FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Eller er det? Det kommer an på hvad deres definition af en transferperiode er. Men ja man skulle tro at en transferperiode er der hvor der kan købes og registreres spiller hvilket betyder at klubben nu burde have fri bane til at registrere turan.
Ja, det er også umiddelbart, hvad jeg er kommet frem til; det kommer an på, hvordan man definerer transferperiode.
Den oprindelige udmelding fra FIFA:
The Disciplinary Committee regarded the infringements as serious and decided to sanction the club with a transfer ban at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods[...]
Efter CAS afviste appellen:
CAS has fully confirmed the decision rendered by the FIFA Disciplinary Committee which saw FC Barcelona sanctioned with a transfer ban preventing the club from registering any players at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods. The ban will apply as from the next registration period (January 2015) as well as during the subsequent summer registration period (summer 2015).
På baggrund af det, må det være fair at antage, at en transferperiode er en registreringsperiode.

FIFA om registreringsperioder - Regulations on the Status and Transfer of Players:
The first registration period shall begin after the completion of the season and
shall normally end before the new season starts. This period may not exceed
12 weeks. The second registration period shall normally occur in the middle of
the season and may not exceed four weeks.[...]
Ergo må (sommer)registreringsperioden være ovre, og dermed også vores transferban.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Stærkt arbejde!

Som jeg ser det så er Fifas problem nu mere reglen end vores transferban. Derfor prøver de at finde på et eller andet som kan stoppe det. Det burde dog ikke være muligt da andre klubber har kunne registrere spillere i tilfælde af en lang skade. Så hvis fifa har et problem så må de snakke med RFEF om det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Efter Las Palmas kampen møder man to gode modstandere i form af Sevilla på udebane i ligaen og Leverkusen i CL, så der kan være risiko for pointtab, især formen in mente. Det positive er måske, at både Sevilla og Leverkusen er startet dårligt, så forhåbentlig kan det være en hjælp, men på den anden side, så kan Barca både kickstarte Sevillas - og Leverkusens sæson.

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Rivaldowski »

Kubala skrev:Efter Las Palmas kampen møder man to gode modstandere i form af Sevilla på udebane i ligaen og Leverkusen i CL, så der kan være risiko for pointtab, især formen in mente. Det positive er måske, at både Sevilla og Leverkusen er startet dårligt, så forhåbentlig kan det være en hjælp, men på den anden side, så kan Barca både kickstarte Sevillas - og Leverkusens sæson.
Overvejde at gaa ind og se Sevilla-Barca da jeg er i Sevilla de naeste maaneder men saa saa jeg at de tager 90 euro for billetter til "non-socios". Det er jo helt vaek! De ad jeg sgu egentlig ikke. Saa hellere bruge pengene paa Real-Barca.
All times are good, when old.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Official: Fifa informed Barcelona that registrating Arda "could be" against Fifa rules, Barcelona urges them to give a more concrete answer

note: barcelona explain in official statement that legal department of spanish federation says barcelona's fifa ban has ended already
Hvad fanden er det for et svar fra Fifa? De må da vide om det er det ene eller andet. Det er simpelthen for useriøst!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
Official: Fifa informed Barcelona that registrating Arda "could be" against Fifa rules, Barcelona urges them to give a more concrete answer

note: barcelona explain in official statement that legal department of spanish federation says barcelona's fifa ban has ended already
Hvad fanden er det for et svar fra Fifa? De må da vide om det er det ene eller andet. Det er simpelthen for useriøst!!
Jeg har hørt, at de er travlt optaget med andre ting i øjeblikket.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

At holde sig ude af fængsel?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det må være fordi Fifa er imod selve reglen. Det er dog ikke vores problem men et problem mellem Fifa og RFEF.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Brækker mig over fifa..

Men vores forsvar er vores problem i øjeblikket, ikke at midtbanen på nogen måde er god heller..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

The communication sent by FIFA has not answered the petition raised by FC Barcelona, instead it merely expresses that in their opinion the RFEF is unable to register the player mentioned, because the RFEF’s rules "could conflict" with FIFA’s rules governing these situations.
http://www.sport-english.com/en/noticia ... ut-4539317#

Ok så problemet er ikke vores ban men derimod reglen. Sagt på en anden måde - Fifa har ikke en skid at komme med. De kan umuligt stoppe det hvis det er reglen der er problemet da Fifa tidligere har ladet spillere registere i Spanien under den samme regel.

Det burde være et spørgsmål om tid før vi registrerer Turan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Billede

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Sesongens første El Clásico mellom Real Madrid og Barcelona spilles lørdag 21. november klokken 20.30 (via @CatalunyaRadio).
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Billede

Beardy Bravo is back.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fifa have prohibited the ESP federation to register Arda and have urged them to change the possibilty to replace injured players. [sport]
Haha hvor er det latterligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Fifa have prohibited the ESP federation to register Arda and have urged them to change the possibilty to replace injured players. [sport]
Haha hvor er det latterligt.
Hvordan er det latterligt? FIFA pålagde os en karantæne, hvor det er i dens ånd, at vi først måtte registrere spillere til januar. Alle de her smuthuller klubben forsøger sig med; det er det latterlige. Jeg elsker Barca, men jeg er så træt af, at man altid spiller offerrollen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster