Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:Plus Nani. Noget nær ustoppelig i dag. Det er sjældent man ser Ashley Cole blive leget med på den måde.
Ja Nani var rigtig god, nærmest ustyrlig. Nu skal han bare oppe sit bundniveau så er han godt på vej.
Det er ikke helt sandt, at Nanis bundniveau er stadig katastrofalt lavt. Han er selvfølgelig ikke verdensklasse i hver kamp - det er kun overmennesker som Messi, Xavi og Ronaldo, som er det - men set over hele sidste sæson var Nani alligevel Uniteds bedste spiller, og efter min mening den bedste kantspiller i hele Premier League.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af rummenigge »

FCBarcelonaChr skrev:Så har man hørt det med:
http://www.bold.dk/nyt/Mancini-savner-b ... -midtbanen
Lool god humor fra Mancini som jeg i øvrigt godt kan lide manden har spenderet 2 milliarder på 1½ år og endnu er dybden på midtbanen ikke nok...og så kommer der lige en udmelding fra Silva som om muligt er lige så meget til grin hvis hvis det er rigtigt citeret af Marca:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... del-bosque
"I don't think that your performances at club level have any effect on whether you play for the national side. I have played at a very high level for my club for a long time, but it's not been enough to earn a starting berth," Silva was quoted as saying by Marca.
Hvis Silva virkelig har sagt det så troede jeg han var mere intelligent. At brokke sig over at han ikke bliver værdsat lige så meget som Xavi og Iniesta er jo lidt til grin. Især når der er en spiller som Fabregas som er i præcis samme situation som Silva og har ventet pænt og bidraget da han fik chancen.

Silva er god men hvis udtalelserne er sande så er han ved at få stjernenykker. Indrømmet han har i denne sæson haft verdensklasse præstationer meeeeen hvis jeg var ham ville jeg mere se mig tilbage og holde øje med ikke at blive overhalet indenom af en hvis Thiago ALCANTARA ;-) Xavi og Ini bør klart være førstevalg på dét landshold og så mener jeg Cesc også burde være det ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Arsenal bagud hjemme mod Shrewsbury i Carling Cuppen...gad vide hvor stærkt de stiller.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Fabianski; Jenkinson, Gibbs, Djourou, Miquel; Oxlade-Chamberlain, Benayoun, Coquelin, Frimpong; Park Chu-Young, Chamakh

Carlos Rexach

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Carlos Rexach »

Hvilket hold holder I med i PL?

Hotnuk

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Hotnuk »

Liverpool.
Sympatisere med Tottenham; en af mine venner er stor fan af dem pga. Modric (han er selv fra Kroatien), så jeg er blevet tvunget til at følge dem :-)
Og følger City pga. Touré, Silva og Agüero.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er ikke fan af nogle hold i Premier League, men jeg følger Manchester City, primært pga. Yaya Toure & Agüero.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Af storholdene kan jeg bedst lide Utd, men har intet imod at grine af dem, hvis de bliver slået af underdogs.

Men udover det: Alle andre end Liverpool, sekundært Chelsea, tertiært Arsenal.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Premier League Tråden

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Jeg kan godt li Tottenham lidt.
Alt andet end City og Chelsea
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

newcastle og qpr

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Siempre Barca »

Arsenal. Jeg har holdt med dem siden Vieira-Henry tiden. Jeg følger holdet rimelig intenst (er medlem af ArsenalDebat, følger deres twitter-profil og ser mere end halvdelen af deres kampe).

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Uha. Holder ikke rigtigt med nogen. Kan godt lide at se United, Tottenham, Chelsea, City, Liverpool, Arsenal, Newcastle, Stoke, Wolves, Sunderland, WBA, QPR, Wigan, Aston Villa, Swansea, Fulham, Everton, Norwich, Bolton og Blackburn spille.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:Uha. Holder ikke rigtigt med nogen. Kan godt lide at se United, Tottenham, Chelsea, City, Liverpool, Arsenal, Newcastle, Stoke, Wolves, Sunderland, WBA, QPR, Wigan, Aston Villa, Swansea, Fulham, Everton, Norwich, Bolton og Blackburn spille.
Du få så meget 00 til eksamen. Lær at tage stilling, knejt!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha. Jeg har taget stilling - jeg kan ikke lide nogen af holdene. Hvilket vil sige at jeg kan lide alle. :cool:

Hvis jeg dog skal vælge et hold, må det være Newcastle. Ved ikke hvorfor. Har bare altid været lidt glad for dem? Tror muligvis det stammer tilbage fra Shearer-tiden?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Måske Tottenham. Nyder også at se Chelsea og Man City tabe. Ikke at det sker så ofte.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 99 gæster