Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Champions league

Indlæg af Valdééés »

benjamin skrev:Jeg ved ikke, hvem jeg synes er mere ækel - Gattuso eller Flamini. Sidstnævnte, der formodentlig brækker foden på en ellers velspillende Corluka, gestikulerer på klammeste vis til samtlige Milan fans, og gør dommeren opmærksom på, at der altså skal lægges tid til, når Corluka nu ligger der med kraftige smerter i foden.

Ny hadeklub er noteret i min "hvem jeg hader"-bog.
Nu hader jeg personligt italiensk fodbold, så det er ikke noget nyt for mig.

JEg syntes det er rimelig sygt at Gattuso kun bliver anklaget for "usportslig optræden" og ikke overfald, det er for helvede samme kategori som Pintos pifteri, og her har vi en spasser der nikker en anden mand en skalle!!!

UEFA må kraftedeme tage sig lidt sammen.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Valdééés skrev:
benjamin skrev:Jeg ved ikke, hvem jeg synes er mere ækel - Gattuso eller Flamini. Sidstnævnte, der formodentlig brækker foden på en ellers velspillende Corluka, gestikulerer på klammeste vis til samtlige Milan fans, og gør dommeren opmærksom på, at der altså skal lægges tid til, når Corluka nu ligger der med kraftige smerter i foden.

Ny hadeklub er noteret i min "hvem jeg hader"-bog.
Nu hader jeg personligt italiensk fodbold, så det er ikke noget nyt for mig.

JEg syntes det er rimelig sygt at Gattuso kun bliver anklaget for "usportslig optræden" og ikke overfald, det er for helvede samme kategori som Pintos pifteri, og her har vi en spasser der nikker en anden mand en skalle!!!

UEFA må kraftedeme tage sig lidt sammen.
UEFA tage sig sammen? Tja, så længe en af de implicerede parter er italiensk, skal du ikke være så fortrøstningsfuld. Husk nu på, at præsidenten for UEFA er Michel Platini. Den mand lever og ånder for italiensk fodbold.

Ja, nu siger I, at det er konspirationsteori fra min side af, men Platini er så fusket.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

5 timer med FCK worshiping på 3+.... :roll:

Muligvis den mest lortede aften på 3+ nogensinde og forevigt!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

zqa skrev:5 timer med FCK worshiping på 3+.... :roll:

Muligvis den mest lortede aften på 3+ nogensinde og forevigt!
Normalt er de jo spejlblanke i studiet, og der skal de kun få 45 minutter til at gå, før der reelt er noget at snakke om - tør slet ikke tænke på, hvordan de skal klare det i dag. Tager dog alligevel på bar og ser den, selvom jeg håber, at begge hold taber.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg gider ikke at se et eneste minut af optakten. Og jeg overvejer egentlig også at se Lyon-Real i stedet for, alene fordi jeg så nødig vil gå glip af at se Real Madrid faile igen-igen, hvis den kamp nu udvikler sig sådan.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:jeg håber, at begge hold taber.
:lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Mander
selvom jeg håber, at begge hold taber.
Hvor meget skal der til før det bliver en realitet egentlig? Et kæmpe slagsmål, hvor begge hold ender med at blive udelukket fra Europa, ikke kun i år men mange år fremover? Hvis ja, så håber det er lige netop det der sker i parken i aften. Ellers er jeg ret ligeglad med denne kamp, Lyon- Real er mere spændende efter min mening.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Jeg har endnu ikke helt grejet, hvordan det skal gøres, men det var da et udmærket forslag.

Jeg er dog næsten tilbøjelig til at håbe på FCK-sejr, alene fordi de er underdogs. Mest af alt håber jeg på en god kamp (tvivler dog), og så må det næstbedste være en masse øl med vennerne.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Jeg har endnu ikke helt grejet, hvordan det skal gøres, men det var da et udmærket forslag.

Jeg er dog næsten tilbøjelig til at håbe på FCK-sejr, alene fordi de er underdogs. Mest af alt håber jeg på en god kamp (tvivler dog), og så må det næstbedste være en masse øl med vennerne.
He He ja, jeg håber også lidt på en FCK sejr, ( tænk at jeg skriver det) men jeg tvivler lidt på FCKs chancer. Chelsea imponerer mig slet slet slet ikke, men jeg tror den lange pause FCK har haft vil koste dem i sidste ende. Jeg tror Chelsea går videre over to kampe.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

På den ene side holder jeg lidt med FCK når nu jeg er københavner-snude, på den anden side magter jeg bare næsten ikke hvordan alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting (<-- forestil jer Dr. Cox) vil handle om FCK i medierne hvis det går godt.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ronaldinho »

Lad os få nogle Bastos raketter!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

JonasV skrev:På den ene side holder jeg lidt med FCK når nu jeg er københavner-snude, på den anden side magter jeg bare næsten ikke hvordan alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting alting (<-- forestil jer Dr. Cox) vil handle om FCK i medierne hvis det går godt.
Er meget enig. Jeg bryder mig ikke om nogle af holdene, men ser helst FCK videre, da jeg ser Chelsea som en større trussel end FCK, skulle vi rende ind i dem. Men på den anden side så vil der aldrig blive talt om andet end FCK, hvis de vinder, så det er et valg mellem pest eller kolera.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Håber på FCK nederlag og exit, kun for at den danske liga ikke skal blive mere ensformig end den er for tiden. Nok en ud af to gange jeg holder med Chelsea i denne kamp, den anden gang må være når de spiller imod Real ;).

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Mon de ved at der bliver spillet to kampe her til aften?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

zqa skrev:Mon de ved at der bliver spillet to kampe her til aften?
hov læste forkert, haha. Ja tror ikke det er gået op for dem

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster