FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Blaugrana92 skrev:
Culé skrev:
With 1.5M visitors, Barcelona's club museum was the most visited Catalan museum in 2013. Dali museum 1.3M, Picasso museum 0.9M [via fcb]
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Sweet stuff. Hvis der var åbent 24 timer, hver dag i hele året, ville det være lidt over 4100 besøgende per dag. Det er næsten 3 besøgende i minuttet. Hvis vi nu leger at hver besøgende betaler 16€ for at komme ind. Det er lidt lavt sat, en normal billet koster 23€, men børn under 5 år og medlemmer kommer gratis ind, folk får mængderabat og alt sådan noget. Men hvis vi nu bare leger at det er 16€ per besøgende, så snakker vi altså billetsalg for 24 millioner euro. Det er fandeme næsten to Jordi Alba'er. Det er lidt af en pengemaskine. Måske kunne man lige sætte priserne en enkelt euro op. Jeg ville ikke have noget imod det, men det er nok mest fordi jeg slet ikke betaler for at komme ind.
Jojo det passer. Kan huske at Rosell i en af hans "tilbageblikstaler" over sæsonen forklarede at man havde rundet de 25 mio. i indtægt fra "Camp Nou Experience". Det er ret vildt når man tænker over det!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Seriøst? Tosset nok at jeg ramte så tæt på den gennemsnitlige billetpris. Får jeg ikke en eller anden pris for det?

PuyolErGud
Indlæg: 10765
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Seriøst? Tosset nok at jeg ramte så tæt på den gennemsnitlige billetpris. Får jeg ikke en eller anden pris for det?
Du kan få en gennemsnitlighedspris.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

I'll take it! Sådan en har jeg aldrig fået før. Plejer at være alt for gennemsnitlig til sådan en fin pris.

amirjanzel

Re: FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Åhhh, vores evindelige boldflytteri er så kedeligt
Most goals this season (teams top5 leagues): Barcelona 131 - Man City 130 - Madrid 122 - Bayern 121 - PSG 107 - Atletico 99

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Cruyff er igen ude med kritik af Neymar:

http://onside.dk/primera-division/cruyf ... -er-neymar
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Det er vel, hvordan man ser paa det? Jeg kan ikke se noget galt i det Cruyff siger. Jeg synes derimod det er ganske fornuftige ord. Hvis det skal tolkes som kritik, saa er det vel snarere moentet paa ledelsen end Neymar? Saadan fortolker jeg det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem siger han er en nøglefigur? Ud fra hvordan han opfører sig og hvad han selv udtaler så virker han ydmyg. Han kender sin rolle. Neymar skal have fred til at finde det niveau han var på inden sin skade og en bemærkning som denne hjælper ham desværre nok ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg læser det også som en kritik af ledelsen, men det er helt sikkert at Cruyff også er kritisk overfor Neymar på et eller andet plan, for det er så smart at være det.

En løn burde være en god indikator på om man er en nøgle-spiller eller ej, og Neymar er sindsyg godt betalt, så alene ude fra lønnen må hans status anses for at være "nøgle-spiller".
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Hvem siger han er en nøglefigur? Ud fra hvordan han opfører sig og hvad han selv udtaler så virker han ydmyg. Han kender sin rolle. Neymar skal have fred til at finde det niveau han var på inden sin skade og en bemærkning som denne hjælper ham desværre nok ikke.

Hvad er saa forkert i det, Cruyff siger? Vi er vel alle enige om, at Neymar ikke skal have en loen, der er mere end folk som Iniesta, Xavi, Leo og andre baerende kraefter, altsaa folk som har bevist sit vaerd i mange aar. Dernaest siger Cruyff vel det, som alle andre taenker. Neymar skal ikke have en ledende rolle, han er for ung til det.

Det er hvordan man vaelger at tolke det, synes jeg. Jeg ser det mere som, at han proever at beskytte ham, nu hvor han ikke er paa toppen. Han siger jo, at knaegten er for ung til at baere holdet paa sine skuldre, derfor skal man ikke forvente at han skal vaere den afgoerende spiller. Andre maa tager over. Det er saadan jeg vaelger at fortolke hans udtalelser.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror sgu du har ret visca. Efter at have læst den igen virker det mere som om han tager neymar i forsvar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Vidste ikke, hvor jeg skulle skrive det, så det bliver.

Vores eks anfører, Philip Cocu er blevet opereret for kræftsvulst i ryggen. God bedring til ham, tanker går til ham og hans familie.

Endnu en Barca mand, der rammes af denne forfærdelig sygdom.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Der er sgu nogle flotte fyre i mellem. Pinto fx.
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis man ser på spillere der, med mål og assists kombineret, er på over 20 scoringer, er der 29 spillere i de fem store ligaer på nuværende tidspunkt. Med 4 spillere er vi den klub med flest:

Messi: 23 mål, 10 assists
Alexis: 17 mål, 9 assists
Pedro: 14 mål, 8 assists
Cesc: 8 mål, 12 assists

Der er 5 andre klubber, der har mere end én spiller på listen:

Liverpool (3): Suárez (28 mål, 11 assists), Sturridge (20 mål, 7 assists), Gerrard (11 mål, 9 assists)
Real Madrid (3): Ronaldo (28 mål, 8 assists), Benzema (17 mål, 6 assists), Bale (12 mål, 12 assists)
City (2): Yaya (17 mål, 5 assists), Agüero (15 mål, 5 assists)
Bayern (2): Mandzukic (17 mål, 4 assists), Müller (12 mål, 8 assists)
Dortmund (2): Lewandowski (16 mål, 6 assists), Reus (12 mål, 8 assists)

Jeg er virkelig imponeret af vores offensive spillere i denne sæson. Det er jo fantastisk at vi har så mange forskellige spillere der scorer og assisterer. Man kan jo kun håbe at det fortsætter i næste sæson, forhåbentlig med endnu flere Neymar-kasser.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

phpBB [video]
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster