Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

abx skrev:Inter videre, fuldt fortjent og godt for barca.
Inter har ikke Mota og Lucio til næste kamp.


CSKA slog Sevilla ud.

Super ofr barca. Nu skal vi bare lukke ned for Hleb imorn og vinde den kamp!
Helt enig! Chelsea ligger ikke godt til os da de er fysisk stærke og kan finde på at spille ekstrem defensivt som sidste år.

Lidt skidt at Sevilla er ude, ville have været godt med mere spansk islæt i kvartfinalerne.

Please! Lad os gå videre i morgen!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:Please! Lad os gå videre i morgen!
Vi SKAL gå videre i morgen, alt andet vil være en kæmpe katastrofe! Vi burde være i stand til at slå Stuttgart over to kampe, ISÆR efter 1-1 ude og vi har hjemmebane i den afgørende kamp. Er vi ikke i stand til dette, så har vi ganske enkelt ikke fortjent at være med i C.L, så simpelt er det synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Chelsea er bare aldrig heldige i denne turnering. Men det sys jeg heller ikke de fortjener.

Omg hør de PL-drenge i studiet... DE vil have 3 straffespark til Chelsea!! der var måske et på Drogba, men de andre er altså klassiske situationer i feltet ved dødbolde.. det giver sjældent straffe
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Omg hør de PL-drenge i studiet... DE vil have 3 straffespark til Chelsea!! der var måske et på Drogba, men de andre er altså klassiske situationer i feltet ved dødbolde.. det giver sjældent straffe
Ja det er lidt trættende at høre på. Chelski var ikke i stand til at score 1-2 mål på hjemmebane mod Inter, det viser bare at de ikke har klasse til at kæmpe med om C.L. Havde de spillet en brandkamp og havde bombarderet Inter og Julio Cesar, men alligevel røget ud, så kunne man snakke om at de var uheldige. Men i aften kunne de jo ikke engang kontrollere kampen, Inter havde større og flere målchancer end Chelski. Det er bare fryd, det er ekstra fryd at se drogba får rødt igen :D :lol: 8)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Ikke blot scorede de ikke, men de skabt absolut intet, det var en pinlig indsats. Der kunne godt dømmes nogle straffespark, men der skulle så også ophæves mindst en offsidefælde i Inters favør som endte med en friløber.

Chelsea, f**king disgrace.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Hehe...

Jeg synes bare det er lækkert at se Terry gå grædefærdig fra banen for tredje år i træk! (Jeg mistede så meget for især Terry og Drogba efter vores kampe imod dem sidste år)

Man må sige at Chelsea ikke ramte topniveauet idag men tilgengæld havde de da slet ikke nogen effektiv plan B, så fortjener man ikke at gå videre.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Nej, Inter spillede altså bare det bedre, havde en rigtig god boldomgang især i 2. halvleg. Sneijder var for mig fremragende i kampen, og tror ikke meget var lykkedes for Inter uden ham på banen. 8)
Stick to your guns.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Vi må siges at være favoritter til CL-titlen. Det at den spilles på Franco CF's grimme stadion gør ikke ligefrem motivationen mindre.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Forresten fedt at Chelski røg ud. Som sagt en win-win situation i CL og på hjemmefronten, hvor de gerne må vippe Man U af pinden.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Hvis vi går videre så håber jeg at vi møder Manchester U. i næste kamp.
Og at Inter møder Bayern eller Arsenal så 1 eller 2 af de øvrige hold som CSKA, Lyon og Bordeaux/Olympiacos
kan komme endnu længere i turneringen.
Jeg håber også at Manchester og Arsenal ikke kommer i finalen så turneringen for en gangs skyld hedder
Champions League og ikke FA Cup
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Perfekt kamp i går. Sneijder var aldeles fremragende. Fantastisk mål af Eto'o.
Chelsea - hvor er det fryd.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Hahahah Chelsea - det er jo ikke så nemt, når Drogba finder et midterforsvar, der gør lige så ondt at løbe ind i som ham selv, vel?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... athalysed-

Ha Ha Ha, den er jo fuldstændig gal med Terry :D:D Først utroskab, derefter frataget anfører erhverv på det engelske landshold, så det ustabile spil, C.L exit og nu dette. Hvad bliver det næste? :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Drogba: "Ja, jeg trampede på hans læg, men keg synes ikke, at jeg fortjente et rødt kort" :roll:
Stick to your guns.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

benjamin skrev:Drogba: "Ja, jeg trampede på hans læg, men keg synes ikke, at jeg fortjente et rødt kort" :roll:
Mon ikke medierne har fordrejet hans ord? Jeg ved godt at manden er lidt "thick", men han kan da umulig være så dum?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster