Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Årets bedste uge
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Sidste år tog vi Lyon med 6-3 samlet og Munchen med 5-1 samlet og i år tog vi inter 2-0 samlet, så vi står godt. Sidste år var sidste år, der var vi vilde, men i år er vi vilde^2.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Det er såmænd heller ikke hverken Lyon eller Bayern, der bekymrer mig. Jeg er mest bekymret for Inter, der formentlig vil spille som Chelsea gjorde sidste år.

Nu skal man jo ikke tro, at Mourinho kan trylle, men jeg er trods alt lidt bekymret for, om han kan finde på noget meget taktisk, meget kedeligt og meget effektivt. Til gengæld har jeg stor tiltro til, at hans spillere ikke er koncentrerede nok til at vinde mod os over to kampe.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Den analyse jeg lavede inden kampen holdt vist meget godt stik.

Synes Bayern for anden kamp i træk bevidte, at de som hold har en LANGT større individuel klasse!!



BAYERN MÛNCHEN!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Bayern viste først noget efter Uniteds røde kort, indtil da havde de ikke sat mange fødder rigtigt. Tror at United forærede Bayerns sejren ved at trække sig så meget tilbage, men hvad skal man ellers gøre når man har et resultat der skal forsvares og man er en mand i undertal. Men vil ikke mene at Bayern viste spil i højere klasse end United, set over de to halvlege.
Allez...

envi

Re: Champions league

Indlæg af envi »

Drømmer stadig om at Barcelona vinder over Lyon på berna beu, hvilken hån det ville være. :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

envi skrev:Drømmer stadig om at Barcelona vinder over Lyon på berna beu, hvilken hån det ville være. :D
Hahaha, det ville være det ultimative, men også ok at slå Bayern hvis de viser sig at være Lyons banemænd.

Jeg sgu lidt ondt a ManU efter i aften. Jeg holdte godt nok med Bayern da jeg helst så en PL fri semifinale, men det var fortjent hvis ManU var gået videre. Indrømmet englænderne lavede en række fejl, men at få et rødt kort og så blive sendt ud på et freakmål (selvom Robbens helflugter var gudeskøn) gør at jeg pludselig får en masse sympati for ManU. United er efter min mening et bedre hold end Bayern og viste det også idag.

Jeg ville have været rasende hvis Arsenal var gået videre efter vi havde været spilstyrende i 160 min f.eks, nu havde ManU så ikke været så dominerende i den første kamp men de havde Bayern nede i sækken idag.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Nu var Man U vist heller ikke bedre i første halvleg. Det er nogle amatør fejl, der gør at de kommer foran. 2 mål på 6 minutter siger det hele. Gibsons skud skulle Butt jo have taget 8/10 gange. Deres andet mål er også ufattelig dårlig forsvarsspil, flot detalje eller ej. Der står altså 4 mænd og glor på Nani, jeg gentager Nani. Ikke ligefrem en klassespiller....

Deres tredje mål er tilgengæld klasse. Bayern, efter deres mål, har også deres chancer for at score til 3-2. Men helt fortjent at Bayern går videre set over 4 halvlege. Og selvfølgelig har Bayern mere individuel kvalitet set over hele truppen. Spillere som John'Oshea, GIBSON, Nani, Valencia, Scholes, Giggs, Carrick, Berbatov er i bedste fald middelmådige. Det er kollektivet og RIo, Ferdinand, Evra, Van der Sar, Rooney og tidligere Ronaldo ,der gjorde, at Man U heldigt vandt deres eneste CL pokal i dette årti.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Rivaldo10 skrev:Nu var Man U vist heller ikke bedre i første halvleg. Det er nogle amatør fejl, der gør at de kommer foran. 2 mål på 6 minutter siger det hele. Gibsons skud skulle Butt jo have taget 8/10 gange. Deres andet mål er også ufattelig dårlig forsvarsspil, flot detalje eller ej. Der står altså 4 mænd og glor på Nani, jeg gentager Nani. Ikke ligefrem en klassespiller....

Deres tredje mål er tilgengæld klasse. Bayern, efter deres mål, har også deres chancer for at score til 3-2. Men helt fortjent at Bayern går videre set over 4 halvlege. Og selvfølgelig har Bayern mere individuel kvalitet set over hele truppen. Spillere som John'Oshea, GIBSON, Nani, Valencia, Scholes, Giggs, Carrick, Berbatov er i bedste fald middelmådige. Det er kollektivet og RIo, Ferdinand, Evra, Van der Sar, Rooney og tidligere Ronaldo ,der gjorde, at Man U heldigt vandt deres eneste CL pokal i dette årti.
Nu er det også et ringe Arsenal forsvar der var foran os igår, men gør ikke vores præstation mindre imo. United var klart det bedste hold indtil de fik en mand smidt ud. Jeg er glad for at de røg ud, men tager ikke deres første 55 min fra dem.
Allez...

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Ret skal være ret Man U har naturligvis en bedre trup, men ikke en bedre startopstilling i mine øjne. (Hvis man bruger begge holds optimale).

Og for dælen et klassemål af Robben. Og Bayerns fans må da fryde sig gevalgit med tanke på 99-nederlaget, selvom de bortset fra den kamp aldrig har tabt til Man U (bortset fra i går, men det var jo i og for sig ligegyldigt).

Derudover foretrækker jeg et fodboldhold, der rent faktisk ikke spiller allibifodbold. Godt det kun er blevet til 1 CL i dette årti med den gang fodbold. SÅ langt hellere VAN GAALS totalfodbold. Respekt for manden i øvrigt. Man glemmer også, at han rent faktisk var en succes i Barca. Fænomenal træner.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Apropos Inter, så er det ligeledes det hold jeg frygter allermest. Vil gå så vidt og sige, at det er Barcas sværest mulige modstander vi kan møde i Europa. Jeg håber dog vi kan drage fordel af hjemembanefordelen i returopgøret og afgøre det der.

Men det bliver UTROLIG svært. Mourinho pønser helt sikker på noget.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Apropos Inter, så er det ligeledes det hold jeg frygter allermest. Vil gå så vidt og sige, at det er Barcas sværest mulige modstander vi kan møde i Europa. Jeg håber dog vi kan drage fordel af hjemembanefordelen i returopgøret og afgøre det der.

Men det bliver UTROLIG svært. Mourinho pønser helt sikker på noget.
aah skal vi nu ikke lige spise brød til. Vi havde fuldstændig styr på dem i begge kampe i puljen.

Fint nok at de slog Chelsea, men både Man U og Chelsea havde været sværere modstandere end Inter.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Ja, som sagt, man skal ikke lammes af skræk, men det kan godt blive en anden kamp alligevel. Jeg håber bare ikke, at vores spillere bliver lidt for lade ("vi slog dem jo sidste gang"), mens Inter-spillerne vil have hævn, og har fundet ud af, hvordan man skal sabotere vores spil.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Kampen mod Inter bliver den nye Chelsea kamp tror jeg. Nej hvor Inter spillede godt mod Chelsea, selvom at Chelsea ikke var helt oppe i gear.

Messi skal virkelig funkle igen, hvis vi skal sikkert videre.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Inter ville give afkald på ligaen uden at blinke, hvis de vidste sejren mod os var garanteret. Så meget betyder CL for dem. Ikke underligt da det er mange mange år siden de har været i nærheden af en Finale.

Jeg tror ligesom andre at Mourinho med hans kendskab til Barca kan ligge en slem defensiv taktik mod os. Jeg mener dog Guardiola er en bedre træner trods hans mindre erfaring, hvilket vil få os videre. Dette blir om noget duellen mellem de to måske bedste trænere i vor tid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster