Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15191
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Mander skrev:Fordi begge kampe er forfærdelige. Liverpool har så mange fanboys i Danmark, at det er til at brække sig over (de kan kendes på deres messen af "You'll Never Walk Alone" - en sang fra en musical, ikke engang en sang om deres klub - og "Gerrard", deres elskede kaptajn, der smider sig i feltet, og bagefter brokker sig over spanierne), og Real Madrid - ja, de er Real. Har ikke brug for at se Cronaldo score et par frisparksmål pga. målmandsfejl, og høre kommentatorerne hive ham op på en piedestal.

Nu er det jo heller ikke fordi, alternativerne er dårlige. Barca om tirsdagen, og Utd - Wolfsburg onsdag burde vel også kunne stille sulten efter fodbold. Jeg klager heller ikke over, at det er TV2 Sport, der får kampene, for som sagt betyder det, at vi slipper for Schmeichel og Elkjær (og Werge).
Godt sagt, vil hellere se kampen på tv2 sport end 3+.
3+ er den kanal som viser flest reklamer. Det som irriterer mig mest er at efter de første reklamer i pausen
så hører men Schmeichel siger par ord og så er der reklamer igen. wtf is that,har de ikke noget andet at vise
MDCCCXCIX

Remmen

Re: Champions league

Indlæg af Remmen »

Sidder og ser Real kampen (de spiller sgu ikke ret godt) men for en gangs skyld, er det dejligt at høre på en kommentator der ved hvad han snakker om.. Det er naturligvis Michael Laudrup jeg snakkes, som efter min mening er den eneste virkelige ekspert hos 3+ der sammen med Luna ved hvad han snakker om.. Så skyd Schmeichel og Elkjær og lad Luna og Laudrup overtage.. Brian er også ok :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Remmen skrev:Sidder og ser Real kampen (de spiller sgu ikke ret godt) men for en gangs skyld, er det dejligt at høre på en kommentator der ved hvad han snakker om.. Det er naturligvis Michael Laudrup jeg snakkes, som efter min mening er den eneste virkelige ekspert hos 3+ der sammen med Luna ved hvad han snakker om.. Så skyd Schmeichel og Elkjær og lad Luna og Laudrup overtage.. Brian er også ok :)
De skal da ikke skydes? De skal kastreres, rulles i tjære og fjer og hænges på Rådhuspladsen med direkte fjernsynsdækning fra DR1, TV2, Sky Sports, Premiere, La Sexta og TV3!
Arh, okay - lige lovligt meget hate dér! :P
Men er da enig. Lad endelig Michael, Brian og Luna overtage hele showet. Schmeichels stemme er også ualmindeligt irriterende - ja faktisk næsten dræbende - at høre på. Ligeledes er de ord der kommer ud! Så at se Champions League med Schmeichel og Elkjær er faktisk lidt en lose lose situation.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Abel Resino må da også snart være færdig som træner i arbejdsklassens kære Altético. Og hvem ved, måske overtager Laudrup den ledige trænerpost (hvis 3+ lader ham slippe :D)?
Stick to your guns.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Ja, mon ikke han har en klausul, og om en uge fjorten dage, så er faxe nok klar til at tage med.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Præcis... det hele falder i hak, hehe
Stick to your guns.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Er det egentlig bare mig, der gerne vil have Eurosports kommentator på 3+ sammen med Laudrup? Kan ikke huske, hvad han hedder, men han kommenterer alle programmer på hele kanalen... Imponerende at dække U20 VM den ene dag, og VM i snooker den næste. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Han hedder Henrik Kaj Hansen - han dækker snooker og er kongen over kommentatorer!!

Det er dog ikke den samme som dækker U20 VM, de lyder ens ja, men mener bestemt det er to forskellige kommentatorer.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Aha, jamen der er også langt imellem, at jeg ser Eurosport, så jeg tager sikkert fejl. Men det forstærker jo bare pointen: Eurosports kommentatorer er lysår foran Viasats!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:Aha, jamen der er også langt imellem, at jeg ser Eurosport, så jeg tager sikkert fejl. Men det forstærker jo bare pointen: Eurosports kommentatorer er lysår foran Viasats!
helt enig
Forumlegende

Toure

Re: Champions league

Indlæg af Toure »

Champions League resultater, tirsdag 20. oktober 2009:

Gruppe E:
Debrecen 3 - 4 Fiorentina
Liverpool 1 - 2 Olympique Lyon

Gruppe F:
Barcelona 1 - 2 Rubin Kazan
Internazionale 2 - 2 Dynamo Kiev

Gruppe G:
Rangers 1 - 4 Unirea Urziceni
Stuttgart 1 - 3 Sevilla

Gruppe H:
AZ 1 - 1 Arsenal
Olympiakos 2 - 1 Standard Liège

Nogen overraskende resultater? Eller burde jeg sige: Nogen resultater der ikke er overraskende? :wink:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

LYONNAIS!! Awesome.
Cissohko er i øvrigt awesome - af det jeg så, og så hvad jeg hørte fra en 'Fool fan.
#jesuisSheep

Toure

Re: Champions league

Indlæg af Toure »

zqa skrev:LYONNAIS!! Awesome.
Cissohko er i øvrigt awesome - af det jeg så, og så hvad jeg hørte fra en 'Fool fan.
Eneste minus er hans gebis, men det er også det ENESTE!
Fantastisk sej dude, og en rigtig god venstreback. Milan lavede klart en failure i sommers, da man valgte at se bort fra ham. Men hvem er bedre til at faile end Milan? Ikke mange da...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jeg har stadig ikke fattet man skipper en spiller fordi han har en dårlig tand, eller hvad det gik ud på.. Godt scoop af Lyon dog.

Godt nok pinligt af Rangers på Ibrox.. 1-4. Skidt..
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Så' der Real Madrid-Milan: http://p2p4u.net/watch-live-sports.php?id=6979&link=1

Kom så Ronnie!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster