FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Utroligt at det hold ikke vandt den kamp. Vanvittig startopstilling med Ramallets på mål, Vergés og Gràcia blandt forsvarsspillerne, samt 5 vanvittigt gode offensivspillere i form af Kubala, Kocsis, Czibor, Evaristo og Luis Suárez, der havde vundet Ballon d'Or året forinden. Men Benfica havde desværre en træner med navnet Béla Guttmann, der var utroligt dygtig til at vinde. Heldigvis for hele fodbold Europa, fik Guttmann ikke den lønforhøjelse han bad om året efter finalen mod os, kort tid efter at Benfica lige havde vundet turneringen endnu engang, hvilket fik ungareren til at kaste en forbandelse over Benfica. Siden har de været i spandevis af finaler, men ikke vundet nogle af dem.

Tak, Béla. Havde det ikke været for dig, havde Europas absolutte fodboldkonger vel nok været Benfica. Og det gider vi ikke have, for der har Nemanja Matic nemlig spillet og ham kan vi ikke lide. Fik jeg i øvrigt nævnt at Guttmann var gode venner med Géza Toldi, der trænede AGF fra midten af halvtredserne, og vandt 3 mesterskaber med i denne periode? Det ved jeg godt at jeg ikke fik nævnt. Men jeg synes bare lige at jeg ville påpege, at AGF engang vandt 3 mesterskaber over en periode på 5 år. Ah, happy days ...

Edit: Kunne i øvrigt ikke finde highlights af kampen (okay, jeg ledte heller ikke rigtigt), men hvis I bare vil se målene så falder de efter 21, 31, 32, 55 og 75 minutters spil. Målet efter 55 minutter, må man desværre sige er en perle. Sparket ind af en mand, der brækkede næsen efter 8 minutter.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Alcantara »

http://www.bold.dk/nyt/thierry-henry-stopper-karrieren

En legende takker af. Glemmer aldrig Henrys bidrag til vores Treble-sæson i 08/09, især hans præstation i den dejlige 2-6-kamp på Bernabeu. Det er også fedt, at han har rekt Real Madrid mere end en gang. Han var en spiller, der havde det hele egentlig - teknik, flair, styrke, fremragende sparketeknik, etc. Gid vi havde hentet ham tidligere.

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

En af de bedste fodboldspillere i Premier Leagues historie, hvis da ikke den allerbedste, og en af de bedste i fransk fodbolds historie. I mine øjne er han helt på højde med Zidane for så vidt angår fransk fodbold. Jeg håber lidt at Arsenal giver ham en testimonial til sommer. Det synes jeg at han har fortjent. Det kunne passende være mod os. Det vil jeg gerne være med til.

Apropos pensionerede spillere der har været i både Arsenal og hos os, så blev Sylvinho jo hyret som assistent i Inter forleden dag. Det er virkelig en mand, jeg godt kunne tænke mig at se have en eller anden rolle i klubben. Men han var selvfølgelig et Laporta/Txiki påfund, så det bliver nok ikke aktuelt så længe den nuværende ledelse styrer klubben.

Edit: Tilføjelse. Hvis man ser på hvilket topniveau der er blevet ramt i Premier League, vil jeg faktisk gå så langt om at sige, at Henry ramte det højeste niveau i ligaens historie, i 03-04 sæsonen i Arsenals famøse sæson uden nederlag.

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Henry er for vild. Han må virkelig være én af de spillere med flest forskellige titler. Store titler.

Fransk liga
Engelsk liga (2)
Spansk liga (2)
Engelsk pokalturnering (3)
Spansk pokalturnering
Fransk supercup
Engelsk supercup (2)
Spansk supercup
Europæisk supercup
VM for klubhold
Champions League
EM
VM
Confederations Cup
...Og en amerikansk liga, hvis man ser på point over en sæson.

Hold da op. Sejt nok at han var i Barça.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

A$AP skrev:https://twitter.com/barcasstuff Ser ud til at være deres nye konto.

Der er derudover også kommet en ny konto for et par dage siden, det er det samme som barcasstuff, bare omkring B holdet. Det er også interessant. https://twitter.com/barcabstuff
Barcasstuff er en parodi af den rigtige Barcastuff, som har eksisteret længe. De er bare blevet lidt alvorlige nu for at narre folk. Det er stadig kun en "for-sjov-side".

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barcastuff forklarer her deres situation:
https://twitter.com/barcastuffRIP

Kort sagt er de (midlertidigt) suspenderet for at have postet gifs/vines af diverse mål/situationer..
Giv mig min sko tilbage, røv!

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

kklaus skrev:Barcastuff forklarer her deres situation:
https://twitter.com/barcastuffRIP

Kort sagt er de (midlertidigt) suspenderet for at have postet gifs/vines af diverse mål/situationer..
Hahaha, jeg lollede sgu over det her tweet :lol: :lol:
@barcastuffRIP skrev:4. In our mailbox (which we hadn't checked for months) we also found 40 mails (first one on 2 December 2014) about copyright infringement

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Havde vi ikke 2 Lee'er?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Take Kubo? :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Take Kubo? :D
Han er vel en Lee på en eller anden måde :D

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Douglas ligner seriøst altid en, der bare tænker "Hvad helvede laver jeg her?"

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20803
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1136 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Umiddelbart vil jeg sige at det er Sandro het ude til højre!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

FCBarcelonaChr skrev:Umiddelbart vil jeg sige at det er Sandro het ude til højre!
Åben billedet i fuld størrelse ;-)
Heeer.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Sandro står mellem Alba og Stegen i midten [emoji6]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster