FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

TheFynbo skrev:
Lopezzz skrev: Jeg er meget træt af Barcas evige fairplay og respekt for alle øvrige klubber. Fuck dem allesammen! Vis ingen respekt. INGEN viser respekt for os. Fuck Spanien!!
Mener du helt ærligt at barca er objektivt mere fair og respektfulde end andre klubber? Altså det er en dejlig klub, men der er særdeles også sprækker i facaden her. Uden at tage fat på deres sportslige formåen, så har de seneste to barca præsidenter flere gange stillet klubben i en moralsk penibel situation.
Ledelsen er en helt anden sag. Det er riges svin verden som er fyldt af korruption.
Hvis Real ikke laver pasillo så er den tradition begravet. Vi vil aldrig lave pasillo igen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

emo skrev:Den der "guard of honor" Er det noget der er skrevet ned nogen steder i La Liga fundamentet eller?

For hvorfor bringer Zidane VM for klubhold på banen i denne sammenhæng?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Så vidt jeg ved er det ikke en nedskreven regel, men blot en tradition i La Liga.

Hvad Zidane blander VM for klubhold ind i debatten for ved jeg ikke. Han sagde dog også at han ikke forstod traditionen og det kan man jo kun give ham ret i.


Visca el Barça i Visca Catalunya

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af TheFynbo »

Lopezzz skrev:
TheFynbo skrev:
Lopezzz skrev: Ledelsen er en helt anden sag. Det er riges svin verden som er fyldt af korruption.
Hvis Real ikke laver pasillo så er den tradition begravet. Vi vil aldrig lave pasillo igen.
Men ledelsen er vel klubbens ledere, sjovt nok. Dem der er blevet valgt til at styre klubben.
#jesuisSheep

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Zidane (Real Madrid Manager): “We will not give Barça a guard of honour at the Camp Nou if they have already won La Liga. It’s my decision.”
Tænk hvis det var omvendt. Spanien ville gå amok.
http://www.marca.com/en/football/barcel ... b45bc.html Hvis Valverde har udtalt det, så kan vi selvfølgelig ikke tillade os at kritisere Zidane og Real Madrid.

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Zidane (Real Madrid Manager): “We will not give Barça a guard of honour at the Camp Nou if they have already won La Liga. It’s my decision.”
Tænk hvis det var omvendt. Spanien ville gå amok.
http://www.marca.com/en/football/barcel ... b45bc.html Hvis Valverde har udtalt det, så kan vi selvfølgelig ikke tillade os at kritisere Zidane og Real Madrid.
Det var da alligevel noget sludder. At Valverde har udtalt det, gør da ikke, at andre, som fans, ikke må kritisere Zidane og Real Madrid. Hvis Valverde havde udtalt, at det var at slagte en modspiller, fordi modstanderens træner havde sagt det samme, måtte vi så heller ikke kritisere modstanderens træner?

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

PuyolErGud skrev:
Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Zidane (Real Madrid Manager): “We will not give Barça a guard of honour at the Camp Nou if they have already won La Liga. It’s my decision.”
Tænk hvis det var omvendt. Spanien ville gå amok.
http://www.marca.com/en/football/barcel ... b45bc.html Hvis Valverde har udtalt det, så kan vi selvfølgelig ikke tillade os at kritisere Zidane og Real Madrid.
Det var da alligevel noget sludder. At Valverde har udtalt det, gør da ikke, at andre, som fans, ikke må kritisere Zidane og Real Madrid. Hvis Valverde havde udtalt, at det var at slagte en modspiller, fordi modstanderens træner havde sagt det samme, måtte vi så heller ikke kritisere modstanderens træner?
Så lad mig omformulere det. Real Madrid er ikke større skurke i denne sag, end Barcelona er. Så skal klubben selvfølgelig ikke brokke sig over dårlig stil af Real Madrid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi gjorde det i 2008. Så jo det er de egentlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Men nu har Valverde og Zidane intet at gøre med noget, der skete for 10 år siden. Zidane er i sin fulde ret til sin beslutning, når Valverde tidligere er kommet med de udtalelser. Selvom det er pisse irriterende.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Lorte tradition... Afskaf den.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er hamrende ligeglad med valverde har sagt. Hvis vi var i en situation hvor real skulle klappes på banen så blev de det. Det er jeg sikker på. Vi her nemlig set det.

Desuden er Zidane en klovn da hans argument for ikke at gøre det er fordi vi ikke gjorde det efter klub vm. Noget som man aldrig gør. Det er dog helt normalt at man gør det efter en liga titel så selvfølgelig skal real gøre det. Og det forstår Perez forhåbentlit også.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Det er da det mest intetsigende argument, at vi gjorde det for 10 år siden, når vi har en manager, der for lidt over 4 måneder sagde ""On the notion of a guard of honour, I wouldn't do it for anyone, nor would I want it to be done for us. It has now has lost the essence that it had a few years ago.".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Trænere kommer og går. De har intet at skulle have sagt om hvordan en klub skal "opføre sig". Så nej det mener jeg ikke det er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Desuden er Zidane en klovn da hans argument for ikke at gøre det er fordi vi ikke gjorde det efter klub vm. Noget som man aldrig gør.
Jeg er sådan set enig. Jeg mener heller ikke at VM for klubhold burde blandes ind i det, men det er sket før fandt jeg ud af. Barça har selv modtaget pasillo efter to ud af tre VM for klubhold. Første gange af Villarreal og tredje gang af Betis. Ved den anden sagde Guardiola fra, da han mente holdet allerede var blevet fejret i Japan, og det blev således ikke til noget.

Så måske emo har ret. Afskaf traditionen i stedet for al den her ballade.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen jeg er helt med på at det kan/skal afskaffes. Jeg gider dog ikke at det er noget som real skal bestemme. Det skal klubberne gøre sammen.

Real opfører sig som om de bestemmer alt men faktum er at det er Barca der har vundet ligaen 7 ud af de sidste 10 år. Det er os det går "ud over". Så det er meget nemt for real at sige fra når det ikke er noget de "modtager" ret tit.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Hvis Zidane vil være barnlig og tøsefornærmet, så lad da manden. Så kan han spise nogle frølår, drikke noget fransk rævepis-rødvin og være skaldet nede på 3. pladsen. Sådan en æresport rager mig ærlig talt en skid.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster