Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:Det sociale liv? Vi snakker ikke et hold, der skal fungere i praksis - blot de bedste spillere på hver position.
Det er måske en faktor nogen har i overvejelserne, det ved du ikke nååået om !
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Quaresma »

Smagssag, men de er efter min mening ikke på Ronaldo, Messi, Iniesta-niveau.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Mit hold bliver formentlig dette:

------------------------------ Gianluigi Buffon ---------------------------------
----- Philipp Lahm ---- Vincent Kompany ------ Jordi Alba ---------
- Andrés Iniesta - Andrea Pirlo - Xavi Hernández - Mesut Özil -
--------- Lionel Messi - Radamel Falcao - Cristiano Ronaldo --------

Ibrahimovic og van Persie er meget tæt på at slå Falcao. De kan måske stadig nå det. Yaya Touré eller David Silva er heller ikke langt fra holdet i stedet for Xavi eller Özil, mens Sergio Ramos og Pepe presser Lahm.

Jeg synes for øvrigt, at udvalget af forsvarsspillere er lidt skidt. Filipe Luis, Piszczek og Chiellini kunne sagtens være på den der liste i stedet for Cole, Ivanovic og Pique.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Valgte således; Iker - Kompany, Alba, Ramos - Xavi, Iniesta, Pirlo, Özil - Ronaldo, Falcao y Messi.. Killer!
Casillas? Det er da ikke mange uger siden, at vi alle var enige om, at han var faldet i niveau.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af JonasV »

Flax_Generous skrev: ------------------------------ Gianluigi Buffon ---------------------------------
----- Philipp Lahm ---- Vincent Kompany ------ Jordi Alba ---------
- Andrés Iniesta - Andrea Pirlo - Xavi Hernández - Mesut Özil -
--------- Lionel Messi - Radamel Falcao - Cristiano Ronaldo --------
Samme jeg endte med. Overvejede at være unfair og smide alle tilgængelige Barça-spillere på, men samvittigheden fik forpurret det. Det er trods alt jul.

BarçaDK

Re: Awards-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Både Casillas og Valdés har været voldsomt ustabile denne sæson. De har dummet sig, men de har også leveret topklasse præstationer.

I øvrigt irriterer det mig, hvor få der vil anerkende, at Valdés var en outstanding keeper i 2010 og 2011.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af JonasV »

Mht. Valdés, er det lidt ligesom det, med Busquets og Ronaldo der filmer - selv om de har forbedret sig mærkbart, klæber det blakkede image til dem som et irriterende stykke tyggegummi under skoen.
Valdés har en kæmpe andel i vores succeser de senere år, hvor han har reddet os utallige gange og i nu og da har været den direkte årsag til pointhøst.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Manglen på Chiellini frustrerer mig ret meget.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Manglen på Chiellini frustrerer mig ret meget.
Turde ikke selv skrive det. Var bange for at blive slagtet, og ende med at lave et blog indlæg på bold.dk. Godt at du gjorde det.

Den italianske liga (Juve) har sq nemt ved at blive overset, ikke så prominent længere, de færreste følger åbenbart Serie A.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Storken »

Mit bud:
Neuer

Lahm - Hummels - Thiago Silva - Alba

Pirlo - Xavi - Iniesta

Aguero - Messi - Ronaldo


Begrundelse:
Neuer - Han er kort sagt verdens bedste målmand. Han er et fysisk pragteksemplar, fordeler boldene godt og er vanvittig på stregen.

Lahm - Han er en komplet spiller, der fungerer i begge sider. Han er rigtig god defensivt og deltager fint i det fremadrettede spil.

Hummels - Det største forsvarstalent i fodbold. Han er indbegrebet af en moderne midterforsvarer. Han er intelligent, god med fødderne og forsvarer generelt glimrende. Det sidste er ofte et mangel blandt moderne forsvarsspillere.

Thiago Silva - Verdens bedste midterforsvarer. Han er intelligent, god med fødderne, god med hovedet og placerer sig altid rigtigt.

Alba - Han er en offensiv wing der kan forsvare. Det er et sjældent syn nu om dage, hvor alt helst skal være brasiliansk. Hans hurtighed gør ham samtidig til en stor trussel fremadrettet.

Xavi - Verdens bedste midtbanegeneral. Han styrer kampene med sine afleveringer og erobringer. Xavi har en magisk evne der gør ham i stand til at kontrollere selv de største kampe.

Pirlo - Hans afleveringer i dybden er en fryd og er generelt rigtig produktiv med bolden.

Iniesta - Min yndlings-spiler, no need to say more

Aguero - Han har en fantastisk boldkontrol og er i stand til at skabe noget ud af ingenting. Er samtidig utrolig farlig, når han får chancen foran mål.

Messi - Verdens bedste fodboldspiller

Ronaldo - Den komplette spiller der besidder alle de offensive kvaliteter.

Midtbanen er måske ikke så balanceret, men Xavi, Iniesta og Pirlo var uden tvivl de tre bedste midtbanespillere i det forgangne år. Aguero var måske ikke blandt de aller bedste i 2012, men han er ekstremt god til at gøre sine medspillere bedre. Det er en evne man ikke skal undervurdere.

Mvh
Anders

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af rummenigge »

Meget enig med diverse. Jeg mener Pique er foran Hummels pga at han var enorm til EM og fordi jeg har farvede briller. Ramos er foran Kompany og T. Silva. Terry kunne også komme på i stedet for Pique men han viste *kun* flaget under CHL.

Casillas er langtfra årets hold IMO. Neuer er dog em mulehår foran Buffon synes jeg (tyskeren er for vild). Özil på årets hold med dét bundniveau?! Nej nej. Alves har skuffet i år, ellers er han svær at undgå på højrebacken, men Lahm har klart været bedst. Ronaldo har haft sin bedste sæson/år så derfor skal han selvfølgelig på.

Neuer
Lahm - Pique- Ramos - Alba
Pirlo (Busi er dog den bedste på denne her posi)
Xavi - Iniesta
Falcao - Messi - Ronaldo
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af # 23 »

Messi1987 skrev:
# 23 skrev:Er folk for fulde eller for meget hater, siden Ronaldo ikke er med på Jeres hold? Man kan ikke komme uden om den mand. Utroligt.
Men kan heller ikke komme uden om Zlatan og Falcao ;-)
Nu er det bare dumt det her.

Ronaldo scorede 60 mål i sidste sæson, har scoret i seks kampe i træk mod Barcelona, var en altafgørende figur i Reals sejrskampagne sidste sæson i ligaen, hvor han scorede det afgørende mål på Camp Nou, der endegyldigt sat en streg under deres mesterskab, samtidig med, han scorede 10 mål i 10 kampe i Champions League. Ligeledes bidrog han en del til Portugals semifinal plads i EM.

Jeg ved godt, at man ikke kan lide manden herinde, det er helt i orden, men det er dårlig stil, at man lader ens hate på manden overskygge hans præstationer. Mig bekendt spillede Falcao ikke i Champions League i sidste sæson, og Zlatan var hellere ikke så overskyggende i CL-kampagnen som Ronaldo.

Så hvis du skal konkurrere nogle, så er det Falcao vs Zlatan, og ikke Ronaldo mod de to. Iniesta, Messi og Ronaldo er indiskutable på ethvert hold. Alt andet er folk, der bare vil være på tværs. Især når Ronaldo sidste sæson havde en finger med i de vigtige kampe og scorede utallige mål.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af # 23 »

Mit hold

Casillas
Ramos - Kompany - Hummels - Lahm
Busquets
Xavi - Iniesta
Messi - Falcao - Ronaldo
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Madbassen »

# 23 skrev:Mit hold

Casillas
Ramos - Kompany - Hummels - Lahm
Busquets
Xavi - Iniesta
Messi - Falcao - Ronaldo
Den bliver sgu svær med Busquets. Han er ikke nomineret ;)
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:
Messi1987 skrev:
# 23 skrev:Er folk for fulde eller for meget hater, siden Ronaldo ikke er med på Jeres hold? Man kan ikke komme uden om den mand. Utroligt.
Men kan heller ikke komme uden om Zlatan og Falcao ;-)
Nu er det bare dumt det her.

Ronaldo scorede 60 mål i sidste sæson, har scoret i seks kampe i træk mod Barcelona, var en altafgørende figur i Reals sejrskampagne sidste sæson i ligaen, hvor han scorede det afgørende mål på Camp Nou, der endegyldigt sat en streg under deres mesterskab, samtidig med, han scorede 10 mål i 10 kampe i Champions League. Ligeledes bidrog han en del til Portugals semifinal plads i EM.

Jeg ved godt, at man ikke kan lide manden herinde, det er helt i orden, men det er dårlig stil, at man lader ens hate på manden overskygge hans præstationer. Mig bekendt spillede Falcao ikke i Champions League i sidste sæson, og Zlatan var hellere ikke så overskyggende i CL-kampagnen som Ronaldo.

Så hvis du skal konkurrere nogle, så er det Falcao vs Zlatan, og ikke Ronaldo mod de to. Iniesta, Messi og Ronaldo er indiskutable på ethvert hold. Alt andet er folk, der bare vil være på tværs. Især når Ronaldo sidste sæson havde en finger med i de vigtige kampe og scorede utallige mål.
Hold nu op med at køre dig op pga det. Folk vælger med forskellige kriteria for øje. Fair nok at man ikke er enig eller har forståelse.

Der er vel heller ikke noget galt med at mene at en skadesfri Barca startellever inkl Abidal var det bedste hold, fordi man ikke kan forestille sig et hold med en bedre forståelse, kemi og teknik. Cron ville jo f.eks. ikke kunne indgå i Barcas pasningsspil, men vil mere sandsynligt ligne et fremmedelegme som Zlatan gjorde det. Surt at denne ellerver ikke fik mulighed for at bevise det eller måske ikke var helt så sultne efter endnu en CHL ;-)

Valdes
Alves-Pique-Puyi-Abi
Busi
Xavi-Iniesta
Pedro-Messi-Villa

...men baseret på titler og individuel form, så har er mit hold sat i indlægget længere oppe. Havde jeg været manager med frit valg, så ville jeg tilgengæld købe Barcas trup (more or less) og krydre med de mest lysende talenter.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster