Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Jamial »

# 23 skrev:

Sørgelige, sørgelige billeder.

Milan spillede i dag en træningskamp mod fjerdedivisionsklubben, Pro Patria. Efter 25. minutter fik Kevin Prince Boateng nok af modstandernes fans, der var meget racistiske over for ham, men også over for Emanuelson og Niang. Han fik nok, tog bolden op i hænderne og fyrede bolden efter dem, og forlad banen i vrede, og resten af Milan-holdet fulgte efter.

I mine øjne, den rigtige reaktion. Det er simpelthen utrolig, at der findes sådanne primitive tåber. Jeg ved godt, at der er en del racisme over for mørkglødede mennesker i Italien, men det burde altså forhelvede ikke være muligt, at de hjernedøde mennesker fik lov til at se fodbold. Ødelægger alt.
Jeg gad godt det skete i en rigtig kamp, og ikke en ligegyldig venskabskamp mod et 4. divisionshold. Det store problem er jo, at hvis det var en rigtig kamp, så ville Boateng spille videre. Det ville efter min mening have langt større effekt imod racisme hvis det skete i en storkamp som ACM-Inter eller whatever.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Eto'o gjorde det i en Liga-kamp... fik ikke den store betydning efterfølgende. De fleste har glemt det. Jeg tror at det er en kort reaktion man frembringer hvis man forlader banen, er ikke en langsigtet løsning på problemet. Det vil blot more den "gruppering" mere, og de vil gøre det gang på gang, så længe de kan komme ind til en kamp.
Allez...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Jamial »

emo skrev:Eto'o gjorde det i en Liga-kamp... fik ikke den store betydning efterfølgende. De fleste har glemt det. Jeg tror at det er en kort reaktion man frembringer hvis man forlader banen, er ikke en langsigtet løsning på problemet. Det vil blot more den "gruppering" mere, og de vil gøre det gang på gang, så længe de kan komme ind til en kamp.
Også hvis et helt ACM hold forlod banen i et topopgør på inters hjemmebane, hvorefter inter bliver taberdømt? Det er hvad jeg ønsker sker. :p

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Hvis det var tilfældet tror jeg mere at ACM ville blive taber dømt. :grin:
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Serie A tråden

Indlæg af abx »

Pato 15 mio . Solgt til corinth. Fandme småpenge for sådan et navn. Alene Trøjesalg ville tjene det tilbage på 2 sæsoner lol
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Siempre Barca »

abx skrev:Pato 15 mio . Solgt til corinth. Fandme småpenge for sådan et navn. Alene Trøjesalg ville tjene det tilbage på 2 sæsoner lol
Corinthians har også hentet Bayer Leverkusens Renato Augusto til 3.5 millioner euro. Renato's situation minder meget om Pato's - begge med en forfærdelig skadehistorisk, men en fremragende topform.

Pato får iøvrigt 40% af beløbet af den overgangssum, den næste klub køber ham for.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Spørgsmålet er så om han nogensinde kommer videre. Jeg har altid håbet at se ham i Barcelona, han er virkelig en vidunderlig spiller...

Anyway, så har Inter lige hentet Tommaso Rocchi i Lazio.... Moratti har tabt hatten, tror jeg.
Så skal Juve bare lige hente Llorente, så ville det da være en dejlig start på weekenden!

Og apropos Milan, så har de udtalt, at de også vil forlade banen hvis det var CL eller Serie A.. Vanvittig dum udtalelse. Hvad tror de selv der vil ske næste gang de spiller? Tumper.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Sv: Serie A tråden

Indlæg af Jamial »

emo skrev:Hvis det var tilfældet tror jeg mere at ACM ville blive taber dømt. :grin:
Ja, men det er lidt sørgeligt, ikke?

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Siempre Barca »

zqa skrev:
Og apropos Milan, så har de udtalt, at de også vil forlade banen hvis det var CL eller Serie A.. Vanvittig dum udtalelse. Hvad tror de selv der vil ske næste gang de spiller? Tumper.
Udtalelsen kom fra 17-årig Mbaye Niang. Mere skal der ikke lægges i det.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Silvio kom også med den i dag, hvis man skal tro medierne...
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Siempre Barca skrev:
zqa skrev:
Og apropos Milan, så har de udtalt, at de også vil forlade banen hvis det var CL eller Serie A.. Vanvittig dum udtalelse. Hvad tror de selv der vil ske næste gang de spiller? Tumper.
Udtalelsen kom fra 17-årig Mbaye Niang. Mere skal der ikke lægges i det.
emo skrev:Silvio kom også med den i dag, hvis man skal tro medierne...
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Jamial »

zqa skrev:Spørgsmålet er så om han nogensinde kommer videre. Jeg har altid håbet at se ham i Barcelona, han er virkelig en vidunderlig spiller...

Anyway, så har Inter lige hentet Tommaso Rocchi i Lazio.... Moratti har tabt hatten, tror jeg.
Så skal Juve bare lige hente Llorente, så ville det da være en dejlig start på weekenden!

Og apropos Milan, så har de udtalt, at de også vil forlade banen hvis det var CL eller Serie A.. Vanvittig dum udtalelse. Hvad tror de selv der vil ske næste gang de spiller? Tumper.
Jeg er stadig 100% uenig. Det er den eneste vej frem. Man må vel gå udfra, at tilskuerne er der for at se fodbold, hvadend de også vil lege racister samtidig. Hvis den klub hvis fans gør det bliver taberdømt skulle sådan noget ske, så ville det forhåbentlig have en effekt. Der er snart sagt ikke mange andre løsninger.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Ville det så ikke gøre at mange random fans ville komme til, opføre sig dumt, for at få en klub taber-dømt. Det er en regel der aldrig vil virke efter hensigten.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Det er bare en sindssyg situation at komme ud i, at man skal taberdømmes fordi der måske står 60 tilskuere, ud af 35.000, der er racister, eller måske bare gør det for netop denne reaktion fra Boateng og co..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Elbarca »

zqa tror du også du ville have den mening hvis du selv var sort?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster