Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Gud hvor er vi morgen-friske teemus;)

Alle andre på forum - ligger og snorker og drømmer om Pique og Shakira...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Her er mit bud på resten af CHL

1/4 finaler
Barca - Inter
Man U - Shakhtar d
Rmd - Chelsea
Tottenham - Shalke

1/2 finaler
Barca - Tottenham
Chelsea - Shakthar

Finale
Barca - Chelsea

Vinder... tada! Barca, Barca BAAARRRRRCAA!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Ved ikke hvorfor, men er så sikker på at vi trækker Chelsea eller R. Madrid...vi får altid den hårde vej. Ikke fordi det vælter med lette modstanderne så langt henne i turneringen.

Gad sgu godt se RM mod Chelsea, btw. Får ikke set lodtrækningen direkte, Men bringer normalt også bare jinx.

LuisEnrique

Re: Champions league

Indlæg af LuisEnrique »

Godt at se døgnfluen fck ude af turneringen.. de har intet at gøre i turneringen, såå nu kan de koncentrere sig om den bitte lille lige hjemme i suppen..den har de nok vundet, men alligevel.

Nå, til os.. er jeg den eneste der sidder og håber på at vi trækker schalke 04?? ... mener det er et hold vi burde kunne slå overbevisende over to kampe og så har de vist lige fyret træneren, så måske der er lidt uro i truppen, noget vi evt kunne lukrere på.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Skydefinten skrev:Ved ikke hvorfor, men er så sikker på at vi trækker Chelsea eller R. Madrid...vi får altid den hårde vej. Ikke fordi det vælter med lette modstanderne så langt henne i turneringen.

Gad sgu godt se RM mod Chelsea, btw. Får ikke set lodtrækningen direkte, Men bringer normalt også bare jinx.
Det er noget vrøvl, at Barca altid får den hårde vej.

05/06 - Bremen, Panathinaikos og Udinesse - 1/8 Chelsea - 1/4 Benfica - 1/2 Milan - Finale Arsenal (Barca vandt)

06/07 - Chelsea, Werder, Levski Sofia - 1/8 Liverpool (Liverpool vandt CL)

07/08 - Lyon, Rangers, Stuttgart - 1/8 Celtic - 1/4 Schalke 04 - 1/2 Manchester United (United vandt CL)

08/09 - Shaktar Donetsk, Basel, Sporting - 1/8 Lyon - 1/4 Chelsea - 1/2 Chelsea - Finale Manchester United (Barca win)

09/10 - Inter, Rubin Kazan, Dynamo Kiev - 1/8 Stuttgart - 1/4 Arsenal - 1/2 Inter (Inter vandt CL)

De sidste fem år er Barca røget ud til den senere vinder af CL. De to år Barca vandt har været de klart sværeste. Det er noget vrøvl at Barca trækker værre hold end andre. Og i det hele taget er det lidt ligegyldigt, man skal slå alle for at vinde. Jeg er dyb modstander af ved nederlag, eller dét at ryge ud af CL, skylder skylden på lodtrækningen, fremfor eget spil.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15192
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Sæson 08/09 har vi mødt Bayern i 1/4 og ikke Chelsea :wink:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Alt andet end Real... synes det er på tide de får tæsk af et engelsk hold! Vi skal alligevel møde dem flere gange i april.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Jamial skrev:
Skydefinten skrev:Ved ikke hvorfor, men er så sikker på at vi trækker Chelsea eller R. Madrid...vi får altid den hårde vej. Ikke fordi det vælter med lette modstanderne så langt henne i turneringen.

Gad sgu godt se RM mod Chelsea, btw. Får ikke set lodtrækningen direkte, Men bringer normalt også bare jinx.
Det er noget vrøvl, at Barca altid får den hårde vej.

05/06 - Bremen, Panathinaikos og Udinesse - 1/8 Chelsea - 1/4 Benfica - 1/2 Milan - Finale Arsenal (Barca vandt)

06/07 - Chelsea, Werder, Levski Sofia - 1/8 Liverpool (Liverpool vandt CL)

07/08 - Lyon, Rangers, Stuttgart - 1/8 Celtic - 1/4 Schalke 04 - 1/2 Manchester United (United vandt CL)

08/09 - Shaktar Donetsk, Basel, Sporting - 1/8 Lyon - 1/4 Chelsea - 1/2 Chelsea - Finale Manchester United (Barca win)

09/10 - Inter, Rubin Kazan, Dynamo Kiev - 1/8 Stuttgart - 1/4 Arsenal - 1/2 Inter (Inter vandt CL)

De sidste fem år er Barca røget ud til den senere vinder af CL. De to år Barca vandt har været de klart sværeste. Det er noget vrøvl at Barca trækker værre hold end andre. Og i det hele taget er det lidt ligegyldigt, man skal slå alle for at vinde. Jeg er dyb modstander af ved nederlag, eller dét at ryge ud af CL, skylder skylden på lodtrækningen, fremfor eget spil.
Jamen så fik du da også lige lagt vægt på ordet altid...Jeg mente det nu heller ikke så bogstaveligt, men sjældent at vi får en "let" modstander eller CL-overraskelsen fra en af puljerne - efter gruppespillet...det var DET jeg hentydede til.

Ellers enig i at man skal kunne slå alle for at vinde, men det skader vel ikke at have lidt held i lodtrækningen, eksempelvis i kvartfinalen, hvor vi måske kommer til at undvære flere stamspillere p.g.a skader...ergo vil Schalke være fantastiske at trække - efter min mening.

Ps. Nu flyver jeg til London og drikker mig i hegnet i 3 dage. Pifter Ashley Coles Ferrari, kysser John Terrys kone og pisser op ad Stamford Bridge, nu når jeg er i området.

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

Skydefinten hehe jeg stå op kl5,15 hver dag,tøsen i børnehave og derefter på job,er udpræget a menneske :D

XaviHernandez

Re: Champions league

Indlæg af XaviHernandez »

Jamial skrev:06/07 - Chelsea, Werder, Levski Sofia - 1/8 Liverpool (Liverpool vandt CL)
Arrh, ikke helt. Liverpool nåede finalen og tabte til Milan :wink:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15192
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at det er allerede bestemt at vi trækker Real Madrid imorgen.
Det er guds vilje, guden jeg aldrig har troet på 8)

Iraqi-Culé

Re: Champions league

Indlæg af Iraqi-Culé »

Alt andet end R. Madrid passer mig fint. Vil helst trække United.

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

hehe i er da ikke bange for madrid vel :D lad os gerne tæve dem en gang til

LuisEnrique

Re: Champions league

Indlæg af LuisEnrique »

teemuss skrev:hehe i er da ikke bange for madrid vel :D lad os gerne tæve dem en gang til
det er såmænd ikke frygten der er årsagen, det er mere det at vi i så tilfælde vil have 4 el clasico´s inden for meget kort tid.. det er næsten for meget.

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Det hold jeg helst ser, at vi trækker, er helt klart Manchester United. Jeg synes simpelthen at de har skuffet med den ene destruktive kamp efter den anden, og det er simpelthen så søvndyssende at se på. Det er et klogt, men utrolig kedeligt Manchester United hold.

Lad os endelig trække dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 67 gæster