FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors jun 30, 2022 2:37 pm
Ok så vil man sælge flere procenter af tv-rettighederne eller er det BLM nu?
Det kommer an på hvor man kan få det bedste bud.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Vi skal genetabler egen kapitalen. Der kommer mer indtil den er positiv igen.

Salg af FDJ og de sidste 15% af LaLiga TV kan måske gøre det.

Men salg af BLM er bedre. En partner kan få vores merchandise ud i flere butikker. Lige nu er det kun i nogle få i og omkring Barcelona, i 18/19 var det 50M euro. Den amerikansk partner har butikker er alle de store amerikansk centre, det skulle nemt fordoble omsætning.

Men vi vil stadig være begrænset af fair-play, bare en 1-til-1 regel. Først når vi har barberet yderligere 160M af vores lønudgift kan vi disponere frit :think:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg troede at de sidste aftaler samt salg af fdj ville få os væk fra ffp-reglerne?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors jun 30, 2022 6:33 pm
Jeg troede at de sidste aftaler samt salg af fdj ville få os væk fra ffp-reglerne?
Det troede jeg også. Det er mærkeligt vi ikke har hørt mere om lønnedgang til kaptajnerne?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

25 års ekstra indkomst skat. Det var da et markant benspænd til de fremtidige ledelser.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

ladislau skrev:
tors jun 30, 2022 9:14 pm
25 års ekstra indkomst skat. Det var da et markant benspænd til de fremtidige ledelser.
Det rigtige benspænd kom jo fra Bartomeu. Vi kunne have været i fare for at ende som en Milan eller United hvis vi intet gjorde.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Først når vi har barberet yderligere 160M af vores lønudgift kan vi disponere frit
Det har nok også noget at have sagt i forhold til de Jong:
Frenkie de Jong would earn €25m net (€50m gross) next season if he stays at Barcelona. It was an agreement between Bartomeu and the player.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Minus minus giver jo ikke plus på den konto, man skal jo ikke fortsætte med Bartomeus tankegang.
Problemerne vokser jo kun, af at vi forringer vores indtægter.
Udfra indkøbslisten, så rækker de penge vel knap nok to transfer vinduer. Så er der 48 tilbage med nedsat indkomst derefter.
Derudover har det jo fjeder med hverken Milan eller United at gøre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

@hackman

Ville vi ikke være underlagt ffp-reglerne i flere sæsoner hvis vi ikke gjorde noget? Eller tager jeg fejl når jeg husker det som om “de følger med” fra sæson til sæson? Som jeg forstår det så er det det man vil gøre op med nu så man kan fungere normalt på transfermarkedet fra denne sæson.

Ifølge Sport er næste skridt 15% mere af tv-rettighederne for la liga som skulle indbringe mellem 330 og 400 mio. Derefter vil der blive set på BLM. Som du er inde på så er det ikke nødvendigvis skidt med et salg af procenter i BLM. Hvad angår tv-penge så må man leve med det eller købe rettighederne tilbage hvis økonomien er til det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Vi er altid underlagt ffp regler. Det handler om at få nogle sorte tal istedet for røde.

Det skal vi så leve med i 25 år, fordi vi ikke vil leve med det nu og her. Det giver ingen mening overhovedet

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Undskyld ladislau men jeg gider ærlig talt ikke skrive med dig om det her længere. Det er kun negativitet, især rettet mod laporta, uden nogen forslag til løsninger. Med andre ord - jeg ved hvor du står i forhold til alt hvad der har med økonomi og Barca at gøre.

Det var derfor mit skriv var rettet hackman.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Jamen, selv undskyld da. Jeg skal da ikke komme dalrende her med en anden mening end dig, og modsige noget som helst du fremfører i jeres personlige snak på dit Forum.

Ingen løsninger? Har plæderet masser for at stoppe forbruget.
Det er bare ikke den løsninger du synes er sjov

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det handler ikke om at du har en anden mening. Det handler om at vi har været igennem det flere gange. Jeg er udemærket klar over at du mener man skal stoppe alt forbrug, indføre fornuftig virksomheds økonomi, stoppe med at lefle for pøblen osv.

Men altså skriv hvad du vil. Jeg gider bare ikke indgå i det længere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Er på intet tidspunk i tvivl om dine holdninger, inden du allernådigst indvier os andre i dine visdomsord. Tror jeg ingen er, hvis det er tid du vil spare.

Men mange tak for tilladelsen

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen så skal de da bare sige fra hvis de ikke gider indgå i en diskussion med mig. Præcis som jeg har prøvet på at gøre med dig nu. Mere har jeg ikke at sige.

Men tilbage til emnet. Hvis du ser mit skriv længere oppe hackman så kunne det være fedt med lidt info omkring nogle af de punkter jeg har nævnt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster