Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

kklaus skrev:
# 23 skrev:
kklaus skrev:
# 23 skrev: Jeg håber, at Falk skifter til FCN. Den direkte kvalifikation til CL for Superligaens første plads ville være totalt gavnligt for ham, hvis han skiftede der og spillede der 2 års tid og skifter til en større klub bagefter..
Fixed.


Men ja, det ser bestemt spændende ud!
Problemet med FCN er, at så snart de er ved at danne noget, sælger de jo holdet. FCK er på det her punkt lidt mere stabiliserende. Derfor ser jeg helst, for dansk fodbolds skyld, at Falk skifter til FCK, hvis han vil udvikle sig mere inden for DK. OB er simpelthen for sejlende.

Jeg tror nu i sidste ende, at FCK vinder ligaen i år, men det er dejligt ats e, at FCN såiller så godt. Jeg sagde altid i sin tid, at så snart den senile nar fra Wieghorst forlod klubben, ville det stige i rækkerne. Jeg burde være filosof!
Det tror jeg også du har helt ret i - jeg kan bare langt bedre lide FCN end FCK :-)
Selvom FCK nok er det bedste bud på dansk "succes" i europæisk sammenhæng, så håber jeg nu stadig, at FCN nupper titlen i år.
Helt enig, jeg kan også bedre lide FCN, selvom jeg hadede Wieghorst helt ind til huden for han er så hjernelam.

Men for karrierens skyld er FCK det bedste valg i Danmark. Det er her, man får flest udfordringer og tilnærmer sig det, hvad man kan forvente sig, hvis man skifter til en af de større ligaer.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

# 23 skrev: Jamen Lucas Andersen er jo en kantspiller, der er hurtig og udfordrer.
Okay, der så jeg ham så mere som en central midt, offensiv midt, men central og ikke en udpræget kantspiller, kan skyldes at jeg ikke følger AAB nok at jeg ikke ved så meget om ham.

Men DK skal hellere ikke spille med kantspillere imo, de skal spille med typer som Dehli som du også nævner, en der trækker ind i banen, men samtidigt kan holde bredden.
# 23 skrev:Emil Larsen? Det er nu rigtigt, han viser flotte takter, men af hvad jeg har set, kan jeg ikke se det europæiske talent i ham.
Han har ikke de bedste forudsætninger i Lyngby, meget af det skal komme alene fra ham. Havde meget gerne set ham i Odense, hvor han kunne præge den ene kant, og så rykke ind i banen som han er god til. Han har klassen til suppen og har klassen til at spille for de bedste hold i suppen, imo. Nu må vi se, håber at han kommer til en klub hvor han har frihed samtidigt med at han få den spilletid han skal have for at udvikle sig bedst.

Hvad angår Fisher, han går amok, men lad os se hvad han kan på et bedre hold og der hvor det gælder. Håber at han få lidt kampe for førsteholdet, men aner ikke hvor højt oppe i hierarkiet han er i Ajax.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
# 23 skrev: Jamen Lucas Andersen er jo en kantspiller, der er hurtig og udfordrer.
Okay, der så jeg ham så mere som en central midt, offensiv midt, men central og ikke en udpræget kantspiller, kan skyldes at jeg ikke følger AAB nok at jeg ikke ved så meget om ham.

Men DK skal hellere ikke spille med kantspillere imo, de skal spille med typer som Dehli som du også nævner, en der trækker ind i banen, men samtidigt kan holde bredden.
# 23 skrev:Emil Larsen? Det er nu rigtigt, han viser flotte takter, men af hvad jeg har set, kan jeg ikke se det europæiske talent i ham.
Han har ikke de bedste forudsætninger i Lyngby, meget af det skal komme alene fra ham. Havde meget gerne set ham i Odense, hvor han kunne præge den ene kant, og så rykke ind i banen som han er god til. Han har klassen til suppen og har klassen til at spille for de bedste hold i suppen, imo. Nu må vi se, håber at han kommer til en klub hvor han har frihed samtidigt med at han få den spilletid han skal have for at udvikle sig bedst.

Hvad angår Fisher, han går amok, men lad os se hvad han kan på et bedre hold og der hvor det gælder. Håber at han få lidt kampe for førsteholdet, men aner ikke hvor højt oppe i hierarkiet han er i Ajax.
Netop derfor jeg ønsker Eriksen og Andersen på kanten. Eriksen kan begge veje, både udenom og indenom og kan snildt bytte med Fischer og Falk, så der bliver uforudsigelighed.

Men noget helt andet er, at jeg tror på en meget lys fremtid. Jeg så U-17-holdet til VM i sommers med Fischer, Nørgaard, Lucas Andersen og Kenneth Zohore. Det var tekniske dygtige spillere, som værdsatte boldbesiddelse, teknik og flair, og hvis de træffer de rigtige valg med klubvalg i fremtiden, så får Danmark nogle knalddygtige spillere om nogle år.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Siempre Barca »

Spanien forlænger med Vicente Del Bosque frem til sommeren 2014, hvor VM i Brasilien spilles.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kubala »

Det er godt for det spanske landshold, for Del Bosque er efter min mening en yderst dygtig træner. Jeg forstå heller ikke helt, hvad der gik galt i de hvides ledelse, da man i sin tid valgte at kassere ham, for han var også fremragende for dem. Manden har klasse, i forhold til en vis herre, som står i spidsen for dem i dag.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Siempre Barca »

Er det korrekt, at det er Storbritanien, der stiller op i OL i fodbold - og ikke kun England? Wales, Skotland, England osv. i et hold.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af zqa »

Jeps. Ryan Giggs er bl.a. i spil til en plads.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, Storbritannien stiller med ét hold. Det bliver 15 spillere under 23 år og tre spillere over 23. Beckham er vist ret sikker på at komme med, men ellers er der ikke noget afgjort endnu. Men mon ikke Giggs, Bale, Ramsey og Evans deltager samt de unge englændere som ikke kommer med til EM (Gibbs, Oxlade, McEachran, Sinclair, Welbeck, Cleverley, Jones, Smalling, Walker, Sturridge, osv.).

Det bliver en interessant turnering. Udover briternes spændende spillere, så deltager De Gea, Montoya, Busquets, Romeu, Cuenca, Tello, Isco, Muniain, Shaqiri, Rafael, Ganso, Pato og Neymar nok også. Og så er der alle de ældre spillere, som er på tale, f.eks. Chicharito, Thiago Silva, Daniel Alves, Ronaldinho, Forlan og Suarez.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Jeg håber da virkelig at Busquets melder fra, så han ikke både spiller OL og EM.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Flax_Generous »

Busquets har selv udtalt, at han vil vinde OL med Spanien og Guardiola har udtalt, at han får lov. Men det kan vel ændre sig.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Pieyanthikos »

Det kan blive et mareridt for Barca, hvis Busquets er træt ved sæsonstarten. Håber han bliver hjemme og overlader arbejdet til Martinez.

Der er et eller andet ved de her U-turneringer - U21 i DK var også ret underholdende. Jeg skal overvære to kampe til OL; UAE vs. Uruguay og GB vs. Senegal, begge på Old Trafford. Det bliver en fed oplevelse!
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Flax_Generous »

Pieyanthikos skrev:Der er et eller andet ved de her U-turneringer - U21 i DK var også ret underholdende. Jeg skal overvære to kampe til OL; UAE vs. Uruguay og GB vs. Senegal, begge på Old Trafford. Det bliver en fed oplevelse!
Sejt. Jeg ville sgu gerne se Giggs og Beckham sammen på Old Trafford. :twisted:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Flax_Generous skrev:Busquets har selv udtalt, at han vil vinde OL med Spanien og Guardiola har udtalt, at han får lov. Men det kan vel ændre sig.
Det er meget muligt, men derfor vil det stadig være mest fornuftigt at blive hjemme. Han får lige lovlig lidt sommerferie som det er, hvis man antager, at Spanien ender med at komme i hvert fald til semifinalerne ved EM.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

FA har spurgt Woy, om han har lyst til at være offer for mediernes had.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster