Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Serie A tråden

Indlæg af Toure »

Hamsik er et supertalent... Men Napoli har før vist at de er yderst svære at handle med. De slipper ham ikke for under 40mio. euro...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Raman93 »

Toure skrev:Hamsik er et supertalent... Men Napoli har før vist at de er yderst svære at handle med. De slipper ham ikke for under 40mio. euro...
Arg, han kunne ellers være spændene..

Toure

Re: Serie A tråden

Indlæg af Toure »

Raman93 skrev:
Toure skrev:Hamsik er et supertalent... Men Napoli har før vist at de er yderst svære at handle med. De slipper ham ikke for under 40mio. euro...
Arg, han kunne ellers være spændene..
Spændende - meget. Realistisk - not so much...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Raman93 »

Toure skrev:
Raman93 skrev:
Toure skrev:Hamsik er et supertalent... Men Napoli har før vist at de er yderst svære at handle med. De slipper ham ikke for under 40mio. euro...
Arg, han kunne ellers være spændene..
Spændende - meget. Realistisk - not so much...

Vi kunne evt. bytte Hleb og betale penge? :?:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Hvorfor ikke realistisk, selvf. er han da realistisk, ligeså realistisk som alle andre, Barcelona kan købe hvem de vil, men det er op til spilleren i sidste ende at evt. afslå Barcelona.
Allez...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Caceras spillede hele kampen for Juventus på højreback pladsen og blev matchvinder med et smukt mål. Han spillede stabilt men blev tørret i nogle situationer, rent offensivt birdrog han ikke med det store, men som sagt scorede han et flot mål, efter en nedfaldsbold (en fin flugningt).

Dejligt at han får noget spilletid, og der er udsigt til mere da Juve ikke er så trygge ved Grygera og Zebina har det ikke nemt med at komme i form for tiden.
Allez...

Toure

Re: Serie A tråden

Indlæg af Toure »

emo skrev:Caceras spillede hele kampen for Juventus på højreback pladsen og blev matchvinder med et smukt mål. Han spillede stabilt men blev tørret i nogle situationer, rent offensivt birdrog han ikke med det store, men som sagt scorede han et flot mål, efter en nedfaldsbold (en fin flugningt).
Lækkert! Det kunne da være fedt hvis han kom tilbage til Barca, og blev en stabil spiller. Måske en slags 2. mand på højrebacken?

XaviHernandez

Re: Serie A tråden

Indlæg af XaviHernandez »

Flot mål af Eto'o idag mod Parma.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

Juventus - Inter, Canal 9, kl. 20.45.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Puha Caceras er ved at udvikle sig til en rimelig god offensiv højreback. De sidste 4 kampe har han været klasse for Juventus og i aftenens kamp var han sammen med Chiellini Juventuses bedste spiller. Godt at han får en optur efter en noget dårlig start i Juve.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

Ja, i de første 45 minutter som jeg fik set, så han ret godt ud. Jeg var rimelig overrasket, når man tænker på hans indsats i Barca, men det er jo godt, hvis han har fået sig noget selvtillid.

Den første halve time var dælme underholdende. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Sidder og ser Cagliari -AS Roma. Det er lidt sørgeligt at se et godt hold som Rima spille så dårligt. De mangler godt nok en Mexes og en Totti, to meget meget vigtige spillere for dem, men det er stadig lidt underligt at se blive domineret i den grad a et Cagliari mandskab der ligger så langt nede i tabellen.

Jeg lagde desuden mærke til at Doni, Romas målmand sidder på bænken. Ranieri har ikke tiltro til ham, har jeg læst et par steder. Han er interessant for os, han kunne sagtens købes som en reserve/konkurrent til Valdes. Jeg er sikker på han er interesseret i at tage chancen og kæmpe for en startplads hos os. Han er desuden en udmærket målmand, forstår ikke hvorfor Ranieri ikke har fidus til ham :?

Edit: Efter at jeg havde brokket mig over Roma og lidt kampen, så har kampen i den grad gået amok. Roma fører indtil den 90. minut hvorefter Cagliari først reducerer og så udligner de i det 92. minut! VILDT!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Diabolito »

Sakset fra Goal.coms ratings:

Caceres- 4.0: His runs forward and sliding tackles leave Juventus exposed and it was no surprise he was ejected with 20 minutes remaining. He and his team-mates did not even attempt to complain to the referee.
El Señor de las Tartas

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Diabolito skrev:Sakset fra Goal.coms ratings:

Caceres- 4.0: His runs forward and sliding tackles leave Juventus exposed and it was no surprise he was ejected with 20 minutes remaining. He and his team-mates did not even attempt to complain to the referee.
Er jeg ikke enig i. Jeg så kampen, og hele holdet spillede ringe, han var dog en af de bedre ringe spillere. Godt nok laver han en dum glidende som fører til hans røde kort, (andet gule), men det er hvad der kan ske. Han laver utrolig gode indlæg, og er idag eneste kreativitet på Juventuses hold. Han efterlader huller i det defensive, ligesom Alves gør det, men det er Poulsens og Melos job at dække de huller når han går op, og de begge stank i dagens kamp.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Diabolito skrev:Sakset fra Goal.coms ratings:

Caceres- 4.0: His runs forward and sliding tackles leave Juventus exposed and it was no surprise he was ejected with 20 minutes remaining. He and his team-mates did not even attempt to complain to the referee.
Jeg kan ikke tage Goal.com seriøs. De har altid nogle hade spillere, og de får altid en sviner og dårlige karakterer ligemeget hvor godt de spiller, her tænker jeg på f.eks Christian Poulsen og Caceres,Ashley young, Carew osv osv. De har desuden nogle fav spillere, og de får altid gode karakterer, selvom de nogen gange spiller a h til, de har vores Xavi som en a deres fav, og de fremhævede ham som en a vores bedste efter Villareal kampen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster