VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1254
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Ronaldo har ikke en gang i kampen endnu sat noget på spil ved en aflevering. Alt har været en sikker aflevering tilbage i banen

Kan godt lide folk stadig er imponeret af hans 95 % succes rate over 30 afleveringer når ikke en eneste har været bare en smule risikabel

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Told you. Fucking told you. Ronaldo topscorer og han vinder VM.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev: 100 procent enig. Men igen, det er trænerens manglende indsigelse, der ses her. Han bør instruere spillet langt bedre og skaber rammer, der gør, at holdet ikke består af en individual spillere, men at 11 spillere vil det samme. Det er det helt store problem, at mange af Argentinas trænere tror bare, at det at du har Messi på holdet, så skal alt nok gå. Du skal jo skabe rammer, der gør, at spillerne forstår hinanden.
Netop - og det er jeg personligt pisse hamrende træt af.
Messi kan og vil aldrig kunne alene. Forstå mig ret. Sidst de kom i finalen, havde de en vanvittig dygtig midtbane der skraldede alt og alle. Rojo var på vej frem og fik vist sig flovt. Men igen, de tabte fordi de ikke havde mænd med nosser med. Det skal der til for at vinde kampe.

Mine forventninger til Argentina er lige så store som til det Danske landshold. Forventer at begge kommer videre fra gruppen og bliver desværre slået ud.
Sampaoli er den største klovn af en træner. I stedet for at gå ud og tage presset væk fra Messi, sætter han endnu mere på ved at sige at det er "Messis VM". Gu er det ej, det er holdets. Det er holdet der skal kæmpe og løbe en ekstra meter for at give historiens bedste den titel han mangler.

Disponeringen af spillere er desværre for dårlig, og Messi har ved sin indflydelse ødelagt det for sig selv efter min mening.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

Rb88 skrev:Ronaldo har ikke en gang i kampen endnu sat noget på spil ved en aflevering. Alt har været en sikker aflevering tilbage i banen

Kan godt lide folk stadig er imponeret af hans 95 % succes rate over 30 afleveringer når ikke en eneste har været bare en smule risikabel

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Han har lavet 4 basser i 2 kampe. Tror han er pisseharmrende ligeglad med hvor mange afleveringer han laver. Messi har indtil nu ikke kunne bruge sine statistiker til at vinde guldbolde. Det gør mål til gengæld. Det får dig også længere i en turnering end 6000 afleveringer der forbundet med 90% risiko.
Desværre er mål altafgørende i kampen om guldbolde.
(Mens jeg skrev denne besked, har Ronaldo lige lagt en gylden aflevering til Guedes der brændte)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Har ikke set kampen, men har Portugal været bedst?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1254
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Nej. Marokko bedst og mest på bolden. Skaber mest. Men mangler en afslutter. Jeg synes Marokko har været lidt bedre end Portugal

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

Jeg sad for nyligt og så Brasilien mod Schweiz på pc med engelske kommentatorer. Det er en helt anden fornøjelse de giver til spillet med deres analyser og deres viden. DE er virkelige eksperter, i stedet for at de danske blot gentager sig selv kamp efter kamp - så er der stilhed i 2-3 minutter før de snakker igen.
Vil ikke have at de skal snakke bullshit, men at de giver noget viden til spillet som gør det spændende. Kun Laudrup gjorde det i Senegal kampen, hvor man faktisk begynder at holde øje med de taktiske ting i spillet fremfor at "tilfældighederne" afgør kampe.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

Rb88 skrev:Nej. Marokko bedst og mest på bolden. Skaber mest. Men mangler en afslutter. Jeg synes Marokko har været lidt bedre end Portugal

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Og så har Portugal Rui Patricio.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har aldrig forstået, at Joao Moutinho aldrig har spillet for en større klub. Synes han er så dygtig en spiller.

Ved ikke om livet i Monaco er så fantastisk, at han ikke gider at flytte, men han kunne snildt have spillet for klubber som Valencia, Liverpool, Dortmund, PSG, Chelsea, United, Atletico, synes jeg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

WC winners 2018 Portugal.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:Jeg har aldrig forstået, at Joao Moutinho aldrig har spillet for en større klub. Synes han er så dygtig en spiller.

Ved ikke om livet i Monaco er så fantastisk, at han ikke gider at flytte, men han kunne snildt have spillet for klubber som Valencia, Liverpool, Dortmund, PSG, Chelsea, United, Atletico, synes jeg.
Hvad kan de klubber du nævner tilbyde som Monaco ikke kan?
Det er vel kun Atletico som sådan har været på toppen de seneste mange år, og synes ikke at han ville kunne slå nogle af dem de har i forvejen af.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:
MessiPogba skrev:Jeg har aldrig forstået, at Joao Moutinho aldrig har spillet for en større klub. Synes han er så dygtig en spiller.

Ved ikke om livet i Monaco er så fantastisk, at han ikke gider at flytte, men han kunne snildt have spillet for klubber som Valencia, Liverpool, Dortmund, PSG, Chelsea, United, Atletico, synes jeg.
Hvad kan de klubber du nævner tilbyde som Monaco ikke kan?
Det er vel kun Atletico som sådan har været på toppen de seneste mange år, og synes ikke at han ville kunne slå nogle af dem de har i forvejen af.
Bedre liga, større klubber, bedre medspillere, bedre modstandere, mere pres, mere på spil. Monaco er en free rider af en klub. Der er ikke nogen, der er forventninger til dem, fordi PSG er flere lysår foran dem rent økonomisk. Så snart de bare har det mindste guld, bliver de flænset af de andre rige klubber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Endnu en rekord, Ronaldos PR-bagland vil udnytte.

Han er nu den mest scorende europæiske landsholdsspiller nogensinde. 85 mål i 151 landskampe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Messi må bare steppe op i 2018. Ronaldo har desværre været bedre for både klub og landshold. At Ronaldo så vandt i 17 og 16 er absurd ud over alle grænser. Jeg kan først rigtigt nyde VM når (forhåbentligt) Portugal er ude.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Gu fanden har han da ej. Ronaldo er som fodboldspiller en kegle. Han kan score mål men han har ikke leveret en spilmæssigt bedre fodboldkamp i flere år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster