Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ærgerligt for ham at han kommer til at rådne væk med alle de andre lejesoldater i Paris.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

PSG vinder flere CL trofæer end os de næste 5-10 år. Så snart Messi smutter eller stopper, så er vi langt efter PSG.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Det har de da også bare at gøre når man tænker på hvor mange penge der bliver smidt i det projekt og hvor nemt de har det i ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Fik ikke set, at Chelsea hentede sejren til allersidst ude mod Atleti, fortjent lyder det også til at have været. Atleti, som fortsat er en skygge af hvad de var for et par sæsoner siden imo. Kollektivet er der slet ikke som før. Vi bør kunne få noget ud af vores udekamp mod dem snart, det ville sgu være vigtigt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det har de da også bare at gøre når man tænker på hvor mange penge der bliver smidt i det projekt og hvor nemt de har det i ligaen.
Man må også bare rose PSG; de har brugt deres penge intelligent. Premier League er i hvert fald et godt eksempel på, at penge ikke altid er nok.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Raman93 skrev:Mbappe er fantastisk. Han bliver bare ved og ved med at imponere, super præsentation mod Bayern.


Her er et sammendrag af hans præsentation. Han er stadig kun 18 år, vildt. Jeg er også overrasket over hvor god han egentligt er til at drible og skabe chancer, så ham mere som en klassisk 9'er.


Stakkels Alaba

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:
Raman93 skrev:Mbappe er fantastisk. Han bliver bare ved og ved med at imponere, super præsentation mod Bayern.


Her er et sammendrag af hans præsentation. Han er stadig kun 18 år, vildt. Jeg er også overrasket over hvor god han egentligt er til at drible og skabe chancer, så ham mere som en klassisk 9'er.


Stakkels Alaba

Han er for mig en mild reinkarnation af Ronaldo R9. Grunden til jeg siger mild er, at Ronaldo var fuldkommen hjernedød ekstraordinær vanvittig god, mens Mbappe er fantastisk fucking god.

Mbappé er the real deal. Alt andet ville være fjollet at sige af eventuelle doubters. Man er noget specielt, når man i to kampe mod Juventus, som havde så meget defensive klasse, rutine og stadigvæk få dem ti lat ligne kegle, og han i dag også gør det mod et godt Bayern-hold.

Forestil jer vi havde haft Mbappe og Messi sammen. Vi skulle have givet Monaco Arda, Dølle, Gomes, Douglas, Rakitic plus 100 mio. pund for ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Det værste er, at de rige onkler i City, PSG mv. forhindrer os i at få spillere som Mbappe, samtidig med at de kan snuppe vores for en slik. Den næste som jeg frygter forlader Barca er Roberto. Hans frikøbsklausul er et greb i lommen på de ‘rige’ klubber i England eller PSG.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Champions league

Indlæg af zqa »

Hvorfor skulle nogen af dem købe Roberto? ;)
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

FCBSOCI skrev:Det værste er, at de rige onkler i City, PSG mv. forhindrer os i at få spillere som Mbappe, samtidig med at de kan snuppe vores for en slik. Den næste som jeg frygter forlader Barca er Roberto. Hans frikøbsklausul er et greb i lommen på de ‘rige’ klubber i England eller PSG.
Det er jo fuldstændigt ligegyldigt med de frikøbsklausuler, hvis spilleren ikke vil afsted. Det var jo netop et af argumenterne fra ledelsens side på, hvorfor man ikke har så høje klausuler som f.eks. i Real Madrid - at man ikke gider have spillere i klubben, der alligevel ikke gider at være her. Så ro på. City/PSG kan byde fem milliarder, men det er jo ligegyldigt, hvis spilleren ikke vil afsted.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »



Der er blevet skrevet en del om Celtics 14-årige Karamoko Dembele. Har set flere videoer med ham, hvor han har set fuldkommen absurd god ud blandt jævnaldrende. Det er selvfølgelig langt nærmere at være god mod jævnaldrende end spillere, der er et par år ældre, så jeg vil ikke helt endnu hoppe på den der hype-vogn med unge spillere, da jeg ikke har set ham mod ældre endnu, selvom jeg mindes at have læst, at han spiller mod u18-drenge allerede for at få mere ud af kampene, da hans jævnaldrende ikke tester ham nok.

Her er en ivdeo fra hans seneste kamp mod vores ungdomshold.

SIGN HIM UP! Man kan aldrig have nok Dembele'er i sin trup ude i fremtiden. Navnet forpligter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Jesni skrev:
FCBSOCI skrev:Det værste er, at de rige onkler i City, PSG mv. forhindrer os i at få spillere som Mbappe, samtidig med at de kan snuppe vores for en slik. Den næste som jeg frygter forlader Barca er Roberto. Hans frikøbsklausul er et greb i lommen på de ‘rige’ klubber i England eller PSG.
Det er jo fuldstændigt ligegyldigt med de frikøbsklausuler, hvis spilleren ikke vil afsted. Det var jo netop et af argumenterne fra ledelsens side på, hvorfor man ikke har så høje klausuler som f.eks. i Real Madrid - at man ikke gider have spillere i klubben, der alligevel ikke gider at være her. Så ro på. City/PSG kan byde fem milliarder, men det er jo ligegyldigt, hvis spilleren ikke vil afsted.
Jeg er med på din pointe, men helt ligegyldigt er det vel ikke. Frikøbsklausulen bør vel i bedste fald afspejle markedsprisen. Sat på spidsen kunne Barca have sat frikøbsklausulen på Ney til 40 mio. euro, han ville jo til PSG, så han var smuttet uanset hvad. Men så havde der jo ikke været meget at købe ind for...

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

zqa skrev:Hvorfor skulle nogen af dem købe Roberto? ;)
Jeg læste i hvertfald i den spanske sportspresse henover sommeren, mens jeg var i Barcelona, at der var stor interesse for Roberto. Men ok, der var ufatteligt mange rygter, så det kan godt være, at man ikke skal lægge for meget i avisernes skriverier.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Man skal sætte frikøbsklausuler til astronomiske beløb som virker komplet urealistiske. Vi kender ikke spillernes fremtidige udvikling eller de fremtidige markedspriser, så der kan nemt opstå situationer, hvor frikøbsklausulen er alt for lav om 3 år.

Det er forholdsvist simpelt, hvis man kan tænke nogle år ud i fremtiden. Det er desværre ikke en egenskab, vores ledelse har æren af at besidde.

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Storken skrev:Man skal sætte frikøbsklausuler til astronomiske beløb som virker komplet urealistiske. Vi kender ikke spillernes fremtidige udvikling eller de fremtidige markedspriser, så der kan nemt opstå situationer, hvor frikøbsklausulen er alt for lav om 3 år.

Det er forholdsvist simpelt, hvis man kan tænke nogle år ud i fremtiden. Det er desværre ikke en egenskab, vores ledelse har æren af at besidde.
Du har ret i, at hvis kontrakten løber i fx 3 år, er det helt umuligt at forudse markedspriserne til den tid. Det vil være lidt lige som at sælge sit hus i dag til overtagelse om 3 år. Hvad skal prisen så være på grisen? Så at sætte frikøbsklausulen til markedspris er vidst kun muligt i teorien, ikke i praksis.

Det ændrer dog ikke på, at det, efter min mening, vil være galimatias at sætte frikøbsklausulerne (for) lavt. Det kan godt være, at Barca har den holdning, at hvis en spiller vil væk, så får han lov. Det er jo meget ædelt. Men når dagen er omme skal Barca drive en forretning, hvor der bør være et fornuftigt forhold mellem indtægter og omkostninger (selvom Barca er medlemsejet og der derfor ikke er krav om et afkast, der modsvarer den risiko som investorerne jo løber, når de køber aktier i en ‘almindelig’ virksomhed). Sælges spillere for billigt, bliver der tilsvarende færre midler at investere i nye spillere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 30 gæster