Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Mht. til offsides i Manchester - Benfica-kampen, så er 1-1'eren i hvert fald klar. http://www.caughtoffside.com/2011/11/22 ... hts-video/

En relativ stor offside, desværre. Ved 21 sekunder ses de tydeligt. Men det er fint, jeg fik mit kryds hjem på oddset, så no worries :)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

#23 - jeg forstår godt du er skuffet over at det ikke lige kører for dit hold, men man skal være mere end almindelig fan-blind hvis man har United som favorit eller bare tæt på i en evt. knockout kamp mellem Barca og United.

United's midtbane ville blive voltaget hårdt hvis de mødte Barca med dagens form og ingen skader hos de vigtigste spillere. Hvis jeg var dig ville jeg håbe at United bliver forstærket på midtbanen i det kommende transfervindue eller at flere af de mange gode talenter folder sig ud som en anden Wilshere eller Ramsey eller Thiago.

Du hæfter dig lidt for meget da United lige med det yderste af neglene slog Barca ud i 2008-2009 sæsonen mens de var stærke og Barca var i krise (tabte 4-1 i clasico). I nyere tid har Barca ellers klart haft overtaget rækkende tilbage i 90'erne, og så med den form holdene har idag ja så ser det ikke godt ud i denne sæson for United i CHL med et evt møde...men ja, alt ka ske i fodbold ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

@#23
I skal da nok være glade for, i ikke er kommet i en sværere gruppe :cool:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Det er tankevaekkende, at de engelske hold har problemer. United og Chelski skal er ikke sikre paa videre avancement. City er afhaengige af Villareal, sjovt nok er Arsenal det eneste engelsk hold, som er videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad sker der lige for Valencia i oevrigt?. 7-0 over Genk, det er vildt!. Soldado er ogsaa brandvarm i oejeblikket, manden scorer maal paa samlebaand.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Soldado er rimelig vanvittig! :eek:

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

FUCK VALENCIA SKIDE REAL FANS jeg hader det hold som bare vil have madrid til at vinde mesterskabet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

teemuss skrev:FUCK VALENCIA SKIDE REAL FANS jeg hader det hold som bare vil have madrid til at vinde mesterskabet.
teemuss, jeg tror altsaa ikke Valencia taber til Real med vilje. Hvis der er et hold, som Valencia og Valencias fans hader, saa er det Real. De hader dem virkelig meget!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

spillerne gør squ ikke har set flere valencia spillere før kampen mod madrid være ude og sige real er meget bedre end barca og at de håber real vinder mesterskabet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

teemuss skrev:spillerne gør squ ikke har set flere valencia spillere før kampen mod madrid være ude og sige real er meget bedre end barca og at de håber real vinder mesterskabet.
Really? Det har jeg godt nok ikke, meget overraskende at de siger det, de bliver ikke videre populaere hos deres egne fans. Som sagt, Valencia hader virkelig Real, de har aldrig brudt sig om Real, men hadet er blevet mere intens, efter at Mijatovic i sin tid skiftede til Real fra Valencia.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Syret nok at 13 forskellige nationaliteter nåede at repræsentere Arsenal i går (Polen, Frankrig, Tyskland, Belgien, Brasilien, Cameroun, Spanien, Wales, England, Holland, Elfenbenskysten, Schweiz og Israel).

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rimelig vildt aligevel!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

WHAT THE FOCK HVor jeg glæder mig til næste CHL runde, det bliver til nogen gysere som skal nydes uden at man behøver at være nervøs for Barca:

06-12-2011 20:45 Genk - Bayer Leverkusen #-#
06-12-2011 20:45 Chelsea - Valencia #-#

07-12-2011 20:45 Benfica - Otelul Galati #-#
07-12-2011 20:45 Basel - Manchester United #-#

07-12-2011 20:45 Manchester City - Bayern München #-#
07-12-2011 20:45 Villarreal - Napoli #-#

Det er tre mega skalpe som er på spil. Ja hvis resultaterne flasker sig uheldigt så er der dømt Euroleague for de tre giganter! Det er ærgeligt at miste United i gruppespillet, men Basel på udebane er ikke nemme selvom jeg tror ManU vinder klart.

Hvis City og Chelsea ikke gik videre ville jeg ikke ligefrem græde, dog har jeg sympati for begge holds trænere så et lidt ambivalent forhold man har her.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Syret nok at 13 forskellige nationaliteter nåede at repræsentere Arsenal i går (Polen, Frankrig, Tyskland, Belgien, Brasilien, Cameroun, Spanien, Wales, England, Holland, Elfenbenskysten, Schweiz og Israel).
Hvor er det ærgerligt de ikke satte Chamakh eller Ahsravin ind i stedet for Diaby :roll:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Hvor er det ærgerligt de ikke satte Chamakh eller Ahsravin ind i stedet for Diaby :roll:
Meget!

Ja, det bliver vanvittigt spændende i næste runde. Det ville selvfølgelig være en skam hvis de tre store røg ud allerede nu - for spændingens skyld - men Napoli er bare så awesome! Og Bayern! Og Valencia! Og Leverkusen! United føler jeg mig ret overbevist om nok skal klare den, men Chelsea er jeg godt nok noget mere usikker på, og det er ligefør jeg ville blive decideret overrasket hvis City kommer videre. Dels kan jeg overhovedet ikke forestille mig Napoli snuble mod Villarreal, der mildest talt ikke er for godt kørende, og dels virker Bayern bare så stærke, at jeg tror de slår City.

Det er i øvrigt sygt at APOEL er ubesejrede i en gruppe bestående af tre hold der indenfor de sidste 4 sæsoner alle har vundet Europa League. Fra anden kvalifikationsrunde til ottendedelsfinalerne. Noget af et eventyr Aítlon og Co. har været ude på.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 82 gæster