Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:min oldemor har nok klasse til at træne den flok svenske amatører.
Har du nummeret til din oldemor? Vi kunne godt bruge hendes evner og klasse på vestegnen :P

Umiddelbart virker valget af Henrik Jensen som træner ikke helt optimal. Men, mon ikke den træner de helst vil have, (Bech,Lars Olsen, Weighorst, Erik Rasmussen) er først ledig på markedet til sommer? Hvis det er tilfældet, så er valget af Henrik Hansen ok. Han er en brøndby-mand, han ved hvordan klubben fungerer, han kender Per B rigtig godt, og derfor vil han have nemmere ved at få klubben tilbage på nogenlunde kurs end en udefra kommende træner, der ikke har det store kendskab til BIF.

Ligemeget hvad, er det en lettelse at vi slipper for Kent. Nu skal Per B bare væk, sker det, er jeg sikker på at BIF igen kommer til at kæmpe med om mesterskabet.
Senest rettet af Visca El Barca lør mar 27, 2010 12:46 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af zqa »

Henrik Jensen ?

Han er en dygtig træner. Jeg glæder mig til at se hvad han kan.
#jesuisSheep

anolacrabcf

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg forstår godt at man fyrede K.Nielsen, og selvom holdet selvfølgelig har under præsteret i et godt stykke tid, så må man også bare erkende at det hold de har lige nu ikke er godt nok. Det er ikke et hold, som det ser ud lige nu der kan kæmpe med om medaljerne og så er det lige meget om træneren hedder K.Nielsen eller Mourinho. De har som jeg ser det kæmpe mangler(langt større end os :) ) og har handlet fuldstændigt forkert ind de sidste mange somrer. Jeg tror godt på at H.Jensen kan være en udemærket afløser indtil videre, og hans mål må vel være at kvalificerer dem til EL. Men jeg tror ikke han er løsningen set på længere sigt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Henrik Jensen ?

Han er en dygtig træner. Jeg glæder mig til at se hvad han kan.
Yes det er hvad jeg mente, aner ikke hvorfor jeg skrev Hansen 8). Hmm dygtig har han i hvert fald ikke været i sine andre jobs, men der har han så heller ikke haft en trup der indeholdt så meget kvalitet som BIFs trup. Lets see, jeg er lidt skeptisk, men hay, han kan kun overraske positivt! Jeg tror dog ikke han er træner i BIF efter sommerferien.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af emo »

Har hellere ikke den store fidus til ham, men han formåede at rykke op i superligaen med Køge. Hans tid i Horsens var dog skuffende. Ved ikke hvor meget der er hans fortjeneste at Bif lå nr. 1 da han var assistent for Køhlert.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Daluigi »

anolacrabcf skrev:Jeg forstår godt at man fyrede K.Nielsen, og selvom holdet selvfølgelig har under præsteret i et godt stykke tid, så må man også bare erkende at det hold de har lige nu ikke er godt nok. Det er ikke et hold, som det ser ud lige nu der kan kæmpe med om medaljerne og så er det lige meget om træneren hedder K.Nielsen eller Mourinho. De har som jeg ser det kæmpe mangler(langt større end os :) ) og har handlet fuldstændigt forkert ind de sidste mange somrer. Jeg tror godt på at H.Jensen kan være en udemærket afløser indtil videre, og hans mål må vel være at kvalificerer dem til EL. Men jeg tror ikke han er løsningen set på længere sigt.
Er du der nu igen med din indkøbspolitik?.. det er lidt en mangel på fodboldviden, at din løsning til alle problemer, er at købe nyt ind.

BIF har handlet en masse de seneste år, men har ikke været i stand til at iscenesætte spillere som Fahnerud, Jan Kristiansen og Jallow godt nok. Det er alle spillere, som besidder klasse, og bestemt klasse nok til SAS-ligaen, men holdet som enhed mangler struktur, gejst og ikke mindst sammenhold. Når jeg ser BIF spille, så ser jeg mildest talt et jyllandsserie hold, hvor hver enkelt spiller ved at der sidder en talentspejder og observerer dem. Der er absolut ingen der ofre sig nok for holdet.
Forumlegende

anolacrabcf

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af anolacrabcf »

Grunden til jeg fokuser så meget på spiller indkøb er fordi det trods alt er dem der skal vinde kampen inde på banen. Jeg mener bestemt ikke at dem du nævnte har bevist at de er gode nok til at spille i en klub som brøndby(måske jallow han er stadig ung og har faktisk gjort det godt) Jeg tror ikke der er den store forskel på H.jensen og kent nielsen, og tror ikke holdet havde set ret meget anderledes ud hvis det var ham(jensen) der havde bestemt. men jeg tror også kun han er en nød løsning indtil sommerferien, medmindre han selvfølgelig gør det så godt at han får lov at fortsætte. Nu ved jeg ikke helt hvor mange bif kampe du har set men at sige man ikke har givet farnarud en ordenlig chance er forker. man har stort set bygget hele holdet op omkring ham og han har stadig ikke formået bevise at han er en stjerne i sas ligaen

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af zqa »

Brøøøndby! Brøøøndby!
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

Dejligt med en sejr. Nu håber jeg de kan bygge videre på det. Man kunne se spillerene havde mere gejst og viljen idag. Jan K spillede godt og arbejdede utrolig hårdt, dejligt han får lidt oprejsning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Mander »

Visca El Barca skrev:dejligt han får lidt oprejsning.
Heheheh.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Visca El Barca skrev:dejligt han får lidt oprejsning.
Heheheh.
Ha Ha Ha Ha.. Da jeg skrev dette indlæg, havde jeg på fornemmelsen at der kunne komme sjove ting ud af det. :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Daluigi »

og det skal jeg så sandelig love for der kom...
Forumlegende

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af emo »

Nu skal OB nuppe førstepladsen imorgen, go go go.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Daluigi »

det ville være fint ja
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

OB SKAL vinde i morgen. Tak AGF, i er ikke helt uduelige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Michman og 38 gæster