Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:
Storken skrev:Det er noget sludder, når man siger, at El Clasico har sit eget liv. Jeg vil i hvert fald hellere møde et Real Madrid hold i krise end et i hopla. Dette nederlag til Real Madrid sætter sig i spillerne, hvilket er til vores fordel.
De gange vi har slået dem klart og overbevisende, har det været et Real i hopla og et Real som flere betegnede som favoritter. Manita kampen f.eks. De kom med jeg ved ikke hvor mange sejre i bagagen, var ovenpå og lå på første plads. Da vi vandt på Bernabeu 3-1, var de ligeledes i hopla. Ja sågar 6-2 kampen, hvor vi var på vej ned i form og de var på rette spor og på vej tilbage i form.
Du vil altså hellere møde Real Madrid, når de har vundet 10 kampe i streg? Det er simpelthen naivt, hvis man ikke kan se, at selvtillid er afgørende i alle kampe.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Den giver også kun 1.83 igen på en Barcelona sejr, 4.00 på uafgjort og 3,75 på en Real sejr (bet365)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
Visca El Barca skrev:
Storken skrev:Det er noget sludder, når man siger, at El Clasico har sit eget liv. Jeg vil i hvert fald hellere møde et Real Madrid hold i krise end et i hopla. Dette nederlag til Real Madrid sætter sig i spillerne, hvilket er til vores fordel.
De gange vi har slået dem klart og overbevisende, har det været et Real i hopla og et Real som flere betegnede som favoritter. Manita kampen f.eks. De kom med jeg ved ikke hvor mange sejre i bagagen, var ovenpå og lå på første plads. Da vi vandt på Bernabeu 3-1, var de ligeledes i hopla. Ja sågar 6-2 kampen, hvor vi var på vej ned i form og de var på rette spor og på vej tilbage i form.
Du vil altså hellere møde Real Madrid, når de har vundet 10 kampe i streg? Det er simpelthen naivt, hvis man ikke kan se, at selvtillid er afgørende i alle kampe.
Nej, jeg siger blot, at de andre har ret. Dagsform har ikke den afgørende betydning i sådan kamp. Det er mere viljen, gejst, motivation og arbejdsiver der afgør det oftest. Det handler om at ville det mere end modstanderen.

De er sårbare, det kan både blive til deres fordel eller kæmpe ulempe. Real er som et såret dyr, kan de bide fra sig vil det give dem ekstrem selvtillid der kan vinde kampen for dem. Hvis vi derimod kan pille lidt ved deres sår, så kan de gå hen og føle ondt af sig selv og tilsidst give op. Jeg håber på det sidste, men det første er desværre også en mulighed vi ikke kan se bort fra.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Champions league

Indlæg af OliverDK »

Tror bare vi prøvede at sige, at man ikke kan forudsige kampen blot ud fra holdenes nuværende form, fordi så mange andre faktorer spiller ind. Alt kan ske i El Clasico ;-)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tolquhon »

Iøvrigt sjovt at læse hvor meget Bale får på puklen ovre hos de hvide...
Et lille uddrag:
Det er virkelig sådan nogle dage, hvor man ønsker muligheden for at give et minus tal til en spiller. Bale fortjener ikke et 1-tal, han kan få et stort (lille?) minus 11 lige i hovedet. Jeg har aldrig nogensinde set en så ringe en spiller. Vi havde stået bedre med 10 mand fra start.
Kender i de dage, hvor man ser en kamp med nogle kammerater, og én spiller ekstra dårligt, hvor så en af kammeraterne råber højlydt "Det kunne jeg have gjort bedre" eller "Jeg havde spillet bedre end ham idag". Se, samtlige af de gange sådan noget er blevet råbt, så har det været en overdrivelse. Men lige netop idag, så kan jeg stolt (skuffet?) sige "Jeg havde spillet bedre end Bale idag". Jeg vil gå så langt at sige, at hvis jeg prøvede at spille ringere end Bale, så havde jeg stadig spillet bedre ham.

Det er så så så pinligt at vi, som verdens bedste klub (?), køber en spiller som Bale for sådan en pris. En spiller der blev købt, fordi vi har en abe som præsident.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Champions league

Indlæg af Norbit »

Cristiano Ronaldo: " Jeg udtaler mig om intet før sæsonen er slut". Dette er Ronaldo citeret for at sige efter kampen mod Schalke, hvordan tolker man det? Skifter han? Er det interne problemer? Det var tydeligt at noget var galt, selv efter målene blev han ved med at råbe noget.
Galehuset er igang. Fryder mig.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Efter kampen var der vist lidt småskænderi mellem Ronaldo og Casillas. Casillas krævede, at Ronaldo skulle gå ind på midten af banen, så holdet kunne klappe og vise respekt til de buhende fans. Hvis jeg var Casillas, så havde jeg nok bare takket Ronaldo for at gå forrest i selve kampen og udligne de to første målmandsdrop.

Billede

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tolquhon »

Flax_Generous skrev:Efter kampen var der vist lidt småskænderi mellem Ronaldo og Casillas. Casillas krævede, at Ronaldo skulle gå ind på midten af banen, så holdet kunne klappe og vise respekt til de buhende fans. Hvis jeg var Casillas, så havde jeg nok bare takket Ronaldo for at gå forrest i selve kampen og udligne de to første målmandsdrop.
Casillas er anfører - det ændrer en dårlig kamp ikke på. Når Ronaldo ser sit snit til at smutte surmulende ind i omklædningsrummet, er det helt fint, at anføreren lige minder ham om, hvem holdet spiller for. Jeg har ikke altid været enig i den hype, der har været omkring Casillas som målmand, men hvad angår hans evner som anfører, har han sgu altid vist format.

Desuden har jeg intet imod at se Cristiano blive tvunget til at lytte til buh-råbene fra skuffede fans. :cool:
Jeg tror, hans udtalelser efter kampen er blevet fejloversat en smule - var han ikke bare pigesur og sagde han er "færdig med pressen" indtil sæsonen er slut?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

http://www.marca.com/2015/03/10/futbol/ ... 1426068729
El fantasma del Odense sobrevoló el Bernabéu
De glemmer aldrig OB-kampen :lol: Spøgelset fra Odense fløj over Bernabeu i aftes.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror egentlig det er på tide han smutter tilbage til England. Alle de klamme portugisere passer i hvert fald bedre ind der, end i La Liga.

Så kan de blive forgudet derover af englænderne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Tolquhon skrev:Casillas er anfører - det ændrer en dårlig kamp ikke på. Når Ronaldo ser sit snit til at smutte surmulende ind i omklædningsrummet, er det helt fint, at anføreren lige minder ham om, hvem holdet spiller for. Jeg har ikke altid været enig i den hype, der har været omkring Casillas som målmand, men hvad angår hans evner som anfører, har han sgu altid vist format.
Jeg havde ikke forventet den store opbakning herinde til noget som helst Ronaldo foretager sig, men hvis man vil vise sig frem som anfører, så er det mest passende at gøre det på banen under kampen. Det gjorde Casillas ikke. Tværtimod var han direkte skyld i to mål (som Ronaldo udlignede). Det andet er bare spil for galleriet. Jeg tror, de fleste Madrid-fans har det på samme måde.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Jeg tror egentlig det er på tide han smutter tilbage til England. Alle de klamme portugisere passer i hvert fald bedre ind der, end i La Liga.

Så kan de blive forgudet derover af englænderne.
Dine angreb mod "englændere" og "portugisere" er efterhånden lidt underlige på en pseudoracistisk facon.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Så en anfører skal ikke bede holdets stjerne om at vise fans lidt respekt, når denne tydeligvis ikke selv magter det?

Det er da ligegyldigt om han scorer 1 eller 100 mål i løbet af en kamp, Cristianos problem er lige netop hans barnlig attitude og hans alt for høje tanker om sig selv. Det er forfriskende at der findes en mand, som kan fortælle ham det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg tror egentlig det er på tide han smutter tilbage til England. Alle de klamme portugisere passer i hvert fald bedre ind der, end i La Liga.

Så kan de blive forgudet derover af englænderne.
Dine angreb mod "englændere" og "portugisere" er efterhånden lidt underlige på en pseudoracistisk facon.
Aha så du mener jeg skal forgude væsener som Pepe, Mourinho, Cristiano, Bruno Alves, Coentrao m.fl?

Det er også et faktum, at de man i England har en tendens til at forgude dem, kan ikke se noget galt i det.

Eller også er jeg født racist?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster