Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Bager »

Altså hvis et hold som Arsenal taber 8-2, så har man ramt et lavpunkt. Man skal simpelthen ikke ramme et lavpunkt i den første kamp i PL. Der skal man være i fin, opadgående form. Hvis jeg var Arsenal-fan, så ville jeg være rasende på dem der er ansvarlige for at lade det her ske. Det virker til at Arsenals ambitioner ikke er i overensstemmelse med det de kan investere i holdet. Man havde en verdensklassespiller som Fabregas, men ham havde man på lånt tid. Nu er man ikke villig til at give hvad det koster at erstatte ham. Det kan være at Arsenal vitterligt ikke er et tophold længere. Med det hold de har nu, har jeg svært ved at se dem spille med om pokaler før om 2-3-4 år. Det kan da godt være der er spillere med potentiale, men det tager noget tid. Og hvad nu hvis de laver en Nasri og forlader holdet netop som deres talent er foldet ud? Så står man i samme situation igen.
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Pieyanthikos skrev:Set på Twitter: I'd 8-2 be an Arsenal fan right now.
Hæhæ, clæwer sjit! :cool:

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Bager skrev: Det kan være at Arsenal vitterligt ikke er et tophold længere. Med det hold de har nu, har jeg svært ved at se dem spille med om pokaler før om 2-3-4 år. Det kan da godt være der er spillere med potentiale, men det tager noget tid. Og hvad nu hvis de laver en Nasri og forlader holdet netop som deres talent er foldet ud? Så står man i samme situation igen.
Pilen peger i hvert fald i en overvejende grad nedad med det horrible transfermarked, som de har haft. De kan jo nå et eller andet endnu, men jeg tvivler stærkt på, at de bare tilnærmelsesvis kan erstatte det tabte, omend de har fået en stor pose penge.

Man kan jo næsten male fanden på væggen og stille spørgsmålet, hvorvidt de overhovedet kan kvalificere sig til fodbold i Europa? Champions League er, som jeg ser det, ikke længere realistisk. Europa League kan være i overhængende fare for at glippe ligeså.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Arrhh man skal altså også lige tage den lidt med ro. Arsenal har store mangler, det ved vi, men at C.L, allerede på nuværende tidspunkt skulle være urealistisk, det er godt nok at overdrive tingene. De skal selvfølgelig have tilført holdet noget kvalitet, men Wenger har selv sagt, at de har brug for 3 spillere, en midtbanespiller, en forsvarer og en angriber. Angriberen bliver Park fra Monaco, som er Sydkorea landsholdsanfører. Jeg kender ikke meget til ham, men mange klubber har været interesserede i ham, så han må da kunne et eller andet. I forsvaret ser det ud til, at de går benhårdt efter Cahill ( f.eks er Scott Dann, som de også var meldt interesserede i, næsten på plads i Wolves), Cahill er helt klart en forstærkning. Til midtbanen snakkes der om folk som Arteta, M'Vila, Scott Parker ( som dog ligner mere og mere en Spurs spiller), og de mere vilde rygter går på Sneijder eller Kaka.

Jeg mener selv, at de også har brug for mindst en midtbanespiller til, plus en venstreback, altså mindst 5 nye spillere. Det kan dog være nok med de 3, hvis det virkelig er kvalitet han henter ind. Deres chancer for at tage mesterskabet er ikke så gode, når du allerede på nuværende tidspunkt er 8 point efter de to Manchester klubber og 6 efter Chelsea. Det er de 3 hold, som jeg synes er bedre end Arsenal, og de slutter sikkert på de første 3 pladser. Arsenal skal kæmpe med Fools, og tildels Spurs om fjerdepladsen som giver C.L kvalifikation, og jeg ser ikke Fools som værende bedre hold end Arsenal. Fools har købt gode spillere, og deres hold er blevet forstærket i forhold til sidste sæson, men der skulle vel heller ikke meget til på den front. Fools blev kørt rundt på The Emirates af et Arsenal mandskab, med mange unge spillere, og det var kun Frimpongs dumhed der gjorde, at Fools kunne vinde kampen. De er IKKE bedre end Arsenal. Det samme kan siges om Spurs, desværre. De lider under dårligt forsvar.

8-2 lyder jo vanvittigt, og det er det også, men der var mange ting som gik galt i går. Arsenal havde f.eks hele 8 spillere ude, som kan betegnes som værende stamspillere. De manglede folk som Wilshere, Song, Gervinho, Vernmaelen, Sagna, Gibbs, alle hold vil lide under det. De vil måske ikke tabe 8-2, men man vil lide, især hvis man skal spille imod ligaens bedste hold, på udebane. Forestil jer Real uden, Pepe, Carvalho, Ramos, Xabi, Cristiano og Özil, og de skal op imod os, samtidig med at de mangler Higuain og Kaka. De vil også få gevaldige tæsk, tror jeg.

Wenger greb kampen forkert an, det er klart. En ting er at han manglede så mange spillere, og skulle spille med så mange unge, som næsten ingen P.L erfaring havde. Men at han så ikke ændrer på taktikken, det er uforståeligt. Han smider unge folk på banen, og så fortæller han dem ellers, at de skal spille Arsenal way, og det på Old Trafford, det er jo det rene selvmord. Dagen igår var en, hvor alt der kunne gå galt for Arsenal, gik galt. Sådan behøver det ikke at være næste gang. Husk at Arsenal trods alt er kun 1 af de 3 hold, som har kvalificeret sig til C.L hvert år, i 15 år i træk, de to andre er Man Utd og Real.

4. Pladsen er ikke urealistisk, hverken Fools eller Spurs er bedre, men det burde ikke være sådan at en klub af Arsenals størrelse, stiller sig tilfreds med en 4. plads. De skal helst kæmpe med om mesterskabet og C.L, for at gøre det, skal der forstærkninger til. Wenger har travlt, men han har pengene, angiveligt så mange som 90 millioner pund, altså over 100 millioner euro.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Jeg er villig til at vædde hvilket som helst beløb du finder passende, Visca, på at Arsenal ikke kommer i CL næste sæson.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Jeg er villig til at vædde hvilket som helst beløb du finder passende, Visca, på at Arsenal ikke kommer i CL næste sæson.
Hvis jeg finder 20 millioner euro passende, er du så villig til at vædde? Og mere realistisk, har du de penge :razz: ?

Nej, at vædde om sådan noget, er jo at tage en chance, ligesom det ville være en chance at sige, Man Utd ikke vinder mesterskabet i rå, eller vinder. Kigger man isoleret set på det, så er det overdrevet at sige, C.L givende pladser, allerede på nuværende tidspunkt er urealistisk for Arsenals vedkommende, når der er tale om en manager og et hold, som har kvalificeret sig i 15 år i træk. Som sagt, hverken Fools er Spurs er stærkere end Arsenal og det er de to som de skal kæmpe med om C.L pladser. Før man begynder at vædde, så skal man da lige vente med at se, hvem Arsenal køber eller om de overhovedet køber ind.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Haha ja nu er et væddemål sjovt nok tit en chance man tager.

Men Liverpool er stærkere end Arsenal i år, og jeg vil intet have i mod at putte mine penge hvor mine ord ligger.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

så du har 20 millioner euro, interessant....
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Jeg har, hvis du har
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Jeg har, hvis du har
ok deal, men hvordan kan jeg vide, du har 20 millioner?

Altså Euro. :razz:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Jeg er villig til at vædde hvilket som helst beløb du finder passende, Visca, på at Arsenal ikke kommer i CL næste sæson.
Hvis jeg finder 20 millioner euro passende, er du så villig til at vædde? Og mere realistisk, har du de penge :razz: ?

Nej, at vædde om sådan noget, er jo at tage en chance, ligesom det ville være en chance at sige, Man Utd ikke vinder mesterskabet i rå, eller vinder. Kigger man isoleret set på det, så er det overdrevet at sige, C.L givende pladser, allerede på nuværende tidspunkt er urealistisk for Arsenals vedkommende, når der er tale om en manager og et hold, som har kvalificeret sig i 15 år i træk. Som sagt, hverken Fools er Spurs er stærkere end Arsenal og det er de to som de skal kæmpe med om C.L pladser. Før man begynder at vædde, så skal man da lige vente med at se, hvem Arsenal køber eller om de overhovedet køber ind.
Det er muligt, at Tottenham ikke er et stærkere hold end Arsenal, men Liverpool er et hold, der har oprustet markant i det sidste stykke tid og har altså ikke lidt store tab. Arsenal har hængt lidt i håndbremsen, og når Fabregas og Nasri er væk, så er der ikke meget tilbage. Ja, de kan nå at købe noget ind endnu, men jeg tvivler stærkt på, at det vil være noget at øverste skuffe.

Jeg tvivler simpelthen på, at spillere udefra ser Arsenal som et super interessant hold uden Fabregas og Nasri. Men ja, lad os se. Og nej, dette er ikke baseret ud fra én kamp, som jeg ikke engang har set. Arsenal er helt sikkert et hold på vej ned, hvor specielt Liverpool er et hold med moment i øjeblikket. Tottenham? Mjah, de har i hvert fald kommet nogenlunde ud af transfervinduet, hvis Modric bliver.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Liverpool har oprustet, det er der ingen tvivl om. Deres hold er stærkere i forhold til sidste år, men som sagt, der skulle heller ikke meget til. De lå langt fra det niveau, som Arsenal trods alt havde og stadig har i år. Jeg mener ikke, det nu er lige eller Liverpool ligefrem skulle være stærkere, blot fordi de har købt Enrique, Coates, Adam, Henderson og Downing. Downing er en rigtig god spiller, Adam derimod er, højst middelmådig, efter min mening. Henderson er et talent, men ligesom Pep sidste år sagde, at der render mange spillere som Wilshere på vores u-hold, så har Arsenal f.eks mange og ligeså spændende talenter som Henderson. Her kan jeg nævne, Wilshere, Ramsey og Frimpong, blot for at nævne nogle få. Coates er spændende men det var Koscielny også, eller Djourou for den sags skyld. Enrique ligner til gengæld et klasse køb, jeg rangerer ham meget højt.

Som sagt, jeg mener ikke Liverpool har forstærket sig tilstrækkelig nok til at man kan påstå, de har et bedre hold end Arsenal. Arsenal er tilgengæld blevet svækket i forhold til sidste år, men de har stadig spillere, der kan hamle op med Liverpool. Deres angreb er ret godt, det bevidste de ved at score trods alt 2 mål på O.T.

W.S

Sagna - Kos/Djourou - Vermaelen - Gibbs

Song - Ramsey

Walcott - Wilshere - Gervinho

RVP.

Det er altså et godt hold, et rimelig godt hold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Når sæsonen er omme vil du indse, at JO, Liverpool har et bedre hold end Arsenal
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Når sæsonen er omme vil du indse, at JO, Liverpool har et bedre hold end Arsenal
ja lad os :razz: . Ønsketænkning er, at begge hold rykker ned, eller som minimum ikke kvalificerer sig til C.L :cool: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Liverpool har oprustet, det er der ingen tvivl om. Deres hold er stærkere i forhold til sidste år, men som sagt, der skulle heller ikke meget til. De lå langt fra det niveau, som Arsenal trods alt havde og stadig har i år. Jeg mener ikke, det nu er lige eller Liverpool ligefrem skulle være stærkere, blot fordi de har købt Enrique, Coates, Adam, Henderson og Downing. Downing er en rigtig god spiller, Adam derimod er, højst middelmådig, efter min mening. Henderson er et talent,
Jeg ser da klart købet af Enrique, Adams, Henderson og Downing som markante forstærkninger. Okay, Henderson har måske nogle år foran sig, før man ser hans fremtidige kompetencer, men de andre vil jo indgå i eller omkring startopstillingen. Scorede Adams egentlig ikke i sin første kamp?

Umiddelbart forstår jeg ikke, at du højest kan se Adams som middelmådig. Han scorede 12 mål sidste år for Blackpool, og jeg har ikke gidet at finde ud af, hvor mange assists han stod for, men det vil undre mig meget, hvis ikke han har en sin del på den konto. Han er efter min bedste overbevisning meget mere end blot middelmådig, og ville være en super signing for flertalet af klubberne i Premier League.

Visca El Barca skrev: men ligesom Pep sidste år sagde, at der render mange spillere som Wilshere på vores u-hold, så har Arsenal f.eks mange og ligeså spændende talenter som Henderson. Her kan jeg nævne, Wilshere, Ramsey og Frimpong, blot for at nævne nogle få. Coates er spændende men det var Koscielny også, eller Djourou for den sags skyld.

Arsenal har med statsgaranti en masse spændende talenter, der i fremtiden sikkert vil nå et gloværdigt niveau, men det er den samme sang, som man har hørt i mange år. Deres nuværende hold er meget ungt. Jeg tvivler på, at de kan holde et kontinuerligt højt niveau over en hele sæson. Jeg kan simpelthen ikke se, hvem der skulle gå ind og udfylde de roller, som specielt Fabregas har efterladt.
Visca El Barca skrev:Som sagt, jeg mener ikke Liverpool har forstærket sig tilstrækkelig nok til at man kan påstå, de har et bedre hold end Arsenal. Arsenal er tilgengæld blevet svækket i forhold til sidste år, men de har stadig spillere, der kan hamle op med Liverpool. Deres angreb er ret godt, det bevidste de ved at score trods alt 2 mål på O.T.
Ja, de scorede to mål på Old Trafford, men indkasserede otte i eget net. Det svært at finde noget positivt i den kamp uagtet ens motivation. Havde Arsenal ikke solgt rygraden i deres trup, ville jeg være enig med dig i, at Liverpool ikke helt kunne sætte et hold med samme pondus, men da realiteterne ser markant anderledes ud uden Fabregas og Nasri, ja, så må jeg erklære mig uenig. Der er røget alt for meget stabilt flair fra det hold.

Visca El Barca skrev:W.S

Sagna - Kos/Djourou - Vermaelen - Gibbs

Song - Ramsey

Walcott - Wilshere - Gervinho

RVP.

Det er altså et godt hold, et rimelig godt hold.
Ja, for fremtiden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster