Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

David Moyes on Shinji Kagawa—"He thinks he ate too much and then had to get his stomach pumped [at the hospital] but I think he's okay now"

Wtf...? Hvordan.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Elbarca skrev:De burde hellere anerkende at det ikke er træneren men spillermaterialet, som er det største problem.
Uniteds centrale midtbane er svag, særligt nu hvor Carrick er skadet, men "spillermaterialet" var alligevel tilstrækkeligt til at blive mestre for få måneder siden. De færreste havde nok forventet, at Moyes uden problemer ville kunne gentage dette, men heller ingen havde regnet med, at United skulle blive til et reelt midterhold. "Spillermaterialet" er uden tvivl til mere. Så jo, problemet ligger i høj grad hos Moyes og hans stab.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

emo skrev:
David Moyes on Shinji Kagawa—"He thinks he ate too much and then had to get his stomach pumped [at the hospital] but I think he's okay now"

Wtf...? Hvordan.
Middag hos Anderson?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Berbatov :cool:
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Jeg ville gerne have prøvet det i så fald. Angående blandt andet kampen i går, jeg synes at United havde mulighederne, men de var ikke skarpe nok. De skabte nok til st vinde, men udnyttede det ikke. Så er det også svært.

Dommeren har lige foræret Fulham et straffe. Skidt, dømt.
Allez...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

zqa skrev:Berbatov :cool:
Billede
Ret tæt på...
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Mod Everton var United uheldige (eller uskarpe). Men præstationen mod Newcastle var noget af det værste, jeg har set fra United. Normalt følges et nederlag altid en trodsreaktion, men spillerne var slet ikke tændte eller forberedte. De havde tabt kampen på forhånd. På Old Trafford mod Newcastle, som godt nok slog Chelsea og Tottenham i november, men som efter min mening dårligt nok hører til i den øverste halvdel af ligaen.

Moyes skal selvfølgelig ikke fyres nu. Men hvis han ikke formår at få United løftet fra midterplaceringen og til en Champions League-plads, så lugter det derhenad.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Nu spørg jeg lige.... Tror I at United kan blive det nye Liverpool?

spillermaterialet er middelmådigt og efter mange års flotte bedrifter, står man nu overfor et tronskifte på trænerposten og muligvis en ny filosofi som ikke er nem at implementere i Manchester. Jeg ved det ikke, men muligheden er der da.
Forumlegende

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af brilleaben »

Meget af det kunne godt hænge sammen med fyringen af Meulensteen. Hans arbejde kan ikke undervurderes, og det virker vanvittigt ikke at bruge hans erfaring med truppen i det mindste bare i en enkelt overgangssæson, for Moyes har jo ingen topholdserfaring.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Problemet er lidt, at man erstatter en træner, der har været i Man Utd i 27 år, så selvfølgelig ville dette komme til udtryk; ikke nok med det, så skiftede man også ud i staben(stort set hele staben), hvilket var nødvendigt, da Moyes skulle have sine egne folk med, men dette har sikkert også haft en betydning for spillerne. Om Man Utd kan ende i samme grøft som Liverpool, ved jeg ikke rigtigt. Det er det samme hold, som blev mestre sidste sæson, og stort set det samme hold som i de seneste sæsoner har været med i toppen. Jeg tror, at der skal nogle ændringer til(på midten og muligvis på backs pladserne, hvor især venstreside skal suppleres med en anden spiller og denne spiller skal på sigt overtage for Evra; Evra kan så være suppleant for denne spiller, så man kan have lidt rutineret bredde på pladsen) og så skal man til at finde ud af, hvordan man vil spille. Lige nu er der ingen struktur.


I fodbold kan alt ske, men det ville være ret vildt, hvis Man Utd gik helt ned, hvilket jeg har svært ved at tro, kan komme til at ske.
Senest rettet af Kubala søn dec 08, 2013 7:05 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

brilleaben skrev:Meget af det kunne godt hænge sammen med fyringen af Meulensteen. Hans arbejde kan ikke undervurderes, og det virker vanvittigt ikke at bruge hans erfaring med truppen i det mindste bare i en enkelt overgangssæson, for Moyes har jo ingen topholdserfaring.
Meulensteen gik selv. Moyes ville gerne have, at han fortsatte som assisterende træner.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Flax_Generous skrev:
Elbarca skrev:De burde hellere anerkende at det ikke er træneren men spillermaterialet, som er det største problem.
Uniteds centrale midtbane er svag, særligt nu hvor Carrick er skadet, men "spillermaterialet" var alligevel tilstrækkeligt til at blive mestre for få måneder siden. De færreste havde nok forventet, at Moyes uden problemer ville kunne gentage dette, men heller ingen havde regnet med, at United skulle blive til et reelt midterhold. "Spillermaterialet" er uden tvivl til mere. Så jo, problemet ligger i høj grad hos Moyes og hans stab.
Jeg havde faktisk skrevet før sæsonen at jeg troede Uniteds herredømme var ved at nå enden. Så mig overrasker dette ikke. Kun at de så hurtigt i sæsonen, har haft så dårlige resultater.

De andre hold er gradvist blevet stærkere de sidste år. Men hos United er det gået den anden vej.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Selvfølgelig ville Uniteds herredømme komme under pres. Ferguson var United, så de fleste havde nok forventet en turbulent periode, hvor der ikke ville blive hentet titler og trofæer på samme måde. Måske ville United endda gå en decideret trofætørke i møde lidt ligesom Arsenal eller Liverpool. Men du skal længere ud på landet, hvis du vil bilde mig ind, at du havde set, at mesterholdet United ville blive forvandlet til et midterhold.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg tjekkede lige hurtigt dine forudsigelser, Elbarca.

Du skriver, at United bliver nr. 2 i denne sæson . Og så forudsiger du, at United nok er 3'er eller 4'er om et år, men at det altså nok går lidt bedre i denne sæson. Det var bestemt ikke dumme forudsigelser. Det er dog milevidt fra virkeligheden, hvor United ikke alene er blevet overhalet i tabellen af Chelsea, City, Arsenal, Spurs og Liverpool, men også Everton, Southampton og Newcastle.

Moyes har fået markant mindre ud af spillermaterialet end selv de største pessimister forudsagde. Han kan stadig nå at få vendt skuden, f.eks. med et godt forår, hvor United forbedrer spillet, indhenter fjerdepladsen og måske endda vinder en pokaltitel. Men hvis det fortsætter som nu, skal han fyres.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:Selvfølgelig ville Uniteds herredømme komme under pres. Ferguson var United, så de fleste havde nok forventet en turbulent periode, hvor der ikke ville blive hentet titler og trofæer på samme måde. Måske ville United endda gå en decideret trofætørke i møde lidt ligesom Arsenal eller Liverpool. Men du skal længere ud på landet, hvis du vil bilde mig ind, at du havde set, at mesterholdet United ville blive forvandlet til et midterhold.
Men som du selv siger, så er herredømmet ikke blot kommet under pres. Herredømmet er fuldstændig væk. Jeg ser ikke engang Man U ende i top 4 denne sæson, og så står i pludselig med en situation, hvor der ikke blot er tale om en smal titelhøst nogle år, men rent faktsik uden CL-deltagelse... Det er jo katastrofalt. Andre top hold har da gang på gang formået at skifte træner og stadig tage titler og kæmper med i CL.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster