Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

God lodtrækning. Hellere PSG end Monaco og Porto i mine øjne. I PSG ved vi, hvad vi får, og vi har ret godt styr på dem.
Fedtmule skrev:Ville lige lave en lille parade af dejlige indlæg fra Madridista... De er skræmt er de!
Hva' fanden. Eksisterer der faktisk fornuftige mennesker derinde? Rimelig virkelighedstro udsagn. Jeg synes måske, de overvurderer os lidt og undervurderer Bayern lidt. Jeg ville mene Bayern er alles skrækmodstander og ikke os (selvom vi var skræmmende i sidste kamp)

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Motta, Silva and Matuidi are one yellow card from suspension and could miss the return leg at the Camp Nou.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

kklaus skrev:
Motta, Silva and Matuidi are one yellow card from suspension and could miss the return leg at the Camp Nou.
Hvis de mister Silva eller Motta er det game over.

Husk også på at de slog os 3-2 for få måneder siden.
Genopbygning status: færdig.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Jurij skrev:
kklaus skrev:
Motta, Silva and Matuidi are one yellow card from suspension and could miss the return leg at the Camp Nou.
Hvis de mister Silva eller Motta er det game over.

Husk også på at de slog os 3-2 for få måneder siden.
De slog os da Barca var et nyt hold og endnu ikke samspillet og det var dødboldene som vandt kampen for dem. I dag er Barca klart favoritter mener jeg.

Fin nok lodtrækning. En af Madridklubberne bliver sendt ud og vi får en modstander som vi er favoritter imod. Fin kvartfinale.

Hvis Juve havde fået Bayern havde lodtrækning været tæt på perfekt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Jesni skrev:God lodtrækning. Hellere PSG end Monaco og Porto i mine øjne. I PSG ved vi, hvad vi får, og vi har ret godt styr på dem.
Man har drukket af natpotten, hvis man hellere vil have PSG end Monaco.

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Jurij skrev:
kklaus skrev:
Motta, Silva and Matuidi are one yellow card from suspension and could miss the return leg at the Camp Nou.
Hvis de mister Silva eller Motta er det game over.

Husk også på at de slog os 3-2 for få måneder siden.
Kan se der kom en rettelse. Det er David Luiz, der er 1 gult fra karantæne, ikke silva.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

rummenigge skrev: De slog os da Barca var et nyt hold og endnu ikke samspillet og det var dødboldene som vandt kampen for dem. I dag er Barca klart favoritter mener jeg.
Jeg er med på at vi må betragtes som (svage) favoritter. PSG må dog siges at have overbevist mod Chelsea, som er et notorisk besværligt mandskab, og de evnede, hvad jeg synes er ganske bemærkelsesværdigt, at spille sig til mange chancer mod dem, selv om de stod kompakt og til tider spillede direkte aggressivt

PSG er et godt mandskab, Blanc er - hvad han også netop viste i returkampen mod Chelsea - en ret skarp taktiker, der netop evnede at udfordre Chelseas taktik med at sætte sig benhårdt på midtbanen, hvilket afstedkom ikke så lidt forvirring til tider.

Jovist, det ser positivt ud og ideelt betragtet kan vi denne gang få en flot og velspillet kamp, da vi ikke møder dem med samme dødssyge indstilling som Mourinho. Men jeg tror vi skal et ordentligt følelsesregister igennem, før vi er i semifinalen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Vi er altså ikke svage favoritter. Vi er favoritter med en pæn margen!

Super fin lodtrækning. Mon ikke Atletico kan drille som de plejer? 4-0 lussing sidst på Calderon må da sidde solidt plantet på nethinden hos de hvide.

Endelig en smule retfærdighed i disse lodtrækninger. Det siger så også alt om hvor uheldige vi plejer at være, når man efter denne lodtrækning har en følelse af stor glæde.... Vi har jo i princippet trukket en stærkere modstander end Real
Forumlegende

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Champions league

Indlæg af SirJonas »

Daluigi skrev:Vi er altså ikke svage favoritter. Vi er favoritter med en pæn margen!

Super fin lodtrækning. Mon ikke Atletico kan drille som de plejer? 4-0 lussing sidst på Calderon må da sidde solidt plantet på nethinden hos de hvide.

Endelig en smule retfærdighed i disse lodtrækninger. Det siger så også alt om hvor uheldige vi plejer at være, når man efter denne lodtrækning har en følelse af stor glæde.... Vi har jo i princippet trukket en stærkere modstander end Real
Ved sku ikke rigtigt, om jeg synes PSG er et stærkere mandskab end Atletico. PSG er uden Zlatan og måske Marco V...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

PSG har været hands down det bedst spillende hold i sidste runde. De ydmygede Chelsea i begge kampe - Chelsea! Og endda med 10 mænd efter 32 min i anden kamp. De kan sagtens gå hele vejen.
Genopbygning status: færdig.

iluINIESTA
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons feb 25, 2015 9:03 pm
Har takket: 4 gange

Re: Champions league

Indlæg af iluINIESTA »

Ligesom mange andre herinde, så er jeg også ganske tilfreds med denne lodtrækning. Vi møder et PSG-mandskab, som er uden Zlatan og Verratti i første kamp, og derudover har de en række nøglespillere, som er i karantænefare forud for kampen på Camp Nou.
Jeg er med på at vi tabte 3-2 til dem tilbage i september/start oktober, men som der også er blevet påpeget, så skete det i en periode hvor spillerne kæmpede med konceptet og LE's ideer (på trods af overbevisende resultater). Jeg tror og håber på en sikker sejr til els culés! VISCA!

I øvrigt mit første indlæg herinde. Hej! :mrgreen:
Senest rettet af iluINIESTA fre mar 20, 2015 5:37 pm, rettet i alt 1 gang.
Some players need penalties to feel like a God; others need penalties to feel human

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Aurier er heller ikke med i første kamp, men det er Lucas derimod, og ham frygter jeg. Umiddelbart er jeg også godt tilfreds med lodtrækningen, det kunne meget vel have været værre.

PSG har på trods af karantænerne stadig et meget godt hold, og en midtbane med Luiz - Motta - Matuidi ville også give os problemer, de er meget løbestærke, og alle 3 meget gode defensivt. De har derudover også godt med fart oppe i angrebet, Lavezzi, Lucas, Cavani. Hvis det er Lucas som skal spille overfor Montoya, så kan det godt gå hen og blive interessant.

Der burde dog ikke herske nogen tvivl om at vi skal slå dem ud, om så de ikke havde nogen skader eller karantæner, så er vi stadig bedre end dem, spiller vi som vi gjorde i den første kamp mod City, så kan vi også afgøre det på deres bane.

Vi slår først de engelske mestre ud, så de franske, dernæst de tyske, og så tager vi lige de spanske. Det er uundgåeligt.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Det bliver nogle svære kampe for Barca, men altså det er en del af CL. Det ville være klogt af Luis Enrique at satse i den første kamp og skabe et godt udgangspunkt til returkampen. Ved ikke, hvem der er i karantænefaren hos Barca, men det er godt, at PSG har virkelig vigtige spillere i karantænefare, noget man kan udnytte.

Mht. Real og Atleti, så tror jeg, at Real slår dem. Det ser ud til at luften er ved at ryge ud af Atleti-ballonen.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

TV3 Sport 1 viser highlights fra tidligere CL finaler. Lige nu er det fra da vi bankede Man U på Wembley. Smukt!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:TV3 Sport 1 viser highlights fra tidligere CL finaler. Lige nu er det fra da vi bankede Man U på Wembley. Smukt!
Fuck en smuk kamp! Den første halvleg, det Pedroske mål! Amen, ffs! Jizz all over the skærm!
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster