Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

Utroligt at Milan ikke kunne finde penge til ham, når han nu kostede det samme som Robinho. Der havde jeg nok prioriteret forsvaret over angrebet, Zlatan og Pato in mente. Juve var også interesserede i Bocchetti, men det blev åbenbart ikke til noget så... de foretrak vel lejeaftaler.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Utroligt at Milan ikke kunne finde penge til ham, når han nu kostede det samme som Robinho. Der havde jeg nok prioriteret forsvaret over angrebet, Zlatan og Pato in mente. Juve var også interesserede i Bocchetti, men det blev åbenbart ikke til noget så... de foretrak vel lejeaftaler.
Yderst mærkværdigt. Han kunne ellers have pyntet defensive en del. Nu har Milan i hvert fald forstærket angrebet og målmandsposten i Marco Amelia.

Hvis de lige fik hentet Clichy, Chiellini, og Bosingwa, så tror jeg, at de meget vel kan banke på, hvor det er sjovest.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

# 23 skrev:Når Ronaldinho er det i humør, han var i mod Lecce, så er han IMO stadigvæk den bedste spiller på hele kloden. Iniesta, Ronaldo, Xavi, Messi er IMO et lysår bagud. Den mand er og forbliver magisk.
Så er det ikke det rigtige klip du linker... han laver nogle finter, men intet som de andre ikke også gør og prøver på. Han er fantastisk og rent show-mæssigt er han den bedste når han er i humør. Men at være lysår foran dem du nævner på baggrund af den video du poster er lidt overdrevet, IMO.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
# 23 skrev:Når Ronaldinho er det i humør, han var i mod Lecce, så er han IMO stadigvæk den bedste spiller på hele kloden. Iniesta, Ronaldo, Xavi, Messi er IMO et lysår bagud. Den mand er og forbliver magisk.
Så er det ikke det rigtige klip du linker... han laver nogle finter, men intet som de andre ikke også gør og prøver på. Han er fantastisk og rent show-mæssigt er han den bedste når han er i humør. Men at være lysår foran dem du nævner på baggrund af den video du poster er lidt overdrevet, IMO.
Han kunne alene i kampen mod Lecce have ført assist-listen de næste 20 runder, hvis Pato og co. ikke var mere så sløve i deres afslutninger. Men det er ikke kun mod Lecce, han har vist godt spil. Jeg synes bare, at de ting, han gør, er der ingen i verden, der kan, og for mig er han stadigvæk den bedste aktive fodboldspiller. Det kan jeg sige uden at tvivle det mindste. De andre er efter ham. Hehe.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Rivaldo10

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rivaldo10 »

Ronaldinho var rigtig god mod Lecce, men ligefrem at udråbe ham som the second coming er godt nok useriøst. Det er efterhånden længe siden, at han var "above everyone else" og det var sjovt nok hos Barca. Se nogle videoer/kampe fra den tid 23 også vil du se, at det er vand ved siden af.

Og nå jo, det var Lecce....

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Cassano den klamme grimme dværg.

Wuhu, Quagliarella 3-2!
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

zqa skrev:Cassano den klamme grimme dværg.

Wuhu, Quagliarella 3-2!
Cassano er kongen. Quagliarella er til gengæld kronprinsen. Det ultimative ville naturligvis være en Quagliassano, der spillede for Milan.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rivaldo10 »

Nah, verdens mest dovne angreb i Robinho, Zlatan, Pato og Ronaldinho er bedre :)

Pinlig opvisning mod Cesena. Det må få dem ned på jorden igen.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af # 23 »

Rivaldo10 skrev:Nah, verdens mest dovne angreb i Robinho, Zlatan, Pato og Ronaldinho er bedre :)

Pinlig opvisning mod Cesena. Det må få dem ned på jorden igen.
De lavede bare en Barcelona ;)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af fidanho »

# 23 skrev:
Rivaldo10 skrev:Nah, verdens mest dovne angreb i Robinho, Zlatan, Pato og Ronaldinho er bedre :)

Pinlig opvisning mod Cesena. Det må få dem ned på jorden igen.
De lavede bare en Barcelona ;)
På udebane, ikke på hjemmebane som Barcelona. :oops:
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

# 23 skrev:
Rivaldo10 skrev:Nah, verdens mest dovne angreb i Robinho, Zlatan, Pato og Ronaldinho er bedre :)

Pinlig opvisning mod Cesena. Det må få dem ned på jorden igen.
De lavede bare en Barcelona ;)
Og hvordan klarede dit hold sig efter det 90. minut? ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:
# 23 skrev:
Rivaldo10 skrev:Nah, verdens mest dovne angreb i Robinho, Zlatan, Pato og Ronaldinho er bedre :)

Pinlig opvisning mod Cesena. Det må få dem ned på jorden igen.
De lavede bare en Barcelona ;)
Og hvordan klarede dit hold sig efter det 90. minut? ;)
Rolig nu, Mander. Det var nu en joke. :p

Men de tabte i det mindste ikke. Og heldigvis var det på udebane. Hvis det var sket på Old Trafford, så havde jeg snigmyrdet hele United-holdet. Generelt har jeg dne holdning, at en tophold SKAL vinde alle kampe på hjemmebane. :) Men nu er det også sjældent Barca taber.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Bari foran imod Napoli, fin og hurtig kamp indtil videre. Hvis Bari vinder er der to førehold i Serie A, Chievo og Bari begge med 6 point... spændende start på Serie A hvor alle de store har smidt noget væk i de første to runder.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

# 23 skrev:
Mander skrev:
# 23 skrev:De lavede bare en Barcelona ;)
Og hvordan klarede dit hold sig efter det 90. minut? ;)
Rolig nu, Mander. Det var nu en joke. :p

Men de tabte i det mindste ikke. Og heldigvis var det på udebane. Hvis det var sket på Old Trafford, så havde jeg snigmyrdet hele United-holdet. Generelt har jeg dne holdning, at en tophold SKAL vinde alle kampe på hjemmebane. :) Men nu er det også sjældent Barca taber.
Hehe, ved jeg godt - derfor jeg driller igen. ;)

Der er vist ingen tvivl om, at det ikke er godkendt at tabe til oprykkere - om så de havde 11 Trezeguet'er på banen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Wuhu Juve.... første halvleg godkendt!
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 62 gæster