Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Hader, vi hader, vi hader FCK!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

FCBarcelonaChr skrev:1-3! Godt nok en flot kasse af Fillo!
Ja, det var helt Messi/Villa-agtigt sat ind.

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af BarcaRJ »

fck halvvejs ude af cl i år.. håber virkelig tjekkerne gør arbejdet helt færdigt i prag.. de dårlige undskyldninger fra fck fans og spillere er allerede i fuld gang.. hvilken fryd :D

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:
FCBarcelonaChr skrev:1-3! Godt nok en flot kasse af Fillo!
Ja, det var helt Messi/Villa-agtigt sat ind.
Meget enig. Og en flot lang aflevering og en flot nedtagning.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

OB ... :shock: :o
Hans Henrik Andreasen er og bliver nice!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jeg hader Hans Henrik Andreasen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Godt nok et cock-up af Zapata.

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Ooh Odense, du gør mig så glad.

DonIniesta

Re: Champions league

Indlæg af DonIniesta »

Hvordan er det nu KLEBBEN klarer sig? Hvornaar var det sidste mesterkab? Hvor ligger i nu? Og var det 10-15 aar siden i var i CL sidst?

Mister DK koefficient point paa dette her, saa er der endnu laengere vaek til CL for KLEBBENS vedkommende. Underlig holdning at have, naar i er danskere og det kan gavne KLEBBEN og ligaen som helhed.

Men saadan er det vel, naar FCK har vundet 8 mesterskaber de seneste 11 aar og ser ud til at vinde igen denne saeson og tangere KlEBBENS samlede antal af mesterskaber.

Naar det er sagt, saa var FCK elendige og helt fortjent nederlag. CV har sovet i timen, naar det kommer til truppens planlaegning.

Og dejligt med Lyons 3-1 sejr over Rubin og Wislas 1-0 sejr over Apoel. Dog aergeligt, at Udinese ikke kunne score det vigtige udebanemaal, saa videre avancement ville se lidt bedre ud.

Og imponerende af OB. Dog pinligt af Villarreal.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Hul i DK's koefficienter, FCK (og også Brøndby) skal tabe alle deres kampe.

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

Gislason: Fansene var sindssyge
Det tager jeg som en personlig kompliment, og i lige måde, OB, I var sindssyge - endda uden Utaka! :D

Han siger de er klar over Villarreal stadig er favoritter, men de har en chance. Det tror jeg er den helt rette indstilling, FUCK det ku være awesome, hvis OB kommer i ChL... Tør næsten ikke tænke på det...

DonIniesta

Re: Champions league

Indlæg af DonIniesta »

Tjo, saa laenge jeg bor i DK, saa vil jeg nu gerne have, at ligaen bliver saa god som muligt og det uanset, hvem der saa end maatte skaffe de koefficient-point.

Jeg holder som udgangspunkt med alle hold fra DK, medmindre de moeder Barca og hold fra Italien/Frankrig, som jeg vel og maerke kan lide.

Naar det er sagt, saa har jeg dog stadig svaert ved at se logikken i, at oenske al ulykke til FCK, hvis det kan betyde at ens eget favorit hold formodentlig ikke kommer i CL de naeste 10 aar (FCK vil jo sidde paa magten de naeste par saesoner, som minimum og naeste saeson er de garanteret CL-deltagelse, hvis de vinder mesterskabet denne saeson).

Succes til DK = flere penge = bedre liga = bedre konkurrence = flere europaeiske kampe = flere profiler til ligaen = stoerre chance for at eksempelvis et hold som BIF kan komme i CL og paa den maade udvikle sig sportsligt saa vel som oekonomisk.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Udover at jeg ikke følger Superligaen (AGF knuste mit hjerte for mange, mange år siden), så ligaens standard betyder ikke noget for mig, så vil jeg aldrig ønske noget godt for hverken FCK eller Brøndby, med mindre de spiller mod Fools eller Real Madrid... eller evt. mod Chelsea.

DonIniesta

Re: Champions league

Indlæg af DonIniesta »

Mander skrev:Udover at jeg ikke følger Superligaen (AGF knuste mit hjerte for mange, mange år siden), så ligaens standard betyder ikke noget for mig, så vil jeg aldrig ønske noget godt for hverken FCK eller Brøndby, med mindre de spiller mod Fools eller Real Madrid... eller evt. mod Chelsea.
Hehe. Men er AGF'erne ikke generelt mere tilboejelige til at hade Broendbt fremfor FCK, altsaa sagt paa en anden maade er BIF ikke en stoerre rival? Mindes at have faaet fortalt det af et par AGF'er i sin tid, da vi diskutere FCK/BIF alias KLEBBEN.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Jeg kan personligt ikke lide nogen af klubberne, men har trods alt mest imod Brøndby.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster