en exorbitant høj frikøbsklausul, skal du jo som arbejdsgiver betale for det, og det har man så ikke være villig til i Barcelona.
Altså, mig bekendt så er vores lønninger ikke markant lavere, faktisk mindes jeg at de i mange år har været højere, end de er i Real Madrid. Alligevel har man i Madrid ikke haft problemer, med at få indskrevet frikøbsklausul, der er meget højere end dem vi har. Det tyder alt andet lige på, at vores ledelse bare ikke når Real Madrid til sokkeholderne, for så vidt angår evner ved forhandlingsbordet.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:Hvis du vil have en exorbitant høj frikøbsklausul, skal du jo som arbejdsgiver betale for det, og det har man så ikke være villig til i Barcelona.
Altså, mig bekendt så er vores lønninger ikke markant lavere, faktisk mindes jeg at de i mange år har været højere, end de er i Real Madrid. Alligevel har man i Madrid ikke haft problemer, med at få indskrevet frikøbsklausul, der er meget højere end dem vi har. Det tyder alt andet lige på, at vores ledelse bare ikke når Real Madrid til sokkeholderne, for så vidt angår evner ved forhandlingsbordet.
Nu er forhandlinger oftest mere komplekse end bare løn. Derudover kender jeg ikke forholdet mellem de gns. lønninger os og Real Madrid imellem, men det burde være rimelig logisk, at hvis lønmodtager sidder med en mulighed for at smutte ud af en kontrakt, så vil man gerne have den - og skal den mulighed forringes, så stiller man et modkrav. Jeg tror Guardiola oftest har kritiseret det her som værende konkurrenceforvridene relativt til andre ligaer, og det må man godt nok også sige, det er.

Skulle det ske at man gns. i Real Madrid har en højere sum i frikøbsklausulen, så er det stadigvæk ikke mystisk jf. at man i vores klub har en politik om, at man ikke gider have spillere, der ikke vil være her. For mig er det som udgangspunkt ret fornuftigt grundet at det som oftest er hertil, spillere vil hen, og hvorfor skulle man holde på en spiller, der ikke gider være her?

Neymar-sagaen er virkelig ærgelig. Men hvad var alternativet? Og har det været et generelt problem at vores spillere udløser deres frikøbsklausuler? Ikke hvad jeg kan huske.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Sarri vs. Pep nu her. Jizz.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Sarri vs. Pep nu her. Jizz.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Sku man bette 7-5 til et af holdene?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Det er næsten før. Satan, det bliver underholdende.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

For satan Kevin De Bruyne er sindsyg..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Tottenham kunne godt have fået et straffe der..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Lol.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

City får Napoli til at ligne en flok skoledreng. City er fuldkommen vanvittige rent offensivt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Ser ud til Real Madrid har Own Goal med fra start i dag. Så spiller han næppe for Olympiacos i morgen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Så skriver RM historie igen i aften: første gang Tottenham scorer mod dem ;D
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster