Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

æv :(

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Flot jinx.

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

zqa skrev:Flot jinx.
Hehe, ja .. Den må jeg nok tage på min kappe. Satans også.

edit:

Så er der Mourinho bold. Vi er foran 1-0 med 20min igen - lad os gå defensiv og prøve og trække tiden så meget som muligt.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ronaldinho »

GOMIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

Sådan!!!

Kom så Lyon! 1 mere!!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Fock hvor lækkert.. kan ikke fordrage fck og deres fans..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Så kom de ned på jorden. TAK!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jeg kan simpelthen ikke klare Preben!! Før kampen siger han dette: "De bruger kun Torres fordi han har været dyr"... Amen det er jo useriøst, at man med en sådan udtalelse, skal kaldes ekspert!! Jeg kan finde 7. klasser, der ikke ville tage sig selv seriøst hvis de brugte sådan et argument.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh, nu håber jeg at alle de FCK fans er kommet ned på jorden, plus at vi slipper for hysteriet! Jeg har heldigvis ikke været hjemme i ugen op til selve kampen, kom hjem i går og det har virkelig været klamt med al den medietid kampen og spillerene har fået.

Vi kan vel alle blive enige om, at chancerne for et FCK avancement efter aftenens resultat er , lige nul. Jeg håber derfor at de danske medier holder lidt igen når der skal spilles returopgør.

Og selvom jeg gerne havde set Chelsea ryge ud af C.L ( det gør de nok efter 2-0 på udebane, selvom der resterer en kamp til) så kan jeg se flere plusser ved FCK exit. Udover at man skal høre på hele Danmark som lige pludselig er blevet FCK fans, så slipper vi også for at TV3+ fremover viser FCKs kampe i stedet for de andre spændende kampe som spilles i C.L.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

1-1 mellem Lyon og Real. Real har selvfølgelig et godt udgangspunkt, og de skal som sådan ikke ud og skabe spillet på hjemmebane. Men der skal ikke mere end end Lyon føring til på Bernabeu og så har vi altså en spændende kamp.

Jeg har ikke fulgt Lyon i ligaen i år, ikke særlig meget i hvert fald, ved ikke hvordan deres niveau er i forhold til sidste år. Så heller ikke deres kamp i aften, hvordan spillede de? Har de en chance mod Real på Bernabeu?

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

Visca El Barca skrev:1-1 mellem Lyon og Real. Real har selvfølgelig et godt udgangspunkt, og de skal som sådan ikke ud og skabe spillet på hjemmebane. Men der skal ikke mere end end Lyon føring til på Bernabeu og så har vi altså en spændende kamp.

Jeg har ikke fulgt Lyon i ligaen i år, ikke særlig meget i hvert fald, ved ikke hvordan deres niveau er i forhold til sidste år. Så heller ikke deres kamp i aften, hvordan spillede de? Har de en chance mod Real på Bernabeu?
Lyon spillede faktisk en ret god kamp - vil mene 1-1 er et rimelig fair resultat, fordi RM havde trodsalt nogen ret store chancer, som de så ikke scorede på. Men Lyon var meget spildominerende, sad meget på bolden, og var konstant farlige.

Mourinho lavede den sædvanlige og gik ned i sin fedtspiller taktik da de kom foran 1-0 , men det blev så straffet - heldigvis. -

Tror desværre Real har været for stærke på hjemmebane til at Lyon kan vende den - Havde kampen end 2-1 til Lyon, tror jeg faktisk Lyon havde haft en god chance.
Men så alligevel, hvis RM ikke vil ud og spille for sejren, overlader de måske spillet til Lyon, ligesom i aften, og så kan sensationen måske være lige rundt om hjørnet :)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Måske Mourinhos første hjemmebane nederlag kommer før end ventet (havde ventet at vi ville slår dem som de første).

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

emo skrev:Måske Mourinhos første hjemmebane nederlag kommer før end ventet (havde ventet at vi ville slår dem som de første).
Hvis det skulle blive Lyon der slår dem ud af CL på grund af det. Så er det fandeme i orden de slår dem før os :D
Så må vi nøjes med at tangdere Mourinhos rekord omkring hjemmebane nederlag i ligaen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Hvorfor starter alle nordmænd deres sætninger med "Neeeeej, meeeen......."?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Hvorfor starter alle nordmænd deres sætninger med "Neeeeej, meeeen......."?
Det er vel ligesom danskere starter alle deres sætninger med "øhhh"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster