Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Siempre Barca »

Officielt: Werder Bremens Mertesacker og Fenerbahces Andre Santos til Arsenal. Nyindkøbte Joel Campbell udlejes til Lorient.

Scott Parker er røget til Tottenham som forventet, mens Bentley skifter til West Ham.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Ronaldinho »

Huh, Bendter stadig i Arsenal, stakkels ham.
Ronaldinho Gaúcho

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Owen Hargreaves -> Manchester City... Det er ikke noget særlig sejt skifte fra hans side..!
Tja, han tilbød at spille gratis for United, da hans kontrakt udløb her i sommers, men det afviste Ferguson, da han ikke mente, han kunne bruge ham. Så det er ikke fordi, at HArgo har smækket med døren, men når han har City, West Bromwich og Leicester som mulige købere, så kan jeg godt forstå, han har valgt City, som er med, hvor det sner. Desuden er han kommet på en pay-as-you-play-kontrakt, som gør, at han kun bliver betalt efter antal kampe. Det bevidner bare om en mand, der er villig til at komme tilbage til topscenen.

Jeg er som United-fan slet ikke sur på Hargo. Det var United, der lod ham gå og ikke Hargo der skiftede til City.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Der er da gang i den. Benayoun til Arsenal (hvorfor ved jeg ikke?), Bellamy til Liverpool, Palacios til Stoke, Ruiz til Fulham osv. osv. osv. Meireles vil også væk. Det er måske bare lige lovlig sent at bede om at blive solgt en halv time før vinduet lukker.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Og Bendtner kom til Sunderland. Jeg tvivler på hans kvaliteter, han har noget at bevise.

EDIT: Udlån, 1 år.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

# 23 skrev:Tja, han tilbød at spille gratis for United, da hans kontrakt udløb her i sommers, men det afviste Ferguson, da han ikke mente, han kunne bruge ham.
Hargreaves har postuleret, at han overvejede at tilbyde det, men det er på ingen måde bekræftet af United. Tidligere gik rygterne da også på, at United havde tilbudt ham en pay-as-your-play-kontrakt, men at United og Hargreaves ikke kunne blive enige.

I mine øjne har Hargreaves været en af United-historiens største flop: Han har fået en fed hyre for at være skadet i tre sæsoner i træk. Hans afskedssalut til klubben, som har betalt for hele fadæsen, er så at skifte til rivalerne. På den baggrund kan jeg sagtens forstå, at United-fans er skuffede. Personligt ønsker jeg ham da heller ikke held og lykke i hans nye klub.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan aerlig talt ikke forstaa, at fans ( i dette tilfaelde Man Utds), kan blive harm over, at en spiller skifter til en klub, man ikke kan lide, naar ens egen klub ikke vil have spilleren?.

Sagen med Hargo er jo meget klar, han var meget skadesplaget, Man Utd beslutter sig for, at det er bedst for deres interesse ikke at tilbyde spilleren kontrakt. De taenker altsaa paa egne interesser. Hargo paa den anden side, vaelger det tilbud, som han mener er det bedste for ham. Nuvel, han kunne have valgt lidt mindre kontroversielt skifte, han kunne have taget imod det tilbud som Leicester, WBA eller Spurs havde fremsat, men han toh nu engang imod det tilbud, som han synes er det bedste for ham. Hvad er der galt i det?. Man kan da ikke forvente at klubben kan behandle spilleren som de ved, eller klubben er i sin gode ret til at varetage sine egne interesser, men det maa spillerene ikke?.

De fleste Man Utd fans argumenterer for, at Man Utd viste ham respekt, betalte hans loen, da han var skadet. Ja, men det er ogsaa deres job, er det ikke? Ligesom det er Hargos eller en hvilken som helst anden skadet spillers job, at kaempe sig tilbage. Det var jo ikke saadan, at han laa paa sofaen, i den tid han var skadet. Manden arbejdede stenhaardt for at komme tilbage, selvom udsigterne var dystre, gav han ikke op. Han havde en kontrakt med Man Utd, en kontrakt som de selv havde tilbudt ham, og derfor er der ikke noget maerkeligt eller nobelt i at Man Utd betalte hans loen, mens han var skadet. Det var bare ren forretning. Den samme forretning strategi gjorde, at Man Utd i sidste ende besluttede sig for, ikke at tilbyde ham en kontrakt, fordi de mente han var skadet, ikke god nok, man havde andre og mere spaendende spillere, whatever ( jeg forstaar det godt, det goer Hargo vist nok ogsaa).

Til Hargos held, kommer City ind og de har sikkert kommet et rigtig godt tilbud, tilbuddet er saa godt, at Hargo ikke har kunnet sige nej til. Det er der altsaa ikke noget maerkeligt i det. Naar klubberne saa tydeligt foelger moderne fodbolds regler, og naar de saa tydeligt passer deres egne interesser, saa er der altsaa ikke noget at sige til, at spilleren(e) ogsaa goer det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

Well der var da også mange barca fans, der blev sur på Laudrup, da han skiftede til real. Kan godt forstå man er skuffet, selvom han ikke er ønsket længere. Jeg tror ikke det irreterer dem voldsomt, for det bliver ikke mange kampe han får for dem, men når man skifte til rivalen, så synes jeg det er klart, at man som fan bliver skuffet eller sur.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

klogfyr skrev:Well der var da også mange barca fans, der blev sur på Laudrup, da han skiftede til real. Kan godt forstå man er skuffet, selvom han ikke er ønsket længere. Jeg tror ikke det irreterer dem voldsomt, for det bliver ikke mange kampe han får for dem, men når man skifte til rivalen, så synes jeg det er klart, at man som fan bliver skuffet eller sur.
Det er slet slet SLET ikke samme situation. Det kan tilnærmelsesvis sammenlignes med Saviolas skifte, hvilket nu heller ikke vagte synderlig stor vrede hos nogen...
Forumlegende

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Siempre Barca »

P. van Aanholt til Wigan. Gakuta og N'Gog til Bolton. Crouch og Palacios til Stoke. Scott Dann til Blackburn. Bellamy til Liverpool. SWP til QPR. Benayoun og Arteta Arsenal. Bryan Ruiz til Fulham. Jones og Hutton til Aston Villa. Meireles til Chelsea. Bendtner til Sunderland. Drenthe til Everton.

Seneste handler i Premier League.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Klogfyr;

Der er ret mange Man Utds fans, som er udtrykker skuffelse og i nogle tilfaelde vrede over skiftet. Der er endda blevet skrevet adskillige blogs om det, og hvis man tager et kig paa et Man Utd fan fora, saa bliver han diskuteret. At blive skuffet er ok, manden var jo ret populaer, jeg kan derfor godt forstaa, at man ikke ligefrem nyder at se ham i City troeje. Jeg kan dog ikke forstaa, at de ligefrem beskylder manden for illoyalitet eller kraever at han skulle have valgt en anden klub. Som sagt, det var Man Utd som ikke forlaengede kontrakten med en skadesplaget spiller, derfor er det vel ok, at han saa vaelger at tage imod fra et tilbud fra City.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad mener folk herinde om Arsenals indkoeb paa sidste dagen af transfervinduet. Arteta, Mertesacker, Santos og Benayoun. Jeg kan kun se Mertasacker som en rigtig forstörkning af holdet, i forhold til sidste saeson. Hvad mener folk herinde?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Siempre Barca »

Andre Santos er er godt indkøb - kvalitet- og bredemæssigt. Efter salget af Armand Traore til QPR, har klubben kun skadet Gibbs tilbage, og det er simpelt bare for lidt. Han minder dertil lidt om Clichy; har speed og unik udenholdhed. Good signing.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Ronaldinho »

Siempre Barca skrev:Andre Santos er er godt indkøb - kvalitet- og bredemæssigt. Efter salget af Armand Traore til QPR, har klubben kun skadet Gibbs tilbage, og det er simpelt bare for lidt. Han minder dertil lidt om Clichy; har speed og unik udenholdhed. Good signing.
De har iøvrigt også fået Craig Bellamy, klasse angriber efter min mening.
Ronaldinho Gaúcho

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

daluigi skrev: Det er slet slet SLET ikke samme situation. Det kan tilnærmelsesvis sammenlignes med Saviolas skifte, hvilket nu heller ikke vagte synderlig stor vrede hos nogen...
Det er ikke helt den samme situation, enig, men at den slet ikke kan sammenlignes er ikke sandt. Cruyff og Laudrup kunne ikke arbejde sammen mere. Laudrup blev i sin sidste tid sat meget på bænken af Cruyff og det var tydeligt at de ikke ønskede at arbejde sammen mere. Da hans kontrakt så udløb skiftede han til Real. Det blev af mange set som forræderi, og grunden til at mange har tilgivet ham er netop fordi at mange indså at det var Cruyff, der drev ham ud. Saviola var der også mange, der var skuffet og sur over, ikke alle, men en del var der.
Visca El Barca skrev:Klogfyr;

Der er ret mange Man Utds fans, som er udtrykker skuffelse og i nogle tilfaelde vrede over skiftet. Der er endda blevet skrevet adskillige blogs om det, og hvis man tager et kig paa et Man Utd fan fora, saa bliver han diskuteret. At blive skuffet er ok, manden var jo ret populaer, jeg kan derfor godt forstaa, at man ikke ligefrem nyder at se ham i City troeje. Jeg kan dog ikke forstaa, at de ligefrem beskylder manden for illoyalitet eller kraever at han skulle have valgt en anden klub. Som sagt, det var Man Utd som ikke forlaengede kontrakten med en skadesplaget spiller, derfor er det vel ok, at han saa vaelger at tage imod fra et tilbud fra City.
For mange spillere er det et arbejde og derfor tager de en professionel beslutning, men for fans er det følelser og når man skifter til rivalen, så træder den spiller på de følelser. Sådan er det. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med Hleb, men når han skifter, så har han bare ikke at gøre det til real. Du skifter ikke direkte til en rival ligemeget hvad situationen så er.
Senest rettet af klogfyr tors sep 01, 2011 6:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster