Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Platon
Indlæg: 117
Tilmeldt: lør okt 29, 2011 5:15 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Platon »

Jepper. Kom næsten til at glemme hvor god kampen egentlig var frem til udvisningen og den første afbrydelse. Fortuna virker måske ikke helt klar til at begå sig i Bundesligaen men jeg kommer ikke til at savne Hertha som har været kronisk dårlige på en fodboldbane ligeså længe jeg kan huske.
Bild skriver i dag at bundesligaen i værste fald kan ende med at blive på 19 hold i næste sæson hvis Hertha går rettens vej og får medhold (mon dog). Deres sportdirektør (Hertha Berlins) har udtalt, at det vil de underøge muligheden for da de skylder deres fans det. Lol, mand.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Måske en fed kamp på ES2, S04 - Munchen.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Åh, for helvede da. Leon er lige blevet skadet igen. Jeg har ondt af den mand. Det så ikke helt godt ud. Det lignede at han fik et slemt vrid i højre knæ. Han ville tydeligvis overhovedet ikke have noget med båren at gøre, så han humpede ud med støtte fra en af Hannover's læger og det er da altid noget at han godt kunne bevæge knæet lidt, selvom han tydeligvis ikke kunne støtte på det. Jeg håber virkelig ikke at det er noget slemt. Det har han ikke fortjent.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15192
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lopezzz »

Komentator på Eurosport2 bliver ved med at kalde Shaqiri for Shakira :roll: :roll: :roll:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15192
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lopezzz »

Yess! 400kr vundet på Bayern :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

Felix Magath, go fuck yourself, and die.
#jesuisSheep

BarçaDK

Re: Bundesligaen

Indlæg af BarçaDK »

Dortmund og Schmelzer taget i røvhullet af dommeren. Ser I kampen?

Rødt kort og straffe for at tage med hånden på stregen efter 35 minutter.

Replay fra tre vinkler, jeg kunne ikke se hånd på :roll:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Wauw. Det er jo helt forskruet at kommentatorerne på Eurosport snakker om at det var en ren tackling på Kuba, den som Fagner lavede lige før. Det var en skidt og farlig tackling. Han sakser Kuba og det ben han ikke tackler på bolden med, rammer Blaszczukowsi bagfra. I de 10 minutter jeg lige har set, har dommeren godt nok taget røven fuldstændig på Dortmund.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Av av av. Jeg tvivler på at Wolfgang Stark kommer til at dømme nogle af de store Bundesliga opgør i lang, lang tid. Har lige set det røde kort og straffesparket. Det er jo intet mindre end skandaløst. Stark venter endda flere sekunder med at fløjte, og det virker ærligt talt som om at han fløjter det på grund af de massive appeller fra Wolfsburg-spillerne.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Siempre Barca »

Borussia Dortmund henter Nuri Sahin på en halvandet år langt lejeaftale. Aftalen med Liverpool brydes med øjeblikkelig virkning.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

Siempre Barca skrev:Borussia Dortmund henter Nuri Sahin på en halvandet år langt lejeaftale. Aftalen med Liverpool brydes med øjeblikkelig virkning.
Det er en smuk signing. Sahin bliver vild igen, Dortmund får en fantastisk spiller tilbage, og de vinder CL. Wuuuuuuhu.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Sjovt at en spiller der var så vigtig i Dortmunds mesterskab for to sæsoner siden ikke kunne bide sig fast i en klub som Pool. Dunno om det siger noget om ham eller Pool.

Desuden, super at skifte til en klub der har og havde en Kaka bænket.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Sv: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Sjovt at en spiller der var så vigtig i Dortmunds mesterskab for to sæsoner siden ikke kunne bide sig fast i en klub som Pool. Dunno om det siger noget om ham eller Pool.

Desuden, super at skifte til en klub der har og havde en Kaka bænket.
Problemet var, som Sahin også fornyligt var ude og sige, at Rodgers brugte Sahin som 10'er. Det kan han ikke helt finde ud af. Han er meget bedre længere tilbage på banen. Der brugte Rodgers ham aldrig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Bundesligaen

Indlæg af BarçaDK »

Lige præcis, #23, og netop dét gør det jo endnu mere mærkværdigt at Mourinho ikke kunne bruge ham som aflastning for Xabi Alonso og Khedira.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:Lige præcis, #23, og netop dét gør det jo endnu mere mærkværdigt at Mourinho ikke kunne bruge ham som aflastning for Xabi Alonso og Khedira.
Mourinho var selv ude og sige, at han kendte alt til Sahins talent og han ved, hvor dygtig han er, men han startede jo sin karriere i Real Madrid med at være skadet i halvt års tid, hvorfor han derfra var meget bagud i forhold til form og kamptræning, mens Real gik ind i den vigtige fase sidste år.

Dog er jeg enig med dig, at jeg så ikke forstår, de ikke kunne bruge ham bare som indskifter. Han fik dog kampe i ny og næ.

Jeg er bare glad for at se ham i Dortmund igen. Som skabsfan af holdet er jeg glad for de har forstærket sig. Deres midtbane er stærkt i forvejen, så den bliver endnu bedre - og de er en berigelse for dem at kunne have sådan en kapacitet i truppen, som samtidig er så meget Dortmund-dreng, til Champions League. Så vil fremtidige skader til Ilkay Gundogan ikke være så nævneværdige.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 66 gæster