Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Rivaldo10 skrev:Naturligvis utrolig syndt for Rooney, men set fra et sportslig synspunkt er det en god nyhed for Barcelona.
Hvordan kan det blive en god nyhed for Barca? Altså, skal vi ikke først slå Arsenal, så en anden modstander (inter bliver det nok) over to kampe i semi-finalen, plus Man Utd skal vende 1-2 hjemme og spille yderligere to kampe, før de kan møde os i en evt. finale?

Synes det er lidt langt ude at sige, det sportslig set er godt for Barca, Rooney bliver skadet. Desuden vil jeg hellere slå Man Utd eller ethvert andet hold, med deres bedste spillere end uden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvorfor kan man ikke det? Der er jo ikke tale om livstruende skader. Så længe det hjælper Barca, så er det ikke noget jeg begræder.

Rettelse: Det er godt fordi jeg ikke ser mesterskabet hos Man U eller CL.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Og det engelske landshold for at det ikke skulle være løgn.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Rivaldo10 skrev:Hvorfor kan man ikke det? Der er jo ikke tale om livstruende skader. Så længe det hjælper Barca, så er det ikke noget jeg begræder.

Rettelse: Det er godt fordi jeg ikke ser mesterskabet hos Man U eller CL.
Hvordan kan det blive godt for Barca? At Man Utd vinder mesterskabet eller ikke gør, er naturligvis Barca ligeglade med. Det er måske vigtigt for dig, men jeg tror folkene omkring FC. Barcelona er ret ligeglade med om det er Chelsea,Arsenal eller Man Utd, der vinde det engelske mesterskab.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Rivaldo10 skrev:Og det engelske landshold for at det ikke skulle være løgn.
Igen, vi skal ikke glæde os over at andre holds spillere bliver skadet. Vi har en kamp i morgen, and Karma is a bitch, nogen gange.

Jeg synes det er synd, hvis det viser sig at han får en lang skadespause. Og jeg vil helst slå Man Utd med deres aller bedste spillere, inklusiv Rooney, end uden, i en evt. finale.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Jeg synes det ødelægger lidt af det sportslige, når man glæder sig over en skade. Jeg ville samtidig heller ikke have nogen fuld tilfredsstillelse med en sejr, hvis Madrid stillede op med et skadesramt hold til El Clasico, eller værre, hvis det var med til at afgøre mesterskabet, altså som en hovedfaktor.
Senest rettet af benjamin tirs mar 30, 2010 11:09 pm, rettet i alt 1 gang.
Stick to your guns.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Tja, I dont give a fuck, sorry. :D

Syndt? Ja, hvis man er Man U eller anglofil. Ikke en spiller jeg som neutral ligefrem vil savne. Kan sagtens følge dit sidste argument, men ligemeget hvordan man vender og drejer det, så er det en stor svækkelse for Man U, HVIS vi skulle løbe ind i dem i en evt. finale.

Det er dog formodentlig ikke en alvorlig skade, så han er nok med om 1 uge.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvis Rooneys skade skal vise sig at være en hovedfaktor for at Man U taber mesterskabet og ryger CL, så er de bare ikke gode nok.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

I øvrigt fantastisk målmandsspil af franske Llrois i dag :D

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Rivaldo10 skrev:Hvis Rooneys skade skal vise sig at være en hovedfaktor for at Man U taber mesterskabet og ryger CL, så er de bare ikke gode nok.
Hvis Messi bliver skadet (anti-jinx), og vise versa, så er vi heller ikke gode nok. Uanset hvad, så er der altid noget utilfredsstillende ved disse hændelser.
Senest rettet af benjamin tirs mar 30, 2010 11:40 pm, rettet i alt 1 gang.
Stick to your guns.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Ribery imponerede i øvrigt igen. Han er etersigende i dårlig form og er lige vendt tilbage efter en skadespause. Hvis det er hans "dårlige" niveau, så er han MERE end velkommen i Barca næste år.

Hvis Messi bliver skadet i morgen, så er jeg også sikker på at der er nogle Man U fans der gnidder sig i hænderne og det har jeg det ærlig talt fint med. Skader er en del af fodbolden om man vil det eller ej.

Den der tankegang med at man ikke må glæde sig over at vigtige spillere fra mondstanderholdet muligvis svækker deres hold og forbedrer ens eget holds chancer for sejr gennem en sejr er latterlig i mine øjne.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Ribery havde nogle dumme og farlige boldtab i slutningen af kampen, hvilket en spiller af høj klasse ikke må have. Med de bold-tab er han imo ikke velkommen, men det er han generelt ikke. Han smilte ikke en eneste gang idag, surmulede konstant.
Allez...

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

emo skrev:Ribery havde nogle dumme og farlige boldtab i slutningen af kampen, hvilket en spiller af høj klasse ikke må have. Med de bold-tab er han imo ikke velkommen, men det er han generelt ikke. Han smilte ikke en eneste gang idag, surmulede konstant.
Han så da meget glad ud ved den sidste scoring :D
Stick to your guns.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Emo:

Arh, han viste tegn på stjerneynker, men ellers var han da god til at motivere medspillerne, særligt Olic.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Rivaldo10 skrev:Ribery imponerede i øvrigt igen. Han er etersigende i dårlig form og er lige vendt tilbage efter en skadespause. Hvis det er hans "dårlige" niveau, så er han MERE end velkommen i Barca næste år.
Jeg var sgut særlig imponeret. Syntes sjældent, at han kom frem til noget brugbart, og ingen af målene var ligefrem hans fortjeneste (med mindre han kunne regne ud, at han ville ramme Rooney på læggen med præcis den vinkel det krævede for at gå ind, i hvilket fald det var et ganske godt mål). Det indlæg, der resulterer i en chance til Olic i første halvleg, var også rimelig dårligt; kun van der Sars boksehandsker, der gjorde, at den kunne blive farlig.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster