Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Mou burde snart trække sig. Det var sjovt i starten med nu er det bare latterligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Men okay, når man smider en håndfuld mia. kr. på spillere så bør man vel også forvente et par sejre.
Præcis. De spillere der er kommet på måltavlen for City i denne sæson, har sammenlagt kostet 2,6 milliarder kroner i følge Transfermarkt.de:

Sergio Agüero - 355 millioner
Álvaro Negredo - 190 millioner
Edin Dzeko - 275 millioner
Yaya Touré - 220 millioner
Jesús Navas - 150 millioner
Samir Nasri - 205 millioner
David Silva - 210 millioner
Aleksandar Kolarov - 170 millioner
Fernandinho - 300 millioner
Stevan Jovetic - 190 millioner
Vincent Kompany - 60 millioner
James Milner - 165 millioner
Matija Nastasic - 115 millioner

Det er simpelthen vanvid. Ligeså meget som jeg har respekt for det Pellegrini har gang i, ligeså forventeligt er det altså at man skaber resultater med sådan et hold - og ligeså vild jeg er med nogle af City's spillere, ligeså lidt respekt har jeg for deres måde at opnå succes på.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Fuldstændigt sindssygt, at Fernandinho og Dzeko kostede så meget.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:De spillere der er kommet på måltavlen for City i denne sæson, har sammenlagt kostet 2,6 milliarder kroner...
Det er jo sindssygt.

Og dertil kan man jo så lægge de mia. kr. som er blevet brugt på spillere som senere er blevet skrottet. Robinho, Jo, Santa Cruz, Tevez, Balotelli, Bellamy og Adebayor alene kostede næsten 1,6 mia. kr. Det burde være muligt at finde en håndfuld spillere, som kan noget, når man uden problemer kan bruge så mange mia. kr.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

New topic. Gud hvor er Mou klam at høre på efter 0-0 kampen. Hykler af værste skuffe!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Mourinho er den største hykler i sporten. Ikke nok med at Inter og Real Madrid til tider har spillet betonfodbold, også hans nye Chelsea har gjort det.

Selvom det tydeligvis sejler i United med Moyes ved roret, og jeg engang imellem overvejer om Mourinho ville have været et bedre valg, så er det den slags udtalelser som får mig på bedre tanker.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad siger manden? (Lige vågnet og på mobilen)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

José Mourinho skrev:This is not the best league in the world, this is football from the 19th century. The only other thing I could bring was a Black and Decker to destroy the wall. It's very difficult to play a football match where only one team wants to play. It's very difficult. A football match is about two teams playing and this match was only one team playing and another team not playing. I told Big Sam and I repeat my words: they need points and, because they need points, to come here and play the way they did, is it acceptable? Maybe, yes. I cannot be too critical, because if I was in his position I don't know if I would do the same. Maybe.
Jeg havde faktisk ikke set de sidste par sætninger - det hjælper lidt - men ellers er det unægtelig ret hyklerisk at brokke sig over, at modstanderen ikke vil spille fodbold, når man ser hans hold møde andre tophold.

EDIT: Og her er lidt mere, hvor han uddyber kommentaren om "19th century":
José Mourinho skrev:Pretending injuries; cheating... I don't know if that's the right word; the goalkeeper taking time not after minute 70 but in the first minute; 10 defenders in the box, defenders not putting a foot outside the box. All very basic. But I'm nobody to criticise. They are happy. They get a point. I hope the point means something for them at the end of the season. Sam was laughing when we spoke. His objective was to come here and take a point. His objective was not to come here and play good football, or win, or feel part of the quality of the Premier League. He takes the point. After that he's a happy man and I'm a sad guy. Hopefully they have conditions in the future, if they survive, to present a different kind of football coming here. They have good players, a good squad. Look at their bench and it's full of quality players. So hopefully, for the good of the Premier League, this was just a consequence of their need – which I respect totally – and hopefully they can play football in the future.
Til gengæld er Big Sams udtalelser geniale:
Sam Allardyce skrev:He can't take it, can he? He can't take it because we've outwitted him - he just can't cope. He can tell me all he wants, I don't care. I love to see Chelsea players moaning at the referee, trying to intimidate him, Jose jumping up and down saying we play rubbish football. It's brilliant when you get a result against him. Hard luck, Jose.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Det sidste, med hans fuldemands britiske accent, jeg kan se og høre det for mig. Jeg vil prøve at finde klippet hvis det er live. Eller bare en gif. Det går lige i mellemkødet og kilder.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt. :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Mourinho interview med Sky Sports' journalist:


http://www1.skysports.com/watch/video/9 ... ed-at-draw

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Badabing »

phpBB [video]
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Siempre Barca »

Ilm. Mourinho.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, episk reaktion fra Big Sam.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Badabing skrev:
phpBB [video]
Har manden ingen skam? At han skal brokke sig over et andet hold spiller defensivt. Han er bare ulækker og lidt af en skizo også.


Nårh... En venlig sjæl der lige kan smide et link til skysports deadlineday live stream?

EDIT: Fandt det selv :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster