FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
Suarez, banned for two games, won't be able to play against Athletic tomorrow as appeal committee won't meet before tomorrow's game. [cope]
FFS... Hvordan kan de blive ved med det fis. Først kunne turan og vidal ikke registreres da RFEF åbenbart holdte ferie og nu er der ikke tid til at mødes og se på appellen? De spanske forbund skal virkelig til at tage sig sammen.
De indså i det mindste selv, hvor åndssvagt det var:
Appeal comittee has now decided to meet before tomorrow's game. Case of Suarez, banned for two games, will be discussed. [as sport md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Den årlige financielle rapport fra Deloitte der sammenligner klubbernes omsætning er landet idag. På baggrund af sidste sæson har vi overhalet United på listen og er dermed nummer to med en omsætning på 560 mio euros. Utroligt nok har real stadig den største omsætning, men forskellen på dem og os er dog nu nede på 17 mio euros.

http://www2.deloitte.com/content/dam/De ... e-2016.pdf

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

United må da være et af de stærkeste brands. Med så skidt en periode har haft gang i de seneste år, er de stadig så godt performende på omsætningen.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

kklaus skrev:
Barça in January:

H- Athletic Bilbao (LL)

A- Athletic Bilbao (CDR)

A- Malaga (LL)

H- Athletic Bilbao (CDR)

H- Atletico Madrid (LL)
WWWWW. Det sker.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Vinderholdet til dagens træning.


Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Haha, suarez står og tænker: "yep, jeg vandt med disse holdkammerater"
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona are unbeaten in their last 10 Copa games against Athletic #fcblive 8W 2D, Last loss in 1984 [via opta]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona have extended their unbeaten run to 24 games, equaling the record run under Frank Rikaard in 2005/2006 #fcblive [via fcb]

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barcelona played exactly 600 official games in the previous 10 seasons, the only team in top5 leagues to play 60 games per season on average
If Barcelona advance against Athletic*, Barça's total official games this season will be at least 59
Barça's record of most official games played in a single season is 64 (2011/2012). This season Barça have the oportunity to reach 65 games
Jævnt mange kampe!


*De her tweets er fra før kampen
Giv mig min sko tilbage, røv!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

kklaus skrev:
Barça's record of most official games played in a single season is 64 (2011/2012). This season Barça have the oportunity to reach 65 games
Fuck Ramires :twisted: :twisted:
qepd

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg så lige at RM er ved at underskrive en ny kæmpe aftale med Adidas, mens vi er ved at underskrive en ny med Qatar, så jeg vil lyst til at undersøge emnet lidt. Fandt frem til at:

Vi får om året 33 mio euro fra Nike og 40 (33+bonus) fra Qatar plus 5 fra Intel. Ialt 78 mio euro.

Til sammenligning får United 105 mio euro fra Adidas og 74 (ca) fra Chevrolet. Ialt 179 mio euro.

Real Madrid får 38 mio euro fra Adidas og 36 fra Emirates. Ialt 74 mio euro.

Real Madrid og os skal begge snart have nye kontrakter med trøjesponsor og -producent. Der er snak om at Madrid snart underskriver en ny aftale med Adidas, der er værd ikke mindre end 140 mio euro om året. Det er dog lidt mærkeligt, fordi deres nuværende aftale udløber først i år 2020. Vores aftale med Nike udløber i 2018, og vi skal altså selv til at forhandle en ny aftale på plads. Herudover er vi ved at forhandle med Qatar om et nyt trøjesponsorat til en værdi af minimum 60 mio euro.Hvis Madrid får deres monsteraftale med Adidas igennem, burde vi få noget tilsvarende ud af Nike. Vi skal ihvertfald forhandle en meget bedre aftale igennem i lyset af Uniteds ditto med Adidas.

Både Madrid og os selv kan altså stå med en indtægt fra trøjesponsor og trøjeproducent der går fra hhv. 74 og 78 mio euro til omkring 200 mio euro. Og det er om året vel at mærke. Det er altså en massiv stigning af indtægter. Mon ikke det kommer til at danne præcedens for sponsoraterne i international topfodbold. Det virker til at vi kommer til at se en markant økonomisk stigning i en fodboldverden der i forvejen er præget af nogle gigantiske pengebeløb.

Kilder:
http://www.footyheadlines.com/2015/04/t ... tball.html
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... al-4854663
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... st-7267699
http://www.forbes.com/sites/chrissmith/ ... c34e5023a7
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15075
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hvornår skal vi spille kampen mod Sporting Gijon? Jeg tænker på den kamp som vi har til gode.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Lopezzz skrev:Hvornår skal vi spille kampen mod Sporting Gijon? Jeg tænker på den kamp som vi har til gode.
17/2
Midtugekamp ugen efter returen i Copa del Rey mod Valencia, hvor Champions League så starter igen den 23. mod Arsenal.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15075
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
Lopezzz skrev:Hvornår skal vi spille kampen mod Sporting Gijon? Jeg tænker på den kamp som vi har til gode.
17/2
Midtugekamp ugen efter returen i Copa del Rey mod Valencia, hvor Champions League så starter igen den 23. mod Arsenal.
Det er udekamp ikke?
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Lopezzz skrev:
kklaus skrev:
Lopezzz skrev:Hvornår skal vi spille kampen mod Sporting Gijon? Jeg tænker på den kamp som vi har til gode.
17/2
Midtugekamp ugen efter returen i Copa del Rey mod Valencia, hvor Champions League så starter igen den 23. mod Arsenal.
Det er udekamp ikke?
Jo :)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster