Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Heartbreaker skrev:Hvis Ronaldo havde scoret et mål mere, så havde jeg været knap 1500kr rigere. Den fede....
Kun hvis Ronaldo havde scoret? Også noget af et pres at have på sine skuldre.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Spillede på, at han scorede 2 eller 3 mål.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Liverpool.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

emo skrev:Lui skal lige levere først før jeg kan juble over ham som jeg har jublet over Alexis. De er to forskellige typer, Alexis er den dejlige bløde smooth player, mens Lui er den kolde og effektive klods.
Dér hvor de er mest forskellige er at Suarez er prooven verdensklasse, mens Alexis er niveauet under. Når Alexis kæmper med om at være PL' s bedste spiller, kan man igen begynde at sammenligne deres niveau. At sidestille dem nu er lidt morsomt og handler vist mere om følelser end fornuft. Og det siger jeg, der fra dag ét var forelsket i Sanchez.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Kæmper Alexis ikke allerede med om at være bedste spiller i Premier League so far? Han har været involveret i halvdelen af alle Arsenals mål. Uden ham ville de have ligget i nederste halvdel af tabellen og formentlig ikke engang have været med i Champions League-gruppespillet.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:Kæmper Alexis ikke allerede med om at være bedste spiller i Premier League so far? Han har været involveret i halvdelen af alle Arsenals mål. Uden ham ville de have ligget i nederste halvdel af tabellen og formentlig ikke engang have været med i Champions League-gruppespillet.
Aguero er klart Premier Leagues bedste spiller. Han gør en kæmpe forskel i Citys angreb, da han er en konstant trussel. Jeg vil ligeledes mene, at Costa er startet bedre end Alexis. Det virker som om, at Costa er skabt til Premier League. Derudover har Alexis stadig en tendens til at holde for længe i bolden. Der er dog ingen tvivl om, at han er stjernen på holdet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Kæmper Alexis ikke allerede med om at være bedste spiller i Premier League so far? Han har været involveret i halvdelen af alle Arsenals mål. Uden ham ville de have ligget i nederste halvdel af tabellen og formentlig ikke engang have været med i Champions League-gruppespillet.
Han har i hvert fald ikke brugt ret lang tid, på at etablere sig som en af ligaens største stjerne. 8 mål og 2 assists i 11 Premier League optrædener siger vel også det hele. Og hvilket mål han scorede i dag mod Dortmund. Jeg tilgiver aldrig Bartomeu for salget af Alexis, om så Suárez skulle score 60 mål i denne sæson.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:
Flax_Generous skrev:Kæmper Alexis ikke allerede med om at være bedste spiller i Premier League so far? Han har været involveret i halvdelen af alle Arsenals mål. Uden ham ville de have ligget i nederste halvdel af tabellen og formentlig ikke engang have været med i Champions League-gruppespillet.
Aguero er klart Premier Leagues bedste spiller. Han gør en kæmpe forskel i Citys angreb, da han er en konstant trussel. Jeg vil ligeledes mene, at Costa er startet bedre end Alexis. Det virker som om, at Costa er skabt til Premier League. Derudover har Alexis stadig en tendens til at holde for længe i bolden. Der er dog ingen tvivl om, at han er stjernen på holdet.
Enig angående Agüero og Costa. Og der er nok også et par andre som er over Alexis. Men han er startet flyvende og nærmer sig toppen af spillere. Hvis han fortsætter sæsonen ud, vil han være en kandidat til årets spiller.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Alexis er ikke top of the pop, selvom jeg ville elske det. Jeg afviser heller ikke at han kan nå derop. Min anke er blot at man taler om ham, som om han allerede nu er på niveau med Suarez. Se bare hvad der blev af Liverpool, nu Suarez er væk.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Flax_Generous skrev:Kæmper Alexis ikke allerede med om at være bedste spiller i Premier League so far? Han har været involveret i halvdelen af alle Arsenals mål. Uden ham ville de have ligget i nederste halvdel af tabellen og formentlig ikke engang have været med i Champions League-gruppespillet.
Han har i hvert fald ikke brugt ret lang tid, på at etablere sig som en af ligaens største stjerne. 8 mål og 2 assists i 11 Premier League optrædener siger vel også det hele. Og hvilket mål han scorede i dag mod Dortmund. Jeg tilgiver aldrig Bartomeu for salget af Alexis, om så Suárez skulle score 60 mål i denne sæson.
Også mest fordi det er et skandaløst eksempel på ledelsens prioritering ! Pedro har været skod i flere år, mens alexis endelig havde fundet sig til rette. Bum så sælger vi ham og omskoler Suarez som kant...

Jeg er rasende!
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Når man ser sådan på det, så er det i hvert fald håbløst. På den anden side, så er salget vel forståeligt nok, når man valgte at købe Suarez - at Enrique så ikke fatter at han skal på toppen, er en helt anden sag. Alexis havde nok ikke været specielt tilfreds med at starte på bænken i 80% af kampene - der tror jeg Pedro kar mindre kvaler. Derudover, så var Alexis nok også væsentligt dyrere at have siddende end Pedro.
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:Også mest fordi det er et skandaløst eksempel på ledelsens prioritering ! Pedro har været skod i flere år, mens alexis endelig havde fundet sig til rette. Bum så sælger vi ham og omskoler Suarez som kant...

Jeg er rasende!
Det zqa sagde + at det er muligt, Suarez' udgangspunkt at være kant, men vores "kantspillere" er det jo kun på papiret. De får jo lov til at bevæge sig frit rundt. Så han er jo ikke omskolet til kant.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Champions league

Indlæg af OliverDK »

Så fik Ronaldo scoret igen. En 10'er til ham, der gætter hvordan.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Penaldo strikes again.... hahaha det er imponerende.
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Daluigi skrev:Penaldo strikes again.... hahaha det er imponerende.
Var straffesparket godt nok? Eller var han ude og svømme igen?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster