Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

zqa skrev::eek:

Hvad ville der i så fald kunne ske? Det ville være den bedste, hårdeste og mest sure klud at smide i ansigtet på Mourinho, efter alt det lort han har sagt om os og dommerne.
Inter bliver frataget titlen og der bliver ikke fundet nogen vinder det år - så vi har rent faktisk vundet den to år i træk ;) :D
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Efter bogen burde en tvivlsom offside være til fordel for angriberen, og det må man sige at den var i den kamp. Om det er den kamp han er mistænkt for, eller andre, dunno, men hvis det kun er på baggrund af det mål, kunne dommeren godt have en god sag, hvor han kan dække sig ind under at angriberen burde få en fordel.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Efter bogen burde en tvivlsom offside være til fordel for angriberen, og det må man sige at den var i den kamp. Om det er den kamp han er mistænkt for, eller andre, dunno, men hvis det kun er på baggrund af det mål, kunne dommeren godt have en god sag, hvor han kan dække sig ind under at angriberen burde få en fordel.
Men hvis det nu bliver bevist at han har taget imod bestikkelse, så kan han ikke rigtig forsvare sig.
Hvis man finder konkrete beviser.

Det sker dog ikke, det tror jeg ikke på, men det kunne da være ualmindelig sjovt hvis fodboldens største hyklers hold bliver taget for bestikkelse, når han selv beskylder alt og alle for korruption, snyd og bedrag.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Det vil slet ikke undre mig at Inter på et tidspunkt tages i bedrag, det ligger kun og venter. Er beskyldningen forbundet med netop kampen i Milano, eller er det bare med ham linjedommeren sårn generelt?
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Det vil slet ikke undre mig at Inter på et tidspunkt tages i bedrag, det ligger kun og venter. Er beskyldningen forbundet med netop kampen i Milano, eller er det bare med ham linjedommeren sårn generelt?
Jeg vil heller ikke blive overrasket, jeg var f.eks. meget overrasket over at de slap fri i Calciopoli. Jge ved det faktisk ikke, det kan godt være det slet ikke er den kamp, der efterforskes. Jeg hvad heller ikke, hvor troværdigt dette rygte eller statement er, men hvis det passer, så tænker jeg at man må have en rigtig god sag. Altså, det er jo ikke hver dag, at en dommer eller linjedommer undersøges for korruption og snyd, det er rimelig alvorlige beskyldninger, og jeg tror der skal mere end at han er portugiser, han dømmer et hold som er trænet af en portugiser og han dømmer et tvivlsomt offside mål. Var det ikke også ham, der også straffe til Dani ( i samarbejde med dommeren?).

Nu ved jeg som sagt ikke, hvad denne sag handler om, eller hvad deres beviser er, men som sagt, mon ikke de har lidt stærkere beviser en et tvivlsomt offisde mål.

Spørgsmålet er, hvis han bliver dømt, og selvom det ikke er på baggrund af Inter kampen, så kan man da ikke undgå at der vil blive stillet spørgsmålstegn ved Inter sejr, netop fordi han overser et offside mål, plus med tanke på hvor meget oversætteren ellers har brokket sig over dommerne og beskyldt os for snyd.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at Bayern bliver kørt over på Bernabeu, derfor skal de lave mindst 3 mål imorgen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Det er i øvrigt første kamp, hvor Real for alvor møder modstand. Deres forrige modstandere, Lyon, Ajax og Dinamo Zagreb i gruppespillet, CSKA Moskva i ottendedels finalen, og APOEL i kvartfinale, har jo ikke været noget helt vildt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Ja det er helt utroligt at de har undgået de store hold helt til semifinalen.
Jeg krydser alt hvad der kan krydses og ser kampen sammen med min far som er Bayern fan :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Den mand kan altså komme med de dummeste udtalelser :grin:

http://www.sporten.dk/fodbold/mourinho- ... e-dommerne

Altid dommerne han fokuserer på, men at han siger de altid hjælper dommerne stille og roligt, arhhhh :glad:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jo, jo - stille og roligt ved verbalt at overfalde dem i en parkeringskælder. Et verbalt overfald er vel indbegrebet af 'stille og roligt'?

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Champions league

Indlæg af Valdééés »

Blaugrana92 skrev:Jo, jo - stille og roligt ved verbalt at overfalde dem i en parkeringskælder. Et verbalt overfald er vel indbegrebet af 'stille og roligt'?
Well, hvis alternativet er at stikke en finger i øjet på dem, så helt klart JA! :razz:
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

Er jeg den eneste, der i dag, har haft et meget ustabilt signal på TV3+?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Nej.. Uendeligt irriterende!!!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Madbassen skrev:Er jeg den eneste, der i dag, har haft et meget ustabilt signal på TV3+?
Hvis du har Yousee så er du ikke alene, er vi rigtigt mange der stadig har og haft i løbet af dagen.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Fucking YouSee.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster