Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
Visca El Barca skrev:Det er direkte ulækkert at Bayern går videre, hader Robben!
Klamt. Jeg gætter på at Viola fortjente den set over de to kampe da de blev røvet i den første kamp.

Heldige og evigt kæmpende tyskere, der er kun et at gøre for at opløse dem, det er at give dem en dosis Barca magi.
Yes, håber de møder os og vi bomber dem tilbage til 1918. Det er altid klamt når Bayern går videre, fortjent eller ufortjent :P
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Bayern ryger ud lige så snart de møder modstand. Typisk at de skal gå videre på sæsonens dommerfejl. Det er sgu ikke engang fordi de har brug for pengene fra CL; Viola havde på alle leder og kanter fortjent det meget mere. Hader van Bommel, og hader Robben (men hans mål var irriterende godt).

Jeg er ikke imponeret over Bendtner. Han scorede nogle mål, der skulle sættes ind, og nu skal vi så høre på medierne snakke om, hvor fantastisk han er, de næste tre uger. Jeg kan ikke huske, hvem der var kommentator på Arsenal - Porto, men det startede allerede i går: "Læg mærke til, hvordan det er Bendtners hovedstød der førte til chancen!"

..... OG? Om det var Bendtner eller Arshavin eller Fabianski kan da vel komme ud på ét?!

Hader når de fremhæver danskere fordi de er danskere. Det er da ligegyldigt, hvilken nationalitet en spiller har.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Har man ondt i røven? :)

Bendtner spillede en fornuftig kamp, og vigtigst, så scorede han på de chancer, han fik.

Nasri lavede dog et af sæsonens hidtil flotteste mål, og spillede generelt set en flot kamp. Arshavin var også rigtig godt spillende.
Stick to your guns.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Mander skrev:Bayern ryger ud lige så snart de møder modstand. Typisk at de skal gå videre på sæsonens dommerfejl. Det er sgu ikke engang fordi de har brug for pengene fra CL; Viola havde på alle leder og kanter fortjent det meget mere. Hader van Bommel, og hader Robben (men hans mål var irriterende godt).

Jeg er ikke imponeret over Bendtner. Han scorede nogle mål, der skulle sættes ind, og nu skal vi så høre på medierne snakke om, hvor fantastisk han er, de næste tre uger. Jeg kan ikke huske, hvem der var kommentator på Arsenal - Porto, men det startede allerede i går: "Læg mærke til, hvordan det er Bendtners hovedstød der førte til chancen!"

..... OG? Om det var Bendtner eller Arshavin eller Fabianski kan da vel komme ud på ét?!

Hader når de fremhæver danskere fordi de er danskere. Det er da ligegyldigt, hvilken nationalitet en spiller har.
Jeg er helt enig. Det er til at brække sig over. Og desuden de mål, han scorede på - undtagen straffesparket, havde jeg helt seriøst godt kunne have scoret på. Det er mål, som alle skal score på, ja selv Bendtner.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Bendtener stod på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Det kaldes målnæse, og er super han har den egenskab. Han fyldte også rigtig godt deroppe.

Bayerns avancement kan man kun grine af. De får et mål i første kamp som er så utilgivelig ringe dømt, at dommeren burde have overruled linjedommeren... selv dem nede bag modsatte mål kunne se han var offside.

@mander

Van bommel er da genial! på trods af hans svinske spil, så har jeg elsket ham lige siden han sendte den lille gestus op til tilskuerne på bernabæu da bayern tævede Real ud af CL for hvem ved hvilken gang i 1/8-delen
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Bendtener stod på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Det kaldes målnæse, og er super han har den egenskab. Han fyldte også rigtig godt deroppe.

Bayerns avancement kan man kun grine af. De får et mål i første kamp som er så utilgivelig ringe dømt, at dommeren burde have overruled linjedommeren... selv dem nede bag modsatte mål kunne se han var offside.

@mander

Van bommel er da genial! på trods af hans svinske spil, så har jeg elsket ham lige siden han sendte den lille gestus op til tilskuerne på bernabæu da bayern tævede Real ud af CL for hvem ved hvilken gang i 1/8-delen
Hvornår var det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

rummenigge skrev:
Elbarca skrev:Bendter har godt nok fået lang snor af Wenger. Måske skyldes det alle skaderne, men han må snart til at levere.

Edit: Et hattrick mod Porto er en god start.
Meget nice synes jeg. Han spiller en solid kamp og gør det godt som target mand. Især det første mål var overraskende godt pga den vilje og energi Bendtner udviste!
Helt enig, er først ved at se de sidste 10 minutter af kampen nu og han virker tændt. Godt at se. Danmark har brug for en profil.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Bendtener stod på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Det kaldes målnæse, og er super han har den egenskab. Han fyldte også rigtig godt deroppe.

Bayerns avancement kan man kun grine af. De får et mål i første kamp som er så utilgivelig ringe dømt, at dommeren burde have overruled linjedommeren... selv dem nede bag modsatte mål kunne se han var offside.

@mander

Van bommel er da genial! på trods af hans svinske spil, så har jeg elsket ham lige siden han sendte den lille gestus op til tilskuerne på bernabæu da bayern tævede Real ud af CL for hvem ved hvilken gang i 1/8-delen
Hvornår var det?
06/07.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Raman93 skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Bendtener stod på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Det kaldes målnæse, og er super han har den egenskab. Han fyldte også rigtig godt deroppe.

Bayerns avancement kan man kun grine af. De får et mål i første kamp som er så utilgivelig ringe dømt, at dommeren burde have overruled linjedommeren... selv dem nede bag modsatte mål kunne se han var offside.

@mander

Van bommel er da genial! på trods af hans svinske spil, så har jeg elsket ham lige siden han sendte den lille gestus op til tilskuerne på bernabæu da bayern tævede Real ud af CL for hvem ved hvilken gang i 1/8-delen
Hvornår var det?
06/07.
Aha
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Toure

Re: Champions league

Indlæg af Toure »

Nogen der skal se Real Madrid falde helt igennem i aften, så træneren bliver fyret, og der for evig og altid vil udbryde kaos i klubben? Jeg glæder mig... :wink:

eldurum

Re: Champions league

Indlæg af eldurum »

@Daluigi
Van bommel er da genial! på trods af hans svinske spil, så har jeg elsket ham lige siden han sendte den lille gestus op til tilskuerne på bernabæu da bayern tævede Real ud af CL for hvem ved hvilken gang i 1/8-delen

Det var såååååå fedt! det er et godt minde.


Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Real skal nok gå videre, desværre. Håber også de går videre. Ryger de ud i dag, så har de reelt kun 13 vigtige kampe at spille med 2,3/4 måneder tilbage af sæsonen. Det ville i mine øjne sikre dem mesterskabet.

Så derfor, må de gerne for min skyld gå videre, de vinder alligevel ikke trofæet med den defensiv. Albiol, Marcelo, Albeloa og Garay kan ikke være holdbare i længden, når mostanderne ikke hedder Tenerife, Valladolid, Xerex mm.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

benjamin skrev:Har man ondt i røven? :)
Kan bare ikke lide Bendtner, og kan ikke lide, at man falder i svime over nogen, bare fordi de er danske. Det der tæller er vel, om de er gode eller ej, og ikke at de tilfældigvis er fra samme lille land som os andre. Giant who cares.

@ Daluigi

Okay, det havde jeg egentlig glemt - så får han lige et plus i den lille sorte. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Og nu skal jeg høre på Real fans tale højt i evigheder.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Rooney er irriterende god. Han og Milans forsvar har på egen hånd afgjort den dyst.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster