Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Det er en anspændt situation, det er knald eller fald for dem, klart at man så vil bruge alle de ressourcer man har. Havde måske set anderledes ud hvis City var klart foran.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Det er en anspændt situation, det er knald eller fald for dem, klart at man så vil bruge alle de ressourcer man har. Havde måske set anderledes ud hvis City var klart foran.
Det er da ligemeget, hvordan ligatabellen ser ud? Når en træner går ud og siger for anden gang, at en spiller ikke er velkommen mere for så at tage ham tilbage, det viser da elendige lederegenskaber og viser bare, hvor desperat han er?

Jeg ville som City-fan føle mig ufattelig dum, når en træner hele tiden skifter mening.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

# 23 skrev: Jeg ville som City-fan føle mig ufattelig dum, når en træner hele tiden skifter mening.
Ja. Men hvis hans skiftende meninger ender med at give PrL-titlen så ville jeg ikke føle mig så dum igen.

Desperat, ja, er han vel fordi det ikke kører med Dzeko offensivt. Nu vil jeg være den hvide Viera, Scholes ;-) :glad: :grin:
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
# 23 skrev: Jeg ville som City-fan føle mig ufattelig dum, når en træner hele tiden skifter mening.
Ja. Men hvis hans skiftende meninger ender med at give PrL-titlen så ville jeg ikke føle mig så dum igen.

Desperat, ja, er han vel fordi det ikke kører med Dzeko offensivt. Nu vil jeg være den hvide Viera, Scholes ;-) :glad: :grin:
Jeg ville stadig føle mig dum. Det er utroligt så stor en hang, han har til at køre alt ud i pressen, den kære Mancini og ikke køre sagerne internt i klubben.

Jeg synes, det er så lavt, at man kan udelukke en for at tage ham med igen. Især når Tevez havde nægtet at blive skiftet ind. Det så klamt.

De to tilbagevenden viser bare, at de er større end klubben, og det burde ikke være muligt. Ingen er større end klubben, ingen!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Nårh, folkens. Synes folk herinde stadig, at Mancini er en god træner? Manden har netop lige sagt, at der er stor sandsynlighed for, at Balotelli vil spille mod United.

- Var det ikke Mancini, der klart og tydeligt sagde, at Tevez aldrig ville spille igen?
- Var det ikke Mancini, der klart og tydeligt sagde, at Balotelli aldrig ville spille igen?

Guess what. De spiller begge nu.
Når sæsonen spidser til, så ville det være dumt ikke at bruge to så dygtige spillere. Tevez har jo været helt ude af kontrol, men hvis han oprigtigt har fortrudt hans ageren og kommet med en uforbeholden undskyldning, så er Mancini vel en idiot, hvis ikke han tager ham ind igen.

Balotelli er en gåde. Jeg ved ikke, hvad det er, Mancini ser i ham, men Balotelli retter i hvert fald ikke ind foreløbigt. Men det kan jo også være, at han ryger til sommer.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Tillykke til The Saints - to år i træk med oprykning i et så stærkt felt som Championship er imponerende. Glæder mig til at opleve St. Mary's Stadium i tv.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Thiago

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Thiago »

Slap af Suarez!! ;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Nårh, folkens. Synes folk herinde stadig, at Mancini er en god træner? Manden har netop lige sagt, at der er stor sandsynlighed for, at Balotelli vil spille mod United.

- Var det ikke Mancini, der klart og tydeligt sagde, at Tevez aldrig ville spille igen?
- Var det ikke Mancini, der klart og tydeligt sagde, at Balotelli aldrig ville spille igen?

Guess what. De spiller begge nu.

Kæft han er en tøs af en leder, der ikke kan stå ved sine ord.
Hvordan gør det ham til en dårlig træner, at lade to dygtige spillere spille årets vigtigste kamp?.. Nu er der jo ingen herinde, som aner hvad der sker bag kulissen. Mon ikke der er nogle tråde som er blevet redt ud.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... gland-snub

Ha Ha fryd of Arry, efter at han blev sat i forbindelse med England jobbet, og alle tog det for givet, at han var den næste landstræner, nok også Arry selv, så er Spurs nærmest gået i stå. Fra at være en sikker nummer 3 og på et tidspunkt reelt kæmpede med om mesterskabet, er de nu i fare for at misse C.L givende 4. plads. Jeg tror ikke det er en tilfældighed, at det er gået ned for dem, efter at han blev sat i forbindelse med jobbet.

Der er vidst også flere Spurs spillere, som efter sigende har klaget over ham til Spurs Chairman Levy. Spurs skulle efter sigende have droppet tanken om at forlænge med ham, uanset hvad og vil heller have Rodgers (Swansea) manager som klubbens næste manager. Nu håber Arry på at få en ny kontrakt hos Spurs. Det kunne være så fryd, hvis de fyrer Arry og ansætter Rodgers, jeg synes han har været meget uprofessionel i denne periode.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Så har Arrsenal fået sig en ny spiller...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Så har Arrsenal fået sig en ny spiller...
Godt køb, helt klart en spændende spiller og for engangs skyld et køb af en etableret stjerne fra Wenger side. Måske er der nye tider på vej i Arsenal?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

emo skrev:Så har Arrsenal fået sig en ny spiller...
Endelig en kvalitetsspiller til Arsenal.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Lad os lige vente med at betegne ham som kvalitetsspiller, når manden failede i en klub, hvor der er noget på spil. Lad os lige se, om han formår at overføre sit landsholdsspil til klubfodbold.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarcaRJ »

En rigtig god spiller de har fået sig der..De sender bare van Persie til barcelona :glad:
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

BarcaRJ skrev:En rigtig god spiller de har fået sig der..De sender bare van Persie til barcelona :glad:
RVP Til barcelona? NEJ TAK! Hvad sker der for Barca "fans" disse dage?! Ifølge afstemningen vil de også have Bale frem for Alba - det er mig en gåde hvorfor de vil have Bale frem for Alba !!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster