Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Champions league

Indlæg af Diabolito »

Mht. vores eget hold.

Jeg synes Laporta har en god pointe.

Det eneste, der mangler for det sidste 1½-2 års episke Barcelona hold, er et episk comeback.

Og det gir' jeg ham faktisk ret i.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Sneijder tvivlsom

Indlæg af abx »

ifl. Inter så er Sneijder tvivlsom til braget på onsdag.

Han blev taget ud i halveg i går, med en muskel-smerte i ene ben.

Hvis det holder stik, så er det jo guf, da han fylder ufattelig meget for deres hold.

Men har på fornemmelsen af at der 80% chance for at det bare er scam.
Próxima Estación.... Parallel!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Haha det er bare endnu en af Mourinhos mind games, han skal nok være klar onsdag.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Så' der bold! Opvarmningskampen nu, hovedactet følger imorgen. Håber aftenens kamp bliver væsentlig mere seværdig end opgøret i sidste uge.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Så tror jeg, at Lyon er ude.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Ja, det ser sort ud for dem i hvert fald. Dømt udfra sidste kamp + hvad man har set idag, så er Bayern også tilsyneladende en klasse over.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Lyon er åbenbart for seje til at score på de nemme chancer. Det skal være svært, før det er sjovt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Vigtigt Bayern.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Og endnu engang sidder jeg og håber på, at en Viasat-leder vil svinge forbi og fyre Jan Mølby i pausen. Han er forfærdelig at høre på.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Trods mine franske aner, så håber jeg Lyon ryger ud. For det første har de ikke imponeret i CL, hverken mod Bordeaux eller Bayern München i første kamp eller denne her halvleg. Derudover vil sidstnævnte i tilfælde af at vi ikke skulle gå videre kunne yde betydelig mere modstand mod Inter i en evt. CL-finale.

Nå ja, så er Marseille og Lyon heller ikke ligefrem perlevenner. :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hvordan kan Lyon brænde så mange chancer????? Nårh, det var vel det, så er Bayern i finalen. Håber det er os, de møder i finalen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Rivaldo10 skrev:Trods mine franske aner, så håber jeg Lyon ryger ud. For det første har de ikke imponeret i CL, hverken mod Bordeaux eller Bayern München i første kamp eller denne her halvleg. Derudover vil sidstnævnte i tilfælde af at vi ikke skulle gå videre kunne yde betydelig mere modstand mod Inter i en evt. CL-finale.

Nå ja, så er Marseille og Lyon heller ikke ligefrem perlevenner. :D
De spillede nu ret godt i første kamp mod Bordeaux. Det har de så slet, slet ikke gjort i kampene mod Bayern.

Ser helst Lyon vinde CL, hvis vi ikke gør det, men ser sgu sort ud. Til gengæld regner jeg også med, at vi vinder CL, og så er det jo bare spørgsmålet om, hvem der har lyst til at blive nummer to.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

3-1 resultatet hjemme var meget misvisende. Bordeaux brændte utrolig mange chancer. Men ja, de var langt fra ligeså ringe som de har været mod BM.

Hehe, det bliver meget svært i morgen. Jeg er for engangs skyld UTROLIG pessimistisk, men det har jeg været siden første dag vi skulle møde Inter.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Rivaldo10 skrev:Trods mine franske aner, så håber jeg Lyon ryger ud. For det første har de ikke imponeret i CL, hverken mod Bordeaux eller Bayern München i første kamp eller denne her halvleg. Derudover vil sidstnævnte i tilfælde af at vi ikke skulle gå videre kunne yde betydelig mere modstand mod Inter i en evt. CL-finale.

Nå ja, så er Marseille og Lyon heller ikke ligefrem perlevenner. :D
De spillede nu ret godt i første kamp mod Bordeaux. Det har de så slet, slet ikke gjort i kampene mod Bayern.

Ser helst Lyon vinde CL, hvis vi ikke gør det, men ser sgu sort ud. Til gengæld regner jeg også med, at vi vinder CL, og så er det jo bare spørgsmålet om, hvem der har lyst til at blive nummer to.
Thats the spirit! Vi SKAL vinde i morgen! Jeg ved ikke om det er mangel på danske-inter fans, men det er som om, Man Utd fans ønsker os ryge ud a C.L mere end inter fans gør faktisk, eller madridistas. Det er utroligt, hvor travlt Man Utd fans har det med at gøre opmærksom på, de ønsker vi ryger ud.. Det er da lidt komisk synes jeg :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Kom så, Lyon, I kan stadig nå det! Kun fire mål!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster