FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 10:30 pm
Og så vil jeg lige sige, Ter Stegen lavede en fejl, ja. Men han har altså stadig spillet med fødderne og det var helt i top i går.

Jeg synes helt sikkert han har været verdens bedste målmand med fødderne !

Men han har det sidste halve år i mine øjne gang på gang lavet risky spilninger der ikke fungerede og som rigtig mange gange sagtens kunne have endt med mål imod os. De sidste par kampe er han dog heldigvis begyndt at spille lidt højere bolde så hans fejlafleveringer ikke bliver nær så farlige, men han laver jo altså stadig en del fejlafleveringer, blandt andet direkte ud af sidelinjen flere gange i de sidste par kampe. Han er ikke elendig med sine spilninger, han har faktisk en del gode afleveringer, men jeg sidder stadig lidt med en følelse af uro i maven og tænker : "please lad være med at fucke up" sådan tænkte jeg overhovedet ikke for nogle år siden. ( ved ikke om der er nogle statistikker der bakker mine følelser op her, men jeg gætter på det)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Men man skal også huske, Barca spiller på den måde, hvor det er krævet, man tager chancer i opspillet. Derfor handler det selvfølgelig også om at holdet er sat op til det og at spillerne er klar på det. Den del ser også bedre ud under Xavi. Tingene hænger sammen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 11:37 pm
Men man skal også huske, Barca spiller på den måde, hvor det er krævet, man tager chancer i opspillet. Derfor handler det selvfølgelig også om at holdet er sat op til det og at spillerne er klar på det. Den del ser også bedre ud under Xavi. Tingene hænger sammen.
Ja helt sikkert! Selvfølgelig vil Ter Stegen nok have højere fejlprocent end mange andre fordi det er en del af barcas måde at opbygge på, en måde jeg virkelig også godt kan lide ! ( que Garcia debatten :razz: ) og Ter Stegen er da ikke dårlig, jeg synes bare han er meget dårligere end han har været.

Og ja for satan det ser bedre ud under Xavi! Det gør alt sgu :glad: , jeg gættede på Xavi nok skulle gøre det bedre end de sidste mange trænere. Men at han så hurtigt har skabt en klar barcastil hvor vi ikke bare spiller godt men kommer frem til mange chancer er jeg faktisk virkelig positivt overrasket over( synes lidt som spiller hans sidste år han havde en tendens til at spille alt for meget til siden, så ja jeg er dobbelt positivt overrasket :grin:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

State of the union:

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 1072
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Siden du var den første som skrev: Xavi Out# Så er det da alle tiders, at du nu også kan se fremgang. :lol:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
lør mar 05, 2022 3:09 pm
Siden du var den første som skrev: Xavi Out# Så er det da alle tiders, at du nu også kan se fremgang. :lol:
Mig?! Jeg har da været varmeste fortaler for Xavi.

Jeg skrev een gang som en joke xavi out i en kamp hvor han lige var begyndt, som jeg tror alle opfattede som en joke.

Jeg er vild med Xavi og har hele tiden argumenteret for at han skulle overtage så snart der var mulighed for det, og hans syn på hvordan fodbold skal spilles kan jeg kun bakke op om.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 1072
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
lør mar 05, 2022 6:51 pm
nosslo15 skrev:
lør mar 05, 2022 3:09 pm
Siden du var den første som skrev: Xavi Out# Så er det da alle tiders, at du nu også kan se fremgang. :lol:
Mig?! Jeg har da været varmeste fortaler for Xavi.

Jeg skrev een gang som en joke xavi out i en kamp hvor han lige var begyndt, som jeg tror alle opfattede som en joke.

Jeg er vild med Xavi og har hele tiden argumenteret for at han skulle overtage så snart der var mulighed for det, og hans syn på hvordan fodbold skal spilles kan jeg kun bakke op om.
Nå ok. Det er jeg rigtigt glad for at høre. :glad:

Dog må jeg indrømme at de senere års resultater har sat sig så meget under huden på mig, at jeg selv i denne fremgangstid går og kniber mig selv i armen hver dag. Jeg forventer stadigvæk det værste af det værste. Håber det går væk, på et eller andet tidspunkt. :roll:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
lør mar 05, 2022 9:16 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør mar 05, 2022 6:51 pm
nosslo15 skrev:
lør mar 05, 2022 3:09 pm
Siden du var den første som skrev: Xavi Out# Så er det da alle tiders, at du nu også kan se fremgang. :lol:
Mig?! Jeg har da været varmeste fortaler for Xavi.

Jeg skrev een gang som en joke xavi out i en kamp hvor han lige var begyndt, som jeg tror alle opfattede som en joke.

Jeg er vild med Xavi og har hele tiden argumenteret for at han skulle overtage så snart der var mulighed for det, og hans syn på hvordan fodbold skal spilles kan jeg kun bakke op om.
Nå ok. Det er jeg rigtigt glad for at høre. :glad:

Dog må jeg indrømme at de senere års resultater har sat sig så meget under huden på mig, at jeg selv i denne fremgangstid går og kniber mig selv i armen hver dag. Jeg forventer stadigvæk det værste af det værste. Håber det går væk, på et eller andet tidspunkt. :roll:
Nej, det gør jeg også. Det er ikke så længe siden at vi spillede 2-2 mod Espanyol. Vi har stort set kun været rigtig gode i februar. Udover den måned har vi jo været svingende. Det ville være et mareridt ikke at få CL næste år
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Så skal vi spille på der godsforladte atletik stadion i en hel sæson? Buuuuuh. Men okay, det kan selvfølgelig være svært at spille for fulde huse og renovere samtidig.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

💰 Barça are in a position to obtain €650m in two operations that are very well underway at the moment.

💰 CVC would contribute around €300m, and another €350m could come from the sale of 49% of Barça Studios.

[MARCA]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

The agreement between Barcelona and Spotify will be official today at 21:00 CET.


@gerardromero
Så kommer den første offentliggørelse.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:56 pm
The agreement between Barcelona and Spotify will be official today at 21:00 CET.


@gerardromero
Så kommer den første offentliggørelse.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:56 pm
The agreement between Barcelona and Spotify will be official today at 21:00 CET.


@gerardromero
Så kommer den første offentliggørelse.
Tror du at CVC aftalen og salget af Barca Studios ville betyde at vi er med i kapløbet om Haaland?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Iniesta007
Indlæg: 603
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 37 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Hvis pengene er OK må man da gerne sige Spotifi Camp Neu, men jeg vil ALTID kalde Stadion for Camp Neu...eller bare CAMPEN. :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster