Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af zqa »

FC Nordsjælland FTFW! 2-0 i Parken mod FuCK!
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

Rigtig nice med FCN sejr. Jeg HADER FCK!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af zqa »

Jep..

Så lige en OB sejr i aften, så er de igen med i kampen. Og et BIF nederlag, så Kent Nielsen kan blive fyret.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

Havde aldrig troet jeg skulle sige dette, men jeg håber lidt at BIF taber, så vi kan slippe for Kent. Det er ikke til at holde ud, Kent og Per B er ved at køre BIF i sænk!

Jeg håber på en OB sejr, jeg håber og tror de bliver mestre. Selvom de skal klare sig uden Djemba, har de Superligaens bedste trup synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af emo »

Bif... 0-2, ha ha ha. Det er måske sørgerligt, men det morer mig.

OB ftw, de skal udnytte kampen i aften og få alle tre point, men bliver rimeligt svært.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

Ja og nu fører HBK 2-0 på Brøndby stadion, hvis Kent ikke bliver fyret efter kampen, så er der noget galt. Det her er for pinligt, ufatteligt at han blev ansat i sin tid, men mere langt ude at han stadig er træner. Jeg decideret hader den mand! Ikke alene taber Brøndby kampe, men han har ikke en klar spillestil og han praktiser en meget meget kedelig spillestil!

EDIT: Jeg ville fyre Kent i Pausen, hvis jeg sad i bestyrelsen! UD med Kent og ind med enten Bech eller TryllErik.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:Ja og nu fører HBK 2-0 på Brøndby stadion, hvis Kent ikke bliver fyret efter kampen, så er der noget galt. Det her er for pinligt, ufatteligt at han blev ansat i sin tid, men mere langt ude at han stadig er træner. Jeg decideret hader den mand! Ikke alene taber Brøndby kampe, men han har ikke en klar spillestil og han praktiser en meget meget kedelig spillestil!

EDIT: Jeg ville fyre Kent i Pausen, hvis jeg sad i bestyrelsen! UD med Kent og ind med enten Bech eller TryllErik.
Tror deres situation er lidt ala Juventuses. Kent er ikke en god træner, men spillerne er hellere ikke motiverede, og ledelsen er den største joke.

Ligemeget hvad der sker i aften, så tror jeg at han blive fyret, hvis ikke snart så til sommer.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af zqa »

Meget lig Juventus, ja..

Han skal i hvert fald fyres så snart som muligt, og så skal Bjerregaard simpelthen så langt væk fra BIF som muligt.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:Ja og nu fører HBK 2-0 på Brøndby stadion, hvis Kent ikke bliver fyret efter kampen, så er der noget galt. Det her er for pinligt, ufatteligt at han blev ansat i sin tid, men mere langt ude at han stadig er træner. Jeg decideret hader den mand! Ikke alene taber Brøndby kampe, men han har ikke en klar spillestil og han praktiser en meget meget kedelig spillestil!

EDIT: Jeg ville fyre Kent i Pausen, hvis jeg sad i bestyrelsen! UD med Kent og ind med enten Bech eller TryllErik.
Tror deres situation er lidt ala Juventuses. Kent er ikke en god træner, men spillerne er hellere ikke motiverede, og ledelsen er den største joke.

Ligemeget hvad der sker i aften, så tror jeg at han blive fyret, hvis ikke snart så til sommer.
Det har du ret i, det er helt klart Ledelsen ( mest Per B) der skal have det meste a skylden, de var især gal på den da de ansatte Kent i sin tid, han har slet slet ikke kvaliteter til at være Brøndby træner. Men jeg synes også Kent bare har været elendig. Jeg tror spillerene er forvirrede, de ved ikke hvad deres opgaver er, eller hvilket system de spiller. Det ser meget tilfældigt ud, når jeg ser Brøndby spille.

EDIT: en ting jeg ikke kan forstå er, hvorfor der ikke er nogen der tør sætte sig op imod Per B. dem der tør sige noget, de bliver bare fyret, senest Buch Andersen. Dem der sidder i bestyrelsen er bange for Per B tror jeg. Det er lige før man håber han får et hjerteanfald, så vi på den måde kan komme af med ham.
Senest rettet af Visca El Barca tors mar 25, 2010 8:56 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af zqa »

Ha ha ha ha! Flot Brøndby, rigtig, rigtig flot. RAUS! RAUS! RAUS!
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af zqa »

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!! KENT NIELSEN FYRET!
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Visca El Barca »

Dejligt at de endelig fyrer Kent. Jeg kan dog ikke forstå at de ligger i forhandlinger med Faxe. Kent var en der ikke havde en KLAR spillestil, en der ikke udstrålede autoritet og en spillerene mistede tillid til. De samme Problemer har Faxe haft, i Herfølge og senest i Randers. Faxe er altså ikke en dygtig træner og han har slet slet ikke klasse til at være Brøndby træner. Hvis de ser ham som midlertidig løsning, så forstår jeg det lidt, men hvis de mener han er manden der kan føre Brøndby til mesterskab og tilbage til dansk fodboldtop, så er de helt gal på den igen igen igen!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Daluigi »

min oldemor har nok klasse til at træne den flok svenske amatører.
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg havde lidt håbet på, at BIF havde fastansat en ny træner fremfor en midlertidig løsning som Henrik Jensen. Så kunne den nye træner have brugt de resterende kampe på at lære klubben og holdet at kende (og omvendt). Det havde givet klart bedre forudsætninger til næste sæson. Medmindre Bjerregaard og co. går og leger med idéen om at fastansætte Henrik Jensen til den tid?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Superligaen - National og internationalt

Indlæg af Guardiola »

Meget enig Flax. Det havde givet god mening at gøre det på den måde. Jeg syntes måden virker lidt kaotisk og uovervejet. Men fyringen er rigtig fra BIF's side, det er jeg ikke i tvivl om.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster