EM 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Mander »

Nææ, hvis nu man havde haft Thiago på banen...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

FCBSOCI
Indlæg: 2497
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1213 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBSOCI »

Tello skrev:
Daluigi skrev:
Tello skrev:Hold kæft man, hvor har 2016 været et fucked up sportsår imo..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Haha ja dælme træls at vi har vundet The Double hva..... Vor herre bevares menneske.
The double var fantastisk, slet ikke det jeg mente. Som Barca fan er jeg meget glad. Jeg mente nu CHL finalens afslutning, Spaniens exit (selvom det er selvforskyldt), Copa America, Messis afsked, Iniestas måske sidste kamp for Spanien, enden på Del Bosques epoke, Golden State der chokede og blev sendt ud af Lebron og Cavs samt Portugals vej videre under EM.
Ja, og så tabte Barca finalen i basket til Real Madrid. En stoooor nedtur.
Men Barca vandt La Liga, så frem med smilet :grin: .

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Sindssygt skuffende af Spanien. Igen. Ligesom for to år siden. Det her må koste Del Bosque jobbet. De har bare ikke fået nok ud af deres spillermateriale de sidste to år. Primært fordi Del Bosque er for stædig til at foretage de nødvendige, større ændringer på holdet, før det er for sent. Han justerede jo kun på overfladen for to år siden og nu må de, igen, betale ved kasse et. Farvel til Del Bosque og sandsynligvis også farvel til Iniesta og Casillas.

I øvrigt fatter jeg ikke hvad nogen som helst ser i Cüneyt Cakir. Jeg synes han er så forfærdeligt dårlig en dommer. Han fratager Spanien en åbenlys fordel, da Thiago Motta slår Lucas Vázquez i hovedet. Hvis det nu var for at vise Motta ud ville det give mening at han fløjter (eftersom man ikke kan give rødt kort på efterbevilling). Men han fløjter, fratager Spanien en god mulighed for at køre en farlig omstilling, giver Thiago Motta et gult kort og da flere spanske spillere så brokker sig over at være blevet frataget en god mulighed for at slå kontra, giver han gult kort til både Busquets og Alba (tror jeg, han bad i hvert fald om at se Albas nummer). Det er virkelig katastrofalt dårligt dommerarbejde, sådan noget. Dermed ikke sagt at han havde nogen indflydelse på kampens resultat, for det havde han ikke. Men han er stadig en virkelig, virkelig, virkelig ringe dommer og jeg forstår ikke hvad han laver ved sådan en slutrunde.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Luis Enrique skrev:Piqué, Fàbregas, David Silva, Iniesta, Ramos, Pedro - hvor mange af dem forsætter mon på landsholdet? Og hvem mon overtager del Bosques plads?

Jeg håber i øvrigt Italien bliver europamestre.
Hepper også på Italien nu. Kunne være fedt for Buffon at skrive Europamester på CV'et, han er for cool.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Kubala »

I øvrigt, så kan Italien må jo en masse. Jeg sagde det tilbage mod Belgien, og nu er de her og har lige slået Spanien. Jeg er faktisk overhovedet ikke overrasket over deres sejr over Spanien. Kampen mod Kroatien viste klare svaghedstegn omkring Spanien.
Senest rettet af Kubala man jun 27, 2016 8:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Tello »

FCBSOCI skrev:
Tello skrev:
Daluigi skrev:
Tello skrev:Hold kæft man, hvor har 2016 været et fucked up sportsår imo..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Haha ja dælme træls at vi har vundet The Double hva..... Vor herre bevares menneske.
The double var fantastisk, slet ikke det jeg mente. Som Barca fan er jeg meget glad. Jeg mente nu CHL finalens afslutning, Spaniens exit (selvom det er selvforskyldt), Copa America, Messis afsked, Iniestas måske sidste kamp for Spanien, enden på Del Bosques epoke, Golden State der chokede og blev sendt ud af Lebron og Cavs samt Portugals vej videre under EM.
Ja, og så tabte Barca finalen i basket til Real Madrid. En stoooor nedtur.
Men Barca vandt La Liga, så frem med smilet :grin: .
Jaa, den kamp havde jeg helt glemt/fortrængt :/. Barca vandt La Liga, true. Er også mere end glad for The Double, men hold fast hvor har der været mange nedture derefter. Oh well.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Jamial »

Kubala skrev:I øvrigt, så kan Italien må jo en masse. Jeg sagde det tilbage mod Belgien, og nu er de her og har lige slået Spanien. Jeg er faktisk overhovedet ikke overrasket over deres sejr over Spanien. Kampen mod Kroatien viste klare svaghedstegn omkring Spanien.
Problemet med Italien, for mig, er at de spiller så ufatteligt grimt. De smider sig, de spiller skuespil, de begår et ufatteligt antal af professionelle frispark (et af de værste i dag, der ikke gav kort, hvor en af italienerne blev hængende i armen på en spansk spiller - har glemt hvem..). Jeg håber på Tyskland.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Kubala »

Jeg hepper på Tyskland nu. Det eneste hold, der spiller underholdende fodbold, eller prøver på det. Har lidt af det hele. Omstillinger samt boldbesiddende fodbold(sådan lidt tiki-taka).

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Kubala »

Jamial skrev:
Kubala skrev:I øvrigt, så kan Italien må jo en masse. Jeg sagde det tilbage mod Belgien, og nu er de her og har lige slået Spanien. Jeg er faktisk overhovedet ikke overrasket over deres sejr over Spanien. Kampen mod Kroatien viste klare svaghedstegn omkring Spanien.
Problemet med Italien, for mig, er at de spiller så ufatteligt grimt. De smider sig, de spiller skuespil, de begår et ufatteligt antal af professionelle frispark (et af de værste i dag, der ikke gav kort, hvor en af italienerne blev hængende i armen på en spansk spiller - har glemt hvem..). Jeg håber på Tyskland.
Ja, jeg kan heller ikke lide måden, Italien spiller på eller i det hele taget det italienske landshold, men de er gode til deres shit.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er et eller andet sted ved at være godt træt at landsholdsfodbold... Det er oftest kedeligt og man kan mærke på spillerne at de er under et pres de ikke er vant til.

Det ville passe mig strålende hvis spillere som Messi, Masche, Pique, Iniesta og gerne flere stoppede nu så de kunne fokusere på at give barca nogle rigtige gode sæsoner her mod enden af deres karriere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: EM 2016

Indlæg af kklaus »

Hahahahaha ! :D
Áfram Ísland!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: EM 2016

Indlæg af B-Freak »

Odds 2.40 på at begge scorer er hjemme :D
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Tello »

Så er man ligesom i gang, hahaha!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvilken start!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster