Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Grænsen for min tålmodighed stopper når du begynder at sætte lighedstegn mellem det Pique og Douglas har præsteret.
Grænsen for min tålmodighed stopper når du begynder at sætte lighedstegn mellem det at vinde trofæer og det at være en god leder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Du forveksler respekt med lederegenskaber. Du skrev at du ville rulle med øjnene hvis Pique fortalte dig hvad du skulle gøre. Det tror jeg ikke på da du af respekt over det han har præsteret i sin karriere ville høre efter.

Jeg holder mig bevidst fra at forsøge at argumentere for piques lederegenskaber da vi ikke har en anelse om det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

El Triplete :crazy:
Det kører for dem lige nu. Hvem skulle have troet det.
Vi bliver nødt til at fucke op deres glæde.

Men det er også sørgerligt at ingen andre klubber i verden er i nærheden af Barcelona og Puta og sådan bliver det også i næste 4-5 år
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:Men det er også sørgerligt at ingen andre klubber i verden er i nærheden af Barcelona og Puta og sådan bliver det også i næste 4-5 år
Bayern München ville næppe være underdogs, hvis de mødte Barca eller Real Madrid på neutral bane i næste weekend.

Derudover er det ekstremt usandsynligt, at Barca og Real Madrid dominerer alle andre de næste 4-5 år. Det er ret lang tid i fodboldens verden.

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Marca skriver på forsiden af dagens avis "El Madrid no juega finales, el Madrid las gana" - Real spiller ikke finaler, Real vinder dem. Lidt arrogant, men desværre er der noget om snakken. Marca skriver, at Real har vundet de seneste 11 internationale finaler. 4 x CL, 4 x Europæisk Supercup samt 3 x VM for klubhold. Det er godt nok imponerende.
Er det ikke på tide, at Barca og Real mødes i en CL finale, hvor Messi og Co. tager titlen?

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

FCBSOCI skrev:Marca skriver på forsiden af dagens avis "El Madrid no juega finales, el Madrid las gana" - Real spiller ikke finaler, Real vinder dem. Lidt arrogant, men desværre er der noget om snakken. Marca skriver, at Real har vundet de seneste 11 internationale finaler. 4 x CL, 4 x Europæisk Supercup samt 3 x VM for klubhold. Det er godt nok imponerende.
Er det ikke på tide, at Barca og Real mødes i en CL finale, hvor Messi og Co. tager titlen?
Real er et rigtig godt hold og vi er måske det eneste hold der kan slå dem lige pt, og man skal derfor ikke tage noget fra dem. Dog synes jeg ikke Supercuppen kan gå for en finale. Hvor imponerende er det at slå et hold der har vundet Europa League? Det skulle gerne være overkommeligt for en CL-vinder. I en sand finale var Ronaldo aldrig startet ude, så selvom den teknisk set er en titel, så betyder den ingenting for mig. Ligeledes med den spanske. Kun når vi møder Real er den interessant at "vinde", ellers er den ligegyldig.
Jeg bløder Blaugrana

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Champions league

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:Jeg siger han er en leder da han som holdets klovn er elsket af alle spillerne og samtidig tager over når masche sidder på bænken. Så kom vi så langt.
Hvordan ved du at han er en leder? Jeg hader det argument. Vi har vitterligt ingen ide om hvad der bliver sagt på banen eller hvordan spillerne opfører sig.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg siger han er en leder da han som holdets klovn er elsket af alle spillerne og samtidig tager over når masche sidder på bænken. Så kom vi så langt.
Hvordan ved du at han er en leder? Jeg hader det argument. Vi har vitterligt ingen ide om hvad der bliver sagt på banen eller hvordan spillerne opfører sig.
Du fangede ikke det var ironisk? Jeg vendte bare argumenterne om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hvordan ved du at han ikke er en leder? Jeg hader det argument. Vi har vitterligt ingen ide om hvad der bliver sagt på banen eller hvordan spillerne opfører sig.

Pique er en top 3 cb. Og jeg ville til hver en tid tage ham over spillere som godin og chiellini der ikke er ret gode med bolden.
Så en af dine kriterier for at være god CB er, at du ska lvære god med bolden.

No fucking wonder, at Ramos bliver priset op til skyerne, hvis så mang edeler samme syn.

Jeg vil til enhver tid hellere have en, der kan kunsten at forsvare end en, der kan noget med fødderne. Godin og Chiellini er dygtige forsvarsspillere. De udfører deres job. Deres job er ikke at være god med bolden. Deres job er at forhindre modstanderen i at score, og det gør det meget ofte fantastisk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Vi snakker om de bedste cb'er hvorfor det burde være underforstået at de kan deres defensive shit. Så når jeg snakker om at være gode med bolden så er det udover det defensive. Et plus du ved.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Jeg synes faktisk, at Pique er en rigtig dygtig midterforsvarer. Jeg ved ikke om han er den bedste rent defensivt, men samlet set er han en af de bedste midterforsvarer i verden.

Han er dog ikke nogen leder i min bog. Jeg ville føle mig som en lemming på vej ud over skranten, hvis jeg fulgte ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det har du skrevet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja det har du skrevet.
Du tænker på, at jeg ikke mener Pique er en lederskikkelse på holdet?

Ups, nu skrev jeg det igen :razz:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Pique har perioder, hvor han spiller fantastisk og med sådan en overlegenhed, der gør ham til en af verdens allerbedste. Andre gange virker han tung og mangler koncentration. Han bør dog lære at holde sin kæft på de sociale medier. Det har selvfølgelig ikke noget med hans fodboldevner at gøre, men gud hvor ville det klæde ham ikke at være sådan en klovn.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Hvordan ved du at han ikke er en leder? Jeg hader det argument. Vi har vitterligt ingen ide om hvad der bliver sagt på banen eller hvordan spillerne opfører sig.

Pique er en top 3 cb. Og jeg ville til hver en tid tage ham over spillere som godin og chiellini der ikke er ret gode med bolden.
Så en af dine kriterier for at være god CB er, at du ska lvære god med bolden.

No fucking wonder, at Ramos bliver priset op til skyerne, hvis så mang edeler samme syn.

Jeg vil til enhver tid hellere have en, der kan kunsten at forsvare end en, der kan noget med fødderne. Godin og Chiellini er dygtige forsvarsspillere. De udfører deres job. Deres job er ikke at være god med bolden. Deres job er at forhindre modstanderen i at score, og det gør det meget ofte fantastisk.
Chiellini er et temmelig dårligt eksempel på en centerback, der ikke er god med bolden for fødderne, eftersom Chiellini faktisk er rigtig dygtig med bolden for fødderne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 97 gæster