Copa del Rey

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af klogfyr »

især hvis den bliver aflyst :lol:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af zqa »

:D
#jesuisSheep

FCBSOCI
Indlæg: 2473
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af FCBSOCI »

zqa skrev:7k?
Sygt at du gider betale det. Det er RIGTIG MANGE King øl.
Ja, og så bliver der jo ikke engang råd til gravøl, hvis Barca taber :sad: . Det hører med til historien, at jeg i forvejen er i Barcelona og skal se kampen mod Deportivo. Hvor mange gange kommer Barca mon til at spille to finaler på Camp Nou inden for blot en uge? En gang hvert 100 år? Det er sgu længe at vente. Muligheden for to afgørende kampe på campen inden for en uge vil jeg bare ikke gå glip af. Vinder vi på Vicente Calderon bliver kampen mod Deportivo ikke en finale, men en stor fest, og så må jeg jo prøve at spar sammen til en sejrspilsner inden :grin:

P.S. Håber, at vinde i lotto, så jeg fortsat har råd til at komme på Camp Nou. Kan det i den forbindelse blive et problem, at jeg slet ikke spiller lotto?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af A$AP »

Kompany, David Luiz, Thiago Silva, Marquinhos, Benatia, Boateng.
What do they have in common? Udover at vi var linket sammen med hver enkelt, i sommerens transfervindue.

Det er squ lidt sjovt at tænke på at vi købte Mathieu som den eneste rigtige forstærkning til forsvaret, og nu står vi her. Vermaelen og Douglas tæller ikke... Endnu.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Vi spiller som udehold i pokalfinalen.
The ref for the final, Velasco Carballo will decide if we (the away team) need to play in our 2nd or 3rd kit.
http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... grana.html (spansk artikel)
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Spanish government has informed Athletic and Barcelona that they will be punished if their fans whistle the national anthem during cup final
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Skydefinten »

Så får vinderen en pappokal.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af JonasV »

kklaus skrev:
Spanish government has informed Athletic and Barcelona that they will be punished if their fans whistle the national anthem during cup final
Vil tro, begge klubber har budgetteret med det på forhånd.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Badabing »

kklaus skrev:
Spanish government has informed Athletic and Barcelona that they will be punished if their fans whistle the national anthem during cup final
Hahahaha, de hælder bare mere brænde på bålet. Der bliver piftet helt åndssvagt, og alt det der med at det er "forfatningsstridigt" rager katalanere og baskere en høstblomst
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Badabing skrev:
kklaus skrev:
Spanish government has informed Athletic and Barcelona that they will be punished if their fans whistle the national anthem during cup final
Hahahaha, de hælder bare mere brænde på bålet. Der bliver piftet helt åndssvagt, og alt det der med at det er "forfatningsstridigt" rager katalanere og baskere en høstblomst
Præcis, hvis ikke folk havde tænkt sig at pifte før, så kan de være helt sikre på de vil nu.
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af emo »

Ja, klubberne kan virkelig gør for det... Pffft.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af kklaus »

Spanish government propose to give Catalan independence organizations fines of €170000 for promoting anthem whistles at cup final. #fcblive
Den spanske antivoldkomitéen har bøtelagt RFEF med €123.000, Barça med €66.000 og Athetic med €18.000 etter cupfinalen i mai [Marca]. #cmore
Espot (president Catalunya Accio): "As the world has evolved and they can't burn or execute anymore, they come with this extravagent fine."
Espot (president Catalunya Accio): "Our actions won't stop. All this will turn against them. We won't pay the fine." [ara]
Espot (president Catalunya Accio): "I'm punished for writing a manifesto. We're back in 1940, the rawest Franquism. This is really terrible"
note: pro-independence organization 'catalunya accio" got €100000 and their president €90000 fine for promoting anthem whistles at cup final
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Storken »

Jeg elsker Barca, men jeg kunne ikke bo i Spanien. Landet befinder sig i en evig tilstand af amateur hour, der kun bliver afbrudt af siestaen et par timer om dagen. Der er for meget hjerte og for lidt hjerne i alt hvad der foretages.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Brombi »

Nogle gange ville jeg sgu hellere på i Barcelona end Danmark..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Nogle gange ville jeg sgu hellere på i Barcelona end Danmark..
Jeg tror ikke, at vi ved hvor godt vi har det i Danmark. Græsset er bare altid grønnere på den anden side.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster