Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af brilleaben »

Han var aldrig blevet tilnærmelsesvis så god, hvis han var blevet i Barca, pga. manglende frihed, plads og at han er boks-to-box. Vover jeg at påstå.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er så træt af disse såkaldte "eksperter" som kommenterer på Spaniens tilskuere og stemningen på diverse stadions. De bedømmer hele ligaens tilskuere ud fra barca og real. Men har de set kampe fra baskerlandet feks? Hvis de havde så ville de nok ikke mene at hele det spanske publikum kun sad og stendede.

Det svarer til at bedømmer alle fans i PL ud fra Old trafford. Kom nu ind i kampen! Spanien er ikke bare et hyggeligt fodboldland hvor spillerne kan chille rundt uden stemning eller hårde tacklinger for den sags skyld.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg er så træt af disse såkaldte "eksperter" som kommenterer på Spaniens tilskuere og stemningen på diverse stadions. De bedømmer hele ligaens tilskuere ud fra barca og real. Men har de set kampe fra baskerlandet feks? Hvis de havde så ville de nok ikke mene at hele det spanske publikum kun sad og stendede.

Det svarer til at bedømmer alle fans i PL ud fra Old trafford. Kom nu ind i kampen! Spanien er ikke bare et hyggeligt fodboldland hvor spillerne kan chille rundt uden stemning eller hårde tacklinger for den sags skyld.
Baskerlandet og El Madrigal er vildere end de fleste Premier League stadions.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er så træt af disse såkaldte "eksperter" som kommenterer på Spaniens tilskuere og stemningen på diverse stadions. De bedømmer hele ligaens tilskuere ud fra barca og real. Men har de set kampe fra baskerlandet feks? Hvis de havde så ville de nok ikke mene at hele det spanske publikum kun sad og stendede.

Det svarer til at bedømmer alle fans i PL ud fra Old trafford. Kom nu ind i kampen! Spanien er ikke bare et hyggeligt fodboldland hvor spillerne kan chille rundt uden stemning eller hårde tacklinger for den sags skyld.
Baskerlandet og El Madrigal er vildere end de fleste Premier League stadions.
San Memes er vi helt enige om, at det er et lorte sted at komme som modstanderhold, men El Madrigal? Har jeg været blind eller døv, siden jeg ikke har lagt mærke til, at deres fans er normale? Har kun set en kamp med Villarreal i år, så har ikke set det store til dem siden de rykkede ned.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er så træt af disse såkaldte "eksperter" som kommenterer på Spaniens tilskuere og stemningen på diverse stadions. De bedømmer hele ligaens tilskuere ud fra barca og real. Men har de set kampe fra baskerlandet feks? Hvis de havde så ville de nok ikke mene at hele det spanske publikum kun sad og stendede.

Det svarer til at bedømmer alle fans i PL ud fra Old trafford. Kom nu ind i kampen! Spanien er ikke bare et hyggeligt fodboldland hvor spillerne kan chille rundt uden stemning eller hårde tacklinger for den sags skyld.
Baskerlandet og El Madrigal er vildere end de fleste Premier League stadions.
San Memes er vi helt enige om, at det er et lorte sted at komme som modstanderhold, men El Madrigal? Har jeg været blind eller døv, siden jeg ikke har lagt mærke til, at deres fans er normale? Har kun set en kamp med Villarreal i år, så har ikke set det store til dem siden de rykkede ned.
At deres fans er normale?
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

WBA! Kan de virkelig ske at Mourinho er ved at tabe sin første kamp på Stamford Bridge som Chelsea træner, og så oven i købet mod WBA, håber resultatet holder.

Andre der også virkelig håber at United vinder over Arsenal i morgen?

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Alcantara »

A$AP skrev:WBA! Kan de virkelig ske at Mourinho er ved at tabe sin første kamp på Stamford Bridge som Chelsea træner, og så oven i købet mod WBA, håber resultatet holder.

Andre der også virkelig håber at United vinder over Arsenal i morgen?
Ja, mig. Jeg har altid sympatiseret med Man Utd.

I øvrigt er det en imponerende sæson indtil videre af Southampton.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Alcantara »

Det er så typisk Mourinho. Chelsea får tildelt et tyndt straffe i allersidste minut af overtiden.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Fuck nu af Marriner.

Utroligt så meget dommerheld Chelsea har haft i år. Her tænker jeg også på Aston VIlla-kampen, hvor Ivanovic undgår et klart rødt kort mod Benteke for så 2 minutter efter at score sejrsmålet.

Pinlig straffe til Chelsea.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Hvor er det typisk Chelsea..

Jeg håber at United banker Arsenal godt og grundigt i morgen, jeg er lidt træt af hele den her Arsenal hype der foregår og så er jeg også træt at hele den her Giroud og Ramsey hype af en eller anden grund, især efter de vandt over Dortmund har mange af mine venner sagt at Arsenal sagtens ville kunne vinde over Barca, så kom så United og især RVP!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Billede

Hvor det syndt for WBA...Og så lige da de 4 minutter er overstået..

http://www1.skysports.com/football/news ... um=twitter

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

A$AP skrev:Billede

Hvor det syndt for WBA...Og så lige da de 4 minutter er overstået..

http://www1.skysports.com/football/news ... um=twitter
Vidste ikke Ashley Young også spillede i Chelsea.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, Mou i en nøddeskal. Por qué, por qué, por qué?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Southampton ligger nummer 3 i tabellen, kun 1 point efter nummer 2. Det er virkelig stærkt arbejde af Pochettino.

Jeg er meget begejstret for hans arbejde. Han er en spændende ung træner, en mand som har en meget klar fodboldfilosofi og holder sig til den stort set mod alle modstandere. Han praktiserer offensiv bold, bygget på hårdt arbejde fra alle kæder og meget aggressiv genpres. Jeg har set hans hold angribe med mange mand mod store hold. Kunne være spændende at se ham i Barca en dag, selvom hans fortid i Espanyol er et minus. Hans hold har kun lukket 5 mål ind i 11 ligakampe. Det er der mange hold i de store europæiske ligaer, som kan prale af.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Southampton ligger nummer 3 i tabellen, kun 1 point efter nummer 2. Det er virkelig stærkt arbejde af Pochettino.

Jeg er meget begejstret for hans arbejde. Han er en spændende ung træner, en mand som har en meget klar fodboldfilosofi og holder sig til den stort set mod alle modstandere. Han praktiserer offensiv bold, bygget på hårdt arbejde fra alle kæder og meget aggressiv genpres. Jeg har set hans hold angribe med mange mand mod store hold. Kunne være spændende at se ham i Barca en dag, selvom hans fortid i Espanyol er et minus. Hans hold har kun lukket 5 mål ind i 11 ligakampe. Det er der mange hold i de store europæiske ligaer, som kan prale af.
Ja, der er rigtig mange trænere, der kan prale med at have lukket 5 mål ind i 11 kampe ;)

Ej, han har gjort det fortræffeligt. Han bekræfter bare, at hvis en træner er tro mod sig selv og får sine spillere til at udføre et aggressivt og meget hård genpres, så kan man spille op i mod alle, da man aldrig giver modstanderen ro til at spille deres spil. Der er mange trænere, der kan lære af ham her, for det viser bare, hvor effektivt et kollektivt genpres er i moderne fodbold.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster